Postoji crevo za vazduh oblika U koje se nalazi ispod filtera za vazduh. Ono je duzine 15-20 cm. Ono vodi vazduh od filtera za vazduh u motor, bar tako mislim.
Imam Mercedes 190E benzinac kome je ugradjen plin. Skoro mu je uradjena generalna. Menjani su klipovi, karike, bregasta i obradjena glava. Takodje su promenjeni akumulator, svecice, kablovi razvodna kapa i ruka. Posle svega ovoga auto trosi mnogo vise i plina i benzina, a cini mi se i da je poceo da trosi i ulje. Kod paljenja se desava da izbaci crevo za vazduh na kome ima tragova ulja. Na leru mu je broj obrtaja preko 1000 i na benzinu i na plinu.
Da li neko zna u cemu je stvar jer "majstori" koji su ovo odradili i jos neki kod kojih sam isao nemaju pojma?
Postoji crevo za vazduh oblika U koje se nalazi ispod filtera za vazduh. Ono je duzine 15-20 cm. Ono vodi vazduh od filtera za vazduh u motor, bar tako mislim.
to je crevo iberlaufa . Al ne vodi vazduh u motor , no nema ni veze .
Oteraj auto negde na merenje kompresije i posla toga ce sva biti jasnije
Sta posle merenja kompresije?
Treba mi konkretan odgovor, da bih mogao reci nekom "majstoru" sta da radi bez da mi menja pola motora bez veze.
Pa sad maltene svaki auto servis u BGD radi to .
Ima jedan dobar servis u Prvomajskoj ulici u Zemunu pred kraj ulice sa desne strane , ako jos uvek postoji .
Posle merenja kompresije bojim se da ti sleduje genaralna ali prava .
Znaci motor napolje , pa masinska obrada polusklopa pa provera pa sklapanje pa motor nazad .
Kad izmeriš kompresiju znaćeš u kakvom je stanju motor.Kod benzinskih motora kompresija treba da je preko 12 bara i što je najbitnije da je ista na sva četiri cilindra.
Kad to budeš imao crno na belo odeš kod majstora koji ti je radio generalku i lepo se dogovoriš da sve sredi o svom trošku, jer nije uradio kako treba prvi put.
Ako ti sve propadne s bivšim mehaničarem to je njegova greška ako mu sam nisi rekao šta da radi probaj s ovim trikom:Kupi liqui molly ceramic liquid promjeni ulje(stavi 15w40) i filter zagrij motor na radnu temperaturu,mora biti na ravnom i ulij u motor.Neka odradi 20 minuta.To bi trebalo podići kompresiju i zaustaviti istjecanje ulja.Taj postupak može "držati ulje" do 50000 km.ako ti to ne pomogne jbg. kompa bolje nađi na autootpadu neki bolji motor od tvog jer generalka (poštena) košta oko 1000 eurta kod vas a kod mene u RH je i skuplja.Ispravan motor koji tebi treba ne bi trebao doći više od par sto eura.ili probaj vidjeti za reparirane.Mogu se naći i za 500 eura a imaš i garanciju.
Links:
[1] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345808
[2] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/tenzor
[3] https://www.facebook.com/tenzor1/
[4] https://tenzorisanje.wordpress.com/
[5] https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw
[6] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345809
[7] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/todor27
[8] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345810
[9] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345811
[10] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345812
[11] http://www.podsvojostreho.net/adserver/www/delivery/ck.php?n=a9b20567&cb=12354551126612312
[12] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345813
[13] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345814
[14] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/zvukoljub
[15] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/posle-generalne-trosi-mnogo-vise#comment-345815
[16] http://www.samsvojmajstor.com/portal/user/92522
[17] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila
Prosto receno to nije generalna . Pogotovo ako polusklop motora nije isao na masinsku obradu i merenje .
Najverovatnije da motor deo kompresije sabija i nazad u karter pa se zato pojavljuju tragovi ulja .
Jel crevo "iberlaufa " spusteno negde napolje ?
https://www.facebook.com/tenzor1/ [3]
https://tenzorisanje.wordpress.com/ [4]
https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw [5]