На југу 45 одскора ми је почела да се јавља бука из погонског дела, као да нешто прескаче, или у споју десне полуосовине са диференцијалом, или са хомокинетичким зглобом. Ово се дешава кад год је оптерећење "уназад", тј. или кад возим у рикверц (под оптерећењем, по равном је све уреду), или кад прешалтам у нижу (нагло), или кад хоћу изгашен ауто да упалим на низбрдици.
Да ли неко зна шта је у питању?
Бука - лупање из погонског дела
Mozda i nosac motora ....a vidi i ovde:
http://www.yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=2704&p=39514&hilit=...
da, u pravu si, nosac moze da bude i najverovatniji uzrok
Хвала на линку.
Да допуним опис квара:
То туче као митраљез, као да ће мотор да испадне, тако да морам тренутно да стиснем квачило, и пробам нешто друго.
Док то туче, веза имеђу погона и точкова је негде у прекиду, дакле мотор ради несметано, али се точкови не покрећу, већ уместо тога негде нешто туче. Све ово дешава се само с времена на време. И ја претпостављам да је то због лоших носача мотора, али интересује ме првенствено шта то туче?
nosaci motora nemaju nikakve direktne veze sa pogonom (prekidanje pogona), ovaj detalj koji si naveo je potpuna novost. ono gde moze da ima posrednog uticaja je pomeranje pogonske grupe koji uzrokuje nenormalne polozaje birackog mehanizma menjaca, tako da recimo mehanizam 'ne dohvata' za ubacivanje u brzinu, ali ce se ispoljavati kao ispadanje iz brzine ili krcanje tokom samog ubacivanja u brzinu. iz tvog opisa sam razumeo da se problem desava kada je brzina vec 'uvacena' a vozilo se krece. u svakom slucaju, hitno kod majstora. tvoj opis je ocigledno malo nepouzdan, ali bez obzira na tacan uzrok (ne mogu da vidim odavde, na zalost), rizikujes razlicita ostecenja od sklopa kvacila, preko citavog menjaca, koja te kasnije em kostaju, em si bez kola par dana
Nije to onda to nosac motora, a ne bi trebalo ni da su korpa i lamela.
Sigurno se pojela ili ispada desna poluosovina i preskace...a diferencijal ti ne vrti onda ni levi tocak :roll: ili je menjac
http://www.yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=512&hilit=desna+pol...
a da ipak posetis nekog majstora pre nego sto se sve ne raspadne
(Нови сам уопоште на оваквим форимима и заиста ценим то што други одвоје мало свог времена да се позабаве туђим проблемом.)
Погледао сам линкове. И мени то туче кад возим у рикверц, а волан је смотан улево, дакле кад се извлачи десна полуосовина из диференцијала. Тако да полуосовина, изгледа, искаче из диференцијала и враћа се на своје место. Мислим да је узрок овоме што ми је мотор нестабилно везан, наиме, на левом носачу мотора где се он веже за мењач, један навој је облазнуо, а друга два брезона се стално олабављују. А тај ме посао чека поодавно ...
Поздрави из Ужица.
Znate onaj slogan: Kupite Jugo ne traje dugo.
uegama, sa tim opisom - jeste tzv 'krst' - zglob izmedju poluosovine i diferencijala... tacno je i da zahvati na jugicu, kecu... nisu neka kinta u odnosu na nesto drugo, ali sredi to... najgore je kada dodje stani-pani, kad pored svojih kola moras da juris nekoga za prevoz u urgentnoj situaciji
pozdrav!
Потпуно сте управу. Зна то човек и сам, али опет треба неко и да га опомене.
Znam za tu muku. ako ti je auto stari a verovatno jeste moze da bude da ti je kos limarski deo istrulio ili pukao pa su se mere automobila pomerile u tom slucaju ispada poluosovina a to se i manifestuje kad ides u rikverc jer kad se kreces u nazad tockovi teze da idu ka napolje tj siri se raspon prednjih tockova i polu osovina ispada iz diferencijala. a moze da bude i da ti je osilujuce rame propalo pa ispada polu osovina ali malo teze se to desava.zato trk kod majtora jer moze da ti se desi da placas slepanje
Три месеца после:
ево како се завршило са "буком-лупањем".
Носач рамена предњег десног точка се потпуно одвалио са пода аутомобила, полуосовина испала из диференцијала, а точак се окренуо у страну, тако да више није било могуће ни управљати аутомобилом, нити га гурати.
Хвала Богу да је све пришло без последица - јер све ово ми се догодило у вожњи.
Занимљиво је да сам се о овом квару распитивао не само преко интернета, него и код двојице мајстора (познаника) и нико ме није опоменуо коликој се опасности излажем возећи ауто са оваквим "симптомима" нити су ми рекли да погледам лимарију. А знам сигурно да су изванредни мајстори.
Поздрав свима!
stvar je u tome da je korozija na nekim kriticnim mestima na jugicu standardna stvar (jedno od njih si video na svom autu), ali svejedno, ljudi se koncentrisu na opis problema onakav kakav je dat, niko ne moze da pretpostavi stvarno stanje, na raspolaganju je samo opis koji je neko izneo - u ovom slucaju ti. kad sve saberes, svi su dali poneki detalj, svojski se trudeci, medjutim - niko nema magicnu kuglu. nek si ti nama ziv i zdrav prosao sve to (i ostali ako je neko bio s tobom u kolima)! naravnoucenije za sve: nemojti ljudi da budete kao ja, zavirite neki put pod svoja kola!
iz opisa, definitivno je na transmisiji, de diferencijal-krstovi poluosovina-homokineticki zglobovi, ali je napisano nedovoljno za nesto odredjenije...