Ima li neko nekakvo iskustvo sa aditivima za ulje,dali je i koliko to korisno uopste?
aditiv za ulje
Te aditive proizvođači i dodaju u svoja ulja, samo što ih recimo u ulima slabijeg kvaliteta ima manje ili nema uopšte. Postoje razne vrste aditiva već prema samoj nameni i sastavu ulja. Tako da je bez smisla kupovina tih aditiva, bolje kupi kvalitetnije ulje umesto jeftino+aditiv izađeš na isto ali si barem siguran da je ulje dobro.
BOSKE reko si ruski,dali je to onaj resurs?Mene zanima taj RESURS jeli to neko koristio?Evo linka
http://www.saneco.co.rs/resurs/poslovna_saradnja.htm
Bosske ti si verovatno mislio da "Univerzalni Modifikator " .
Ja sam to cudo nevidjeno prvi put video tokom "oduzivanja duga otadzibini " u jednom raketnom divizionu gde se to stojalo u nekim buricima od 5 l .
Da ce ista od tih "specija " da popravi auto kome je "dusa u nosu " to ne biva .Ali da moze pomoci boljem podmazivanju na relativno ispravnom motoru w to vec moz da bidne al ne mora da znaci .
ja sam video to u vojsci kad je na terenu vozilo udarilo na kamen i 50 km do kasarne je prešlo bez trunke ulja sa tim u motoru i nije motor zaribo sad kaki je bio posle toga neznam
"Univerzalni modiikator" ili "Liqui moly" je britanski izum iz vremena II Svetskog rata. Služio je da omogući da avioni kojima je neprijateljska vatra oštetila karter (pa ulje iscurelo), da bezbedno prelete Lamanš i dokopaju se britanske teritorije. Dakle, nešto oko pola sata rada motora. U neizmenjenoj fromuli se i danas primenjuje. Ko voli, ili misli da mu treba - nek izvoli.
Diskutabilne su eventualne prednosti kod sasvim ispravnog automobila, koji ima propisno ulje, u propisnoj količini. Mišljenja su podeljena, ali činjenica je da ni jedan proizvođač to ne sipa u svoje motore - pa zaključite sami.
Vreme čuda je odavno prošlo, pa zato i nema svetaca u današnje vreme.
Već sve rekoše kolege u prethodnim postovima.
Prištedi sebi eventualnu muku i kupi kvalitetnije (i skuplje) ulje. Nije bez razloga što litar nekog ulja košta i 2.000 dinara.
Vezano za modifikator: sestra ubacila to u stari pežo, onaj sa polegnutim motorom, gde isto ulje podmazuje i motor i menjač. Posle mesec dana počeli neobjašnjivi kvarovi i na kraju je morala da zameni menjač.
ako taj modifikator lepi ulje za stranice u sloju od par mm šta misliš da se sa njim dešava, pa od ulja pravi nešto nalik na slinu ili tovatnu mast a kad to čudo uđe u neki kanal od 1-2mm koji služi za dovod ulja na neko mesto on ga zapuši i više nema protoka ulja ni podmazivanja. Tako da je to odlična stvar da nalickaš produvali auto za prodaju i navučeš na sebe sve moguće kletve kupca kad sazna šta si mu ustvari prodao!
I ko što rekoh svi iole normalni proizvođači ulja već dodaju te adive u svoja ulja, neki manje neki više, ako te ta tema interesuje idi do neke biblioteke na mašinskom fakultetu ili srednje školi i pogledaj neku knjigu iz oblasti pogonskih materjala ili ulja i maziva i videćeš da su sastojci iz tih aditiva već u ulju.
Ne nasedajte ljidi na bombastične reklame tipa ruske podmornice, engleski avioni, američki spejs šatlovi i tome slično i ne bacajte svoj novac na šarene laže!
Primetio sam da niko od vas nije registrovao moje drugo pitanje,a jos manje da je pogledao link koji sam postavio u vezi sa tim.
Pitao sam "jeli neko koristio ovaj remetalizant zvani RESURS ruske proizvodnje i ako jeste kakvi su rezultati".To pitam u nadi da ce se pojaviti neko ko ima lose iskustvo sa tim proizvodom,jer dosad sam nasao njih 4-5 koji su to koristili i ne zale se bas naprotiv.
A evo i linka koji sve objasnjava
http://www.saneco.co.rs/resurs/remetalizanti.htm
ja to nameravam da sipam u vozilo marke BMW kockica jer dosta trosi ulje 1l na 300km i nikakav drugi problem nema kod tog auta.Glava je kompletno radjena dobro pali vuce znaci sve drugo je OK.Generalka mi ne pada napamet zbog neisplativosti mogu samo da zamenim motor,ali me kopka da probam ovaj RESURS pre svega.
Pa sad ono sto je napisano oko rashladnih kompresora , to su u pravu , mnogi od nas imaju frizidere i zamrzivace starije od 25 god .
Dali ce konkretan proizvod tebi moci da pomogne i to je sad veliko pitanje , jer niko ne zna stepen ishabanosti i ostecenja tvog agregata .
Pravo da ti kazem ja bih probao i sipao resurs , siguran sam da ti nikakvu stetu nece napraviti , a mozda moz' da pomogne .
Primetio sam da niko od vas nije registrovao moje drugo pitanje,a jos manje da je pogledao link koji sam postavio u vezi sa tim.
Pitao sam "jeli neko koristio ovaj remetalizant zvani RESURS ruske proizvodnje i ako jeste kakvi su rezultati".To pitam u nadi da ce se pojaviti neko ko ima lose iskustvo sa tim proizvodom,jer dosad sam nasao njih 4-5 koji su to koristili i ne zale se bas naprotiv.
A evo i linka koji sve objasnjava
http://www.saneco.co.rs/resurs/remetalizanti.htm
ja to nameravam da sipam u vozilo marke BMW kockica jer dosta trosi ulje 1l na 300km i nikakav drugi problem nema kod tog auta.Glava je kompletno radjena dobro pali vuce znaci sve drugo je OK.Generalka mi ne pada napamet zbog neisplativosti mogu samo da zamenim motor,ali me kopka da probam ovaj RESURS pre svega.
Zakasnio si za sipanje remetalizatora, samo ces baciti pare jer tvoj motor zahteva jednu generalku zbog izuzetno velike potrosnje ulja.
Obicno se ti aditivi sipaju pre nego sto se motor istrosi tako da pocne da trosi enormno ulje. Zato i napominju da vzilo koje predje od 100 000 pa na dalje uz uslov da ne trosi velike kolicine ulja moze da se produzi vek trajanja tako da se koristi odredjeni aditivi za ulja koji re metalizuju riseve prouzrokovane karikama i radilicom na lezajevima.
nisam bio tu par dana, pa nisam mogao da odgovorim. uglavnom taj resurs je kao sto rekoh odlicna varijanta za motor koji je prozvizdao i koji zelimo dobro da udamo, jer kao sto rekose pravi neku smolu ili ko ce ga znati sta u motoru po svim povrsinama,to traje par stotina ili eventualno do 1000km, i avaj,,,propast.... i to je dobra stvar kao sto rekose za situaciju kad probijes karter ili nesto slicno, ali za kamionske motore i ostale skalamerije u koje ide po 20,30 ili cak 180 litara ulja,(u vojsci je koristen masovno, mada je vijek motora u vojsci znatno manji od putnickog programa gledano sa aspekta kilometraze i motocasova, pa se generalni remont radi na zavisno odo vrste na 1000,2000 do 3000 motocasova sto je smijesno malo s obzorom da su ti motori rastereceni i vode se kao slabonapregnuti motori, zbog cega i jesu pouzdani i prakticno neunistivi, primjer navodim tenk m84 i t55 koji imaju 38880 ccm zapremine i 580 odnosno 780 KS, sto teretni kaminoni oslobadjaju iz nekih 6-9000ccm zapremine) eventualno za offroad vozila koja se veze po vukojebinama, vece kubikaze, ali cisto kao preventivna mjera, zbog cestih nasijedanja i ostecivanja kartera.za prefinjene motore koji imaju promjer kanala ponekad i samo par mm nikako nije ni dobro ni zdravo. pa kao sto rekose, fabrika bi i sama to predvidjela da se koristi, svakoj je danas jako puno stalo da ima motor kojim moze da se pohvali, koji prelazi mnogo uz malo odrzavanja, borba na trzistu je prevelika i zasigurno bi se to koristilo u promociji svog brenda.
