Konkretno se radi o kond. kotlu.Naime,nakon 4 dana beuspesnog zvanja raznih brojeva na R.BOSCH d.o.o. (na koji se najcesce niko nikada ne javlja) i ako se javi moje pitanje garancije predstavlja nepremostiv problem za doticne...kao da pitam za neku garancije potpuno druge firme...
Svakako cu obavestiti BOSCH centralu o takvoj neazurnosti i javasluku,mozda u centrali nekom cak i obrvu podignem...
Da skratim,garancija kod nas iznosi 12+12 meseci sto je uslovljeno zvanicnim servisom nakon godinu dana,mene zanima vredi li racun dobijen u inostranstvu kao nosilac garancije u Srbiji?
Unapred zahvalan!
Na osnovu nekih saznanja pretpostavljam /skoro sam siguran/ da garancija za proizvod koji je kupljen u inostranstvu ne vazi u Srbiji.
Nikome nece da se protresu gace zbog toga jer najveci deo tih predstavnistava stranih firmi u Srbiji izvrsava sledece zadatke>
1. Prodaja robe po svaku cenu
2. Prodaja onih vrsta proizvoda koji nemaju prodju na zahtevnijim odnosno bogatijim trzistima
3. Unistavanje bilo kog oblika domace proizvodnje kako bi mogli da posle rade sta hoce na tom trzistu.
Iz tih razloga treba maksimalno cediti prodavce stranih proizvoda i insistirati na maksimalnim popustima jer su sva predstavnistva spremna na obaranje cena.
Ipak je bolje kupiti domaci proizvod jer time cuvamo koliko-toliko i domaca radna mesta.
Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari