Navedi vise podataka o vozilu (god, kw, oznaka motora) ili bar da li je injection monopoin ili multipoint.
Ja cu da predpostavim da je monopoint iz sredine '90-ih.
Pumpa za gorivo obicno radi sve vreme dok se vozi na plin da bi gorivo hladilo delove sistema, tako da ne verujem da je pumpa u pitanju. Osim toga, elektricne pumpe crkavaju na jedan od sledeca dva nacina ili potpuno crkne ili nije u mogucnosti da obezbedi dovoljan pritisak, pa u situacijama veceg opterecenja motora pumpa ne uspeva da obezbedi dovoljno goriva i onda dolazi do seckanja, cimanja i povremeno gasenja motora.
U konkretnom slucaju bih ja pre tipovao na neku drugu komponentu: step motor gasa (prljav ili neispravan), dizna (prljava ili neispravna), regulator pritiska neispravan, ...
Neko od upucenijih ljudi na forumu ce verovatno preciznije znati da pomogne.
Ja sam samo zeleo da istaknem da ne uzimas ishitreno pumpu, koja je relativno skupa, jer moze lako da se desi da nije do nje.
Inace provera pumpe se najlakse vrsi prikljucivanjem meraca pritiska na crevo za gorivo pre ulaza u usisnu granu i pracenje pritiska u problematicnom trenutku. Ako vrednost ne pada ispod zadate, nije pumpa. Zadata vrednost se moze naci u Autodati prema tacnoj oznaci motora.
Pozdrav,
SaleB
Ti kao da si mene pitao koje pitanje da postavis. Mene isto muci taj problem
tako da bi i meni pomogao savet.