zao mi je sto su mi slike otvorenog motora tretiranog modifikatorom nestale sa samospaljivanjem HDD-a,,,kao sto rekoh skoro cijeli dan sam pokusavao da ocistim te brljotine, havarija.
resurs se i danas prodaje, dok unuverzalni modifikator nisam odavno sreo, njega je uvozila stibatrade, ali ne znam kakva je sudbina te firme.
bilo kako bilo, ja to niti sam kad sipao u moje motore, niti cu,,,,hehe,,,dobro lazem malo, jesam sipao,,,,ali u situacijama koje sam gore naveo
sećam se pre nekoliko godina bio je neki članak u novostima za te aditive,naslov je bio "TIGANJ U MOTORU",zbog navoda da ima visok sadržaj teflona pa sad...
"Ruski modifikator" ima nekoliko pozitivnih karakteristika.Prvo smanjuje trenje, zatim zbog svoje gustine(viskoznosti) na radnoj temperaturi ima uticaj
na povećanje kompresije i delimično smanjuje potrošnju ulja.Zanači,ko vozi npr. stari dizel auto i ima problem sa startovanjem na -5...sa modifikatorom će paliti.Razlog za to je upravo veći br. obrtaja motora pri startovanju(alnasovanju), kao i povećan stepen kompresije.Još jedna prednost je sa modifikatorom bolje podmazivanje radilice, što bi se odrazilo u slučaju nestanka ulja motor neće zaribati.Sa Ruskim modifikatorom ulje je postojanije(lepi se za elemente) i samim tim je bolje podmazivanje.
Ja sam sipao u mog Golfa II dizel 1,6, 1984. godiste.
Moj majstor Bora inače čuveni novosadski majstor za Golfove to sipa po defaultu, stranke ni ne znaju.
Kad mi je rekao da mi je to sipao i da je to dobra stvar, samo sam nastavio na svakih 25 000 da sipam.
Moj Golf je prešao oko 360 000 km i na otprilike 250 000 trošio je ulje oko pola litre na 1000 km. Od tada mu sipam Resurs i potrošnja ulja se smanjila na oko litru na 10 000 km, znači jako dobra stvar.
E da, i ne dimi više crni dim iz auspuha. Slobodno sipaj nećeš se pokajati.
Ima da se kupi na svakoj Lukoil pumpi. Samo se strogo drži uputstva za korišćenje, kako bi rezultati bili maksimalni.
hehe, korisno koliko i abtronic i slicna magicna cuda kojima nas zatrpavaju svakodnevno...
ja se divim ljudima koji u to vjeruju i jos objasnjavaju kako je to "odlicna stvar" hehhe,,,,i onda se pitam kako aditiv koji kosta 500 dinara i ide na 4-5 litara ulja ne bi stavljali i sami proizvodjaci ulja da bi dobili neki efekat o kojem se prica preko reklama...to u konacnoj cijeni bi bilo oko 100 din/litru vise sto i ne bi bila neka razlika....a sumnjam da veliki proizvodjaci to ne bi ubacili u svoja ulja da bi dobili taj kavlitet o kojem se prica...
jedina stvar po pitanju aditiva koja je zaista bila djelotovorna je onaj stibatrade ruski aditiv, zaboravio sam kako se zove....od produvalog motora je pravio cudo,,,zaptivao sve sto treba, idealna maska za prodaju, i to je drzalo jedno 1000-2000km,,,,i onda propisa ponovo, i kad se otvori motor,,,hmmm,,,ja sam jednom uzeo da radim tako nesto i odustao, sve zalijepljeno nekom smolom, ciscenje je trajalo dobrih pola dana sa wapovkom na 140 bari i 100 stepeni C.
ima ih svakojakih i neki mogu recimo da odgode vrijeme za zamjenu semeringa koji procuri, ali sve je to kratkog vijeka i zasigurno mora da nosi sa sobom i neke negativne posledice, ja sam svojevremeno koristio taj za obnavljanje semeringa, i shvatio da su mi karike zaribale samo tako jer se oko njih uvukla neka kao garez, jako zeznuta stvar za ciscenje....
mozda ima i drugacijih misljenja, ali sumnjam da iko u to vjeruje