Motorna pila se nije dala upaliti, zamijenio sam membranu ,dijafragmu i dihtunge, očistio kompletan karburator membrane nisu nove ali su prebačene sa drugog karburatora koji je kupljen novi stajao je par godina ali nikad nije korišten, pila je radila kao nova par sati i onda je počela gubiti snagu gušila se i na kraju se nije mogla upaliti, probao sam podešavati H i L šerafe ali bez rezultata skinuo sam ponovo karburator razvalio ga i sito odnosno mala okrugla mrežica je bila potpuno začepljena očistio sam je, promjenio filter u rezervaru , sve sastavio nazad ali sad se ne može upaliti sve sam probao i ispitivao i utvrdio sam da karburator ne vuče gorivo iz rezervara u čemu bi mogao biti problem ?
Motorna pila, karburator ne vuče gorivo
Razvalio sam sve u djelove , mijenjam semeringe radilice, dihtunge na cilindru i kućištu motora pa ću onda probati upaliti. Po nekoj logici bi moralo da je u tome problem što ne vuče gorivo ?
Edit: zamjenio sam dihtunge na motoru i semeringe odvrnuo h i l 1 i 1/4 kruga (kako piše u manualu za walbro wt karburatore), ali motorka ne daje znakove paljenja klip i cilindar su u odličnom stanju, svjećica je nova, iskru baca kompresija je dobra tako da samo ostaje karburator izgleda je nešto ostalo začepljeno, probaću ga ponovo rasklopiti sve dobro očistiti staviti druge membrane ako tad ne upali onda stvarno ne znam http://www.walbro.com/wp-content/uploads/2016/01/WTseries.pdf
Napravio sam, problem je bio u karburatoru , nabilo strugotine u sitne rupice pa sam sve produvao kompresorom i sve radi, džaba sam sve razvaljivao i mjenjao dihtunge ali evo sad pila radi ko nova, još da napravim fino podešavanje h i l šerafa kad se ugrije i dobro. vidim da nije bilo potrebe za ovom temom ali možda nekome pomogne
Imam još jedan karburator sa dobrim membranama koje odgovaraju za ovaj karburator ( walbro WT 429), probaću ih staviti umjesto ovih, koliko krugova bi trebalo odvrnuti H i L vijak prilikom pokušaja paljenja kad stavim druge membrane ? probao sam zatvoriti do kraja pa otvoriti po 1 krug obadva šerafa ali karburator ne vuče gorivo iz rezervara, Može li loš dihtung na kućištu radilice praviti problem sa povlačenjem goriva jer mi ovo izhleda kao da radilica ne stvara dovoljan vakum da povuče gorivo, jer sam prije toga rastavljao kućište motora, a dihtung je ostao isti
90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana