Ili je izgubila kompresiju pa se na toploti rasiri stublina i nema pritiska pa ne pali. To je samo jedna od stavki. Moze biti i losa svecica itd.
moze li neko da mi pomogne oko alko testere? kada je zagrejana nemoze da upali. Unapred hvala.
Ili je izgubila kompresiju pa se na toploti rasiri stublina i nema pritiska pa ne pali. To je samo jedna od stavki. Moze biti i losa svecica itd.
Standardni simptomi za neispravnu elektroniku (bobina sa intgrisanim tiristorom): testera pali normalno radi 10-tak minuta, zatim se ugasi i ne može se upaliti dok se potpuno ne ohladi (20-tak) minuta. Naravno treba probati svećicu prvo. Ne bi trebalo da su karike ako radi normalno dok radi.
Da ne otvaram novu temu, posto ih vec ima gomila
Imam problem sa motornom testerom, u pitanju je kineska stihl testera. Problem je u tome sto nece da povuce gorivo. Svecica je konstantno suva. Otvorio sam karburator, reko da ga ocistim, i opet nista. Kada joj sipam koju kap goriva direkt u grlo, ona upali, radi par sekundi, i ugasi se. Crevo koje vodi od rezervara do karburatora je prohodno. Sumnjam na membrane, al bila je kod majstora koji je navodno stavio nove membrane, i posle toga je radila jedno pola sata bez problema i sada opet isto. E sada, interesuje me, moze li biti nesto drugo uzrok kvara, ili da probam opet da stavim nove membrane?
To sve obično ukazuje da je u pitanju karburator. Možeš da probaš membrane, ako se vidi da su mehanički potrošene. Mislim da to nije slučaj pre će biti iglica i klackalica, a možda je impuls crevo (dakle ono koje pumpa gorivo u karburatoru preko potpritiska u cilindru). Ja bi tipovao na impuls. Inače ako na testeri piše STIHL 4500 to nije STIHL već prevara. Reč je o autentičnoj kineskoj testeri, možda najlošijoj koja se kod nas prodaje i to prevarom lakovernih kupaca. Bilo kako bilo probaj taj impuls i napiši model testere ako grešim, pa da ti dam neke dodatne instrukcije.
Najpre hvala na odgovoru.
Da to je ta testera, i svi smo svesni da je jako losa, drugar cija je cak nije hteo ni da je popravlja, pa sam ja uzeo da vidim sta je, volim da cackam stvari, a usput cu sigurno i nauciti nesto :roll
Ima to impuls crevo, nisam znao kako se zove do sada, ali sam pretpostavio koja mu je svrha, i mislio sam da radi na principu nekog vakuma. Sada me interesuje, ima li tu nesto da se pokvari? Probacu da zamenim crevo cim stignem
probaj da ocistis karburator,kod njih se cesto desava da se filter goriva raspadne pa delovi ulete u karburator,skini gornji poklopac karburatora i ocisti mikrosito
Slažem se sa kolegom, ali ako je to kupi pristojan filter goriva.
Imam motornu testeru Husqvarna,e sada.....kada radi na leru sve je u redu ali cim joj dodam gas ona se ugasi.Pomoglo bi mi kada bi neko znao sta je u pitanju.Hvala unapred!
može biti da je raštelan karburator , jesi li probo skroz polako dodavati gas
ja sam mislio da je filter goriva,zamenio sam ga i opet se isto desavalo!kada sam procitao tvoju poruku probao sam polako da dodajem gas i ona se nije gasila...onda sam kada sam video da se ne gasi poceo da joj dajam normalan gas i nije se gasila.Videcemo sta ce biti danas ,imam da isecem par kubika>Hvala u svakome slucaju!
Pozdrav
Dobio sam od tašte alpinu , koja nije radila 1-2 godine (možda i više):
Probao sam je upaliti i nekako jedva je upalila. Nisam ništa sekao nego je odmah i ugasio...
Posle par dana pokušao ponovo da upalim ali nije htela.
Svećica baca varnicu i dobija gorivo. Ali uvek bude "zapljunuta" , tj. kao da suviše benzina ode na nju.
Primetio sam da fali šrafčić kojim se reguliše ler gas, tako da je sad na minimumu (ne znam da li to može biti problem , jer sam probao da palim i minimalnim stiskanjem gasa).
I pri paljenju kroz rupicu na čepu prsne benzin.
Pri paljenju redovno povučem sauh,ali ništa.
Smeša je 5 % (tako piše na mašini).
Hvala unapred
Alpina
Imao sam Alpinu novu, niko nije mogao da je popravi. Nikad nije htela da pali. Uradio sam generalnu zbog palenja i nista. Savet, naci dobrog majstora koji daje garanciju, kad popravlja da upali pred vama zagrejanu i hladnu testeru i ponavljam da da garanciju.Mislim da je i mene mucilo nesto oko struje sto majstori nisu znali da rese. Prodao sam moju za 20 evra sa novim lancem od 1500 din.
Molim za strucnu pomoc.
Imam ovu motornu testeru neke 2-3 godine. nisam imao problema sa njom do sada. slozio sam drva u stalak, upalio je isekao tu kolicinu drva bez ikakvih problema. Ugasio je i stavio novu kolicinu drva na stalak. Kada sam hteo da je upalim, ona ne daje nikakve znake. Ako uspricam gorivo spricom u usisnik vazduha na karburatoru, ona hoce da se upali i radi bez ikakve greske dok je ne ugasim i opet sve ispocetka. Gde je kvar? Sta da radim?
Prvo bih izvadio filter za vazduh I po potrebi ocistio ili zamenio za nov. izvaditi svecicu I proveriti zazor I ocistiti. Ako je gorivo staro ,zameniti za sveze .Ako se ne varam ima filter za gorivo u tenku na crevu ili cevcici . Navodno moze da se dohvati prstom ili zicom koja ima kuku...Sve to uraditi I videti kako radi. Ako je I dalje postojeci problem ,onda je do karburatora.Za karburatore postoji kit za renoviranje( gumene membrane ,gumice ,neznam sta tacno). Moze da se rasturi I ocisti bez promena delova I da se proba Mozda je samo zaprljano..Oce od stajanja da zapekne u karburatoru.,a membrane mogu da izgube elasticnost.. Najpametnije kod majstora. U slucaju, uradi sam ,slikati pri rasturanju I paziti da se ne izgube mali delovi (malecki feder) I nedirati dva srafa koja sluze za stelovanje rada motora, ako nema potrebe.
Hvala za predlog!
Odlazak kod majstora nikako ne dolazi u obzir. Naucio sam da sve sam radim. Prvi put je problem dok ne naucim, a kasnije sve radim sam. Gorivo novo, svecica ispravna, sto se tice filtra za vazduh isto se ponasa i sa njim i bez njega. komplet membrana sam kupio, ali ne zelim da krenem sa remontom karburatora dok ne budem 100% siguran da je on neispravan.
Sto se tice karburatora, jako sam tanak sa znanjem. Kako se radi dijagnostika tj. test ispravnosti karburatora? Jedan poznanik mi je rekao da moze biti problem u crevu koje povezuje kaarburator sa karterom motora odakle dobija impuls za pumpanje goriva. Da bih prisao tom crevu, moram demontirati stublinu a to nikad do sada nisam radio...
Mnogo toga ima na internetu .Pozeljno je razumevanje engleskog. Ovo je stihl karburator . https://www.youtube.com/watch?v=5jEL6Yzy_8s [30] Mozes da otkucas na youtube (chainsaw carburetor testing) Pritisak za testiranje maksimalno do 0.68( 0.7) bar . Znaci pritisak ,a ne vakum. Mozes da ga umocis u vodu I da vidis gde curi vazduh(ako uopste curi) Ako curi kod leptira ,znaci igla ne sedi u lezistu (zaprljano ili osteceno leziste) Testiranje se vrsi na straini pumpe za gorivo(pipak) I treba da drzi konstantan pritisak. Zavisno of testa, ako pritisnes drukalicu jednom ,onda spadne kazaljka za crtu-dve I ostane tako I svaki put kad pritisnes ono spadne I stoji. To znaci da igla radi kako treba I da nepovratni ventil (ispod drukalice ako se ne varam) radi .Sve se svodi na drzanje pritiska.Pogledaj video snimke jer ima razlike u karboratorima.
Hvala zakcoske!
Uspeo sam da popravim svoju testeru neznam ni sam kako...
Odlucio sam da zamenim impuls crevo izmedju kartera motora i pumpice karburatora. Da bih to uradio morao sam da skinem stublinu. (prvi put otvaram motor od kad je kupljena) Sve deluje cisto i ispravno. Skidam crevo i probam ga u vodi, nepusta nigde. (to mi je bilo jako cudno iako se rebro stubline zbog visoke temperature urezalo u crevo) Montirao sam novo crevo i zastitio ga od dodira sa vrelom stublinom. povrsinu kartera ocistio benzinom kao i dihtung stubline koja naleze na karter. Sve vratio na svoje mesto, dobro stegao, probao okretanjem kanapa. Primetio sam da se mehanizam teze pokrece nego ranije, sto ukazuje na to da sve dobro zaptiva. Upalio sam je i malo radio bez problema. Ugasio, sipao gorivo, ponovo upalio iz prve!
Zadovoljan sam svojom prvom popravkom motora sa unutrasnjim sagorevanjem! Sta je bio kvar, i zasto se desio, nisam uspeo da skontam, ali svejedno nastavicu sa proucavanjem rada ovakvih motora, kao i njihovo odrzavanje. Zahvaljujem se svima na savetima, a svoja iskustva u radu podelicu sa vama na forumu...
Pretpostavljam da ce sledeca lekcija biti remont karburatora.
znaci u pitanju je alko motorna testera upai se radi ali u medju vremenu dobije jaci ler gas karburator dobar karika nova stavljena ostalo sve u redu nastelovana ali kad se pokusa prerezati drvo nema snage i stane lanac HVALA unapred potreban mi je odgovor bilo kakav sta treba odraditi da bi imao dobru testeru sta treba da se menja poz
Ja bi prvo prozdravio vas formulase! Imao bi jedno pitanje za sve vas maistore dobre volje ako bi mi iskreno pomogli. Problem je sledeci. Imam Vilinger vgs30 motornu testeru ona meni pali radi ali kad sam jednom prilikom zavrsio rad sa njom i hteo da je ocistim izduvam kompresorom primetio sam da sa te strane gde je lancanik dok sam skidai lanac i mac primetio sam da se POMERA OSOVINA OD RADILICE UNUTRA-NAPOLJE pomeranje je nekih pola mm pa me interesuje dali je to normalno ili je pocetak nekog veceg problema.VELIK POZDRAV SVIMA!!!
Zdravo svima,
ako moze mala pomoc oko motorne testere. U pitanju je benzinska testera Castor.
Testera se pali regularno i radi u leru normalno, cim dodam gas ili povucem sauh ona se ugasi.
Probao sam i sa postepenim dodavanjem gasa isto se ugasi cim pritisnem do kraja.
Primetio sam i da izbacuje malo vise ulja nego sto treba.
Sta mi je ciniti ?
Trebalo bi da se nasteluje ili servisira karburator. Dva srafa L i H . Odvrni L za 1/4 kruga i probaj ,pa onda do 1/2 kruga i probaj (zapamti gde je bilo u slucaju da nema poboljsanja). L je za sporu brzinu a H je za vecu brzinu.Novije testere imaju micro alat koji je na vrhu oblikovan kao slovo D ( ako sam dobro razumeo) i mozda nije u slobodnoj prodaji za potrosace , zbog kontrole izduvnih gasova .Ako je stariji model onda nije poroblem stelovati. Bolje marke savetuju da se koristi bezolovno gorivo sa minimalnom octanazom 89 .Veca octanaza je bolja za vece brzine .Kad se zavrsi sa koriscenjem testere , valjalo bi isprazniti rezervoar ili koristiti do zadnje kapi iz razloga sto u danasnje vreme mesaju u gorivo Ethanol ili Methanol (do 10%) koji ostecuje plastiku i gumu koja je u sastavu karburatora. Ako pri stelovanju nema poboljsanja zavrni sraf u pocetnu poziciju i odnesi da ti se pogleda karburator. Ako treba da se zamene neki delovi (plasticni,membrane, gumice) stavi original delove (ako megu da se nadju) Kopije definitivno nisu istog kvaliteta i uskoro ces opet imati problema. Neznam kod nas ali ima da se kupi gorivo za testere izmesano koje ne sadrzi Ethanol i naravno cena je skuplja.
Links:
[1] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341819
[2] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/zvukoljub
[3] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341820
[4] http://www.samsvojmajstor.com/portal/user/90511
[5] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341821
[6] http://www.samsvojmajstor.com/portal/user/90550
[7] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341822
[8] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/pelezr
[9] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341823
[10] http://www.podsvojostreho.net/adserver/www/delivery/ck.php?n=a9b20567&cb=12354551126612312
[11] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341824
[12] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341825
[13] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/deyan
[14] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-341826
[15] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-378318
[16] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/bokanegra
[17] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-378327
[18] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/maajstor
[19] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-378336
[20] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-395746
[21] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/wladosh
[22] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-396342
[23] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/fosters
[24] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-424002
[25] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/ziresa
[26] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-424338
[27] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/zakcoske
[28] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-424345
[29] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-424424
[30] https://www.youtube.com/watch?v=5jEL6Yzy_8s
[31] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-424556
[32] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-432529
[33] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/pedj-sa
[34] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-432556
[35] http://www.samsvojmajstor.com/portal/user/89807
[36] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-433397
[37] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/karinjo
[38] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati/motorne-testere-0#comment-433501
[39] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/alati
Najverovatnije je problem u bombini.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..