Mnogi stavljaju na Golfove Keceve karburatore i u principu to funkcionise. E sad zavisi u kom je stanju taj karburator, pa zatim koji je karburator, zastavini karburatori su radjeni sa razlicitim precnicima difuzora i ako ti je zapao onaj sa najmanjim IMP MGV10 to je 21mm (ako se ne varam) nije ni cudo sto se vuce a trosi jer stiskas papucicu gasa da bi auto isao...
Samo ciscenje dizni "nista" ne vredi il rapariraj ceo karb. il ne diraj nista!
Ako ti je stavljen gore navedeni karburator menjaj ga, barem su jeftini zastavini i to trazi IPM 32 MGV 12 - difuzor 22 il MGV1 difuzor 24 - al ovaj se tesko nalazi i skup je...
Takodje na potrosnju veoma utice stanje kape, ruke, kablova, svecica i naravno podesenost ugla paljenja...
Imam samo jedan savet, sa kojim će se složiti većina, bar se nadam: Vratite na motor od Vašeg vozila fabrički karburator, polovan, repariran, ali ispravan. I, kraj priče. Bićete zadovoljniji tako, nego sa nečim što nije predviđeno za taj motor, za tu zapreminu motora i za karakteristike smeše. Pozdrav!
Genijalac je samo nik, nije karakterna osobina!