за почетак свари ће ти закомпликовати распон рупа између шрафова,за заставине моделе је 98мм,за опела је 100мм,за форда ако се добро сећам 110мм за оне са пет шрафова не знам.може се направити доста једноставна варијанта са дебелозидном цеви мислим да сам правио од 40пута40.довољно је да ослониш само предњи точак и може се подићи једна страна кола.док нисам ископао канал са бочним испустима тако сам мењао прагове на колима .да не дужим може се направити али је доста ризична направа уколико не поставиш адекватне потпорнике након подизања.временом се човек опусти па "заборави на безбедност".иако сам имао отворе за осигураче приликом подизања и спуштања једном приликом их нисам постављао и ауто је бубнуо на земљу.сва срећа па нико није повређен,а све је прошло са мањом материјалном штетом.ја тај алат још увек имам али ти га нећу приказати јер уколико неко погрешно растумачи може изгубити главу. :nono .размисли о копању канала или набавци ауто дизалице.
Bilo je takvih ideja u nekom časopisu koje sam davno čitao.Ne sećam se koji je bio ali se ideja sastoji u sledećem.Skinu se točkovi sa jedne strane automobila, namesto točka pričvrste se ploče (flanšne) koje na sebi imaju rupe prema istom rasteru kao i rupe na felni (točku).Te ploče su pričvršćene na rukavcu koje se može obrtati za odedjeni ugao, a sve je pričvršćeno na ram koji je sposoban da nosi težinu automobila.Na taj način je moguće zarotirati ceo automobil oko duže stranice za ugao od 90 stepeni na primer što obezbedjuje konforan rad prilikom antikorozivne zaštite.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..