Mada mislim da u ovom slucaju marka i tip nisu bitni.
Prvo potpuni sam laik, drugo masina radi odlicno a problem je potpuno drugaciji.
Od nedavno je masina iz vesa pocela da izvlaci dlacice i pravi takozvane cupice. Odnosno kad izvadimo ves iz masine on je sav prekriven cupicama od recimo nekog peskira.
U cemu je problem?
Opet ponavljam da je problem od skoro, pre toga nije bilo.
Pomoc, masina za ves gorenje wa 583
Skoro svaki put.
Smejaces se ali moze da bude glupost uzrok....dali si kupovao neke nove peskire ili nesto novo od garderobe u skorije vreme? Hoce sa novih stvari da otpadaju dlake....drugo sto mi pada na pamet je da rukom prepipas unutrasnjost masine i proveris da nije neka od rupica na situ bubnja deformisana pa da ona pravi taj problem....ilii da nije nesto zaglavljeno u rupicu bubnja sto zulja ves.....naprimer spajalica iz dzepa ili snala ili nesto trece.....
Sto se tice novih stvari, to sam iskljucio jer nema pravilnosti, odnosno i pre smo prali nove pa stvari pa je sve bilo u redu.
Jedna od varijanti koju sam cuo je guma na vratima. Poenta je da se guma u donjem delu brze "isposti" pa grebe ves pa je treba zameniti ili samo okrenuti da gornji kraj sad dodje dole pa tek posle nekog vremena zameniti gumu. Iskreno kad predjem rukom preko gume meni je sve isto a i par ljudi mi je reklo da ta varijanta ne dolazi u obzir. Ipak provericu unutrasnjost bubnja mozda je tu fora.
Neverujem da je u pitanju guma na vratima...prvi put cujrem za to...mada....to ne mora da znaci da nije moguce...da se nekako ves "'zaglavi""kod gume i stakla....ali cisto sumnjam....cenim da je bubanj...ako nije sam ves problem...ili los prasak....sad vec nagadjam...
Bubanj proverio i naizgled je sasvom OK