BAS SAM TEO TO DA KAZEM,zustrija je od 55,a 55 vise trosi i vecu krajnu brzinu zbog menjaca,e meni ta pocetna zustrina treba na 55 da bi odradeo to sto zelim,kako da promenim njen lenji start,mada u drugoj brzini mislim da bi preskocio 45,meni samo problem predstavlja taj pocetni broj obrtaja,da bude ko 45,aglupo je da dajem veliki broj obrtaja u mestu da bi postigo tu zeljenu brzinu,recimo 45 do 60kmh zacas dodjes ali si vec u 4brzini,a 55 stizes u drugoj do 60kmh zbog boljeg stepena prenosa,e sad kako bi bilo da odnesem glavu na razbusivanje sad neznam tacno koi je tacan precnik ventila,da ne lupam jer bi mi pomoglo to da dobijem tu zustrinu?
Ne nadaj se tome. Prvo što tvoj jugo ima više kilometara iza sebe nego taj punto sa kojim ga porediš i drugo, možda još bitnije, što jugo nije imao deklarisanu snagu ni kad je izašao iz fabrike a kamo li sada. Inače, poznato je da je 45-ica bila žustrija od 55-ice ma koliko to čudno zvučalo.