kao prvo to postoji kod nas odavno koriste ih frigomehanicari i instalateri klima .kao drugo u pitanju je postupak lemljenja a ne zavarivanja .trece postupak "hartletovanja" tankozidnih aluminijumskih komada je toliko pipav posao da i vrlo iskusni majstori lako otope cev .namerno sam napisao hartletovanja jer postoje dve vrste lemljenja tvrdo i meko lemljenje .kod tvrdog lemljenja(hartletovanja) se koriste vise temperature (autogeni aprat ili map gas)i uglavnom bakrene legure kao sredstvo spajanja a kod mekog lemljenja elktro lemilice ili propan-butan i legure kalaja a svako ko hoce u varijanti "sam svoj majstor "da ZAVARI glavu ili blok motora u 99%slucajeva ce upropastiti taj komad .ovim easyweld postupkom se ne moze raditi reparatura blokova ili glava motora .inace ja koristim "srebrne " elektrode nemackog proizvodjaca .isti je tip kao i ove easyweld .
Preletio sam malo po ovom sajtu, medjutim ne djeluje mi bas ubjedljivo....
Neznam, bilo bi ljepo kad pi neko to probao pa da cujemo utiske :roll: