AUTO NA NISKIM OBRTAJIMA TRZA I NE PRIMA GAS RAVNOMJERNO a iradi na leru nekad na 2000 obrtaja a ikad prebacujem u vecu brzinu umjesto da padnu obrtaji kad pritisnem kvacilo i pustim gas oni se povecaju pa se poslije smanje kad dodam malo gasa pa ako neko zna ista oko toga da me ovi majstori ne ogule na nekim glupostinma
FIAT BRAVO 1 2 16V
to je takozvani siber ventil za regulaciju ler gasa. on se najcesce isprlja od uljnih isparenja iz motora trebas ga probati oprati. Neznam bas na tom auto kako je postavljen al je pretezno zakacen na crevo koji ide sa poklopca ventila,a sa njega u usisnu granu.Dogadja se i da crevo pukne i da falsira vazdeh i isto se manifestuje al u tom slucaju bi trebao cuti zvuk uvlacenja vazduha. I pitanje jedno dal auto poseduje plin?
dizne,step motor motorcic minimuma,....itd za pocetak kupi carb cleaner sprej skini crevo od filterea tj usisa vazduha (znaci ono crevo koje ide od kucista filtera za vazduh do motora prosto objasnjeno ) i ispricaj klapnu dobro ocisti garez krpicom .....pa javi rezultat
HVALA NA ODGOVORIMA ,PROBACU BAREM SAM DA OCISTIM TO CRIJEVO A ZA OSTALU CU SE KONSULTOVATI SA MAJSTOROM PA DA VIDIM STA CE ON RECI POZZ A AUTO IMA UGRADJEN PLIN ALI NIJE U FUNKCIJI ZA SAD VALJDA JE RESTARTOVAN KOMPJUTER
Moze biti regulator protoka goriva, moze da bude i potenciometar gasa. Ipak nisam strucan za to slicno se desilo mojim kolegama pa na osnovu njihovog iskustva ti govorim. Ono sto bih sigurno prvo uradio na tvom mestu je da ga prikacis na dijagnostiku.