Imam problem na fiat punto 2 benzincu 1200 kubika 8 ventila 2002 godište. Kada se auto upali posle odredjenog vremena kada motor postigne radnu temperaturu, a ponekad i ranije, auto se jednostavno ugasi bilo da je u vožnji ili da radi na leru. nakon toga kada ponovo stavim kod ključ u bravu lampica za kod ključ na kontrolnoj tabli se ne gasi što znači da ga komp nije prepoznao gde nakon toga samo vergla i neće da se upali, a ponekad kada ponovo vratim ključ lampica se ugasi na kontrolnoj tabli što znači da ga je kompjuter prepoznao ali isto neće da upali, samo vergla. napominjem da sam pre ovog problema menjao dihtung glave motora. i pre toga mi se ovi problemi nisu manifestovali. Ovaj problem na kratko rešavam tako što skinem klemu sa akumulator da bi došlo do restarta kompjutera gde nakon toga ponovo mogu da upalim auto i vozim , ali gde se nakon zagrevanja motora auto ponovo gasi. Ponekad mi se u vožnju upali žuta kockasta lampica na kontrolnoj tabli. U čemu bi kvar mogo biti?
fiat punto 2 1.2 8 ventila 2002.god
ocistio sam kontakte. opet ista stvar. u autu imam ugradjen lovato sekvent plin. jel mocuce da je zbog njega. Pokusao sam neki dan da vozim samo na benzinu i opet mi se ugasio ali sam prosao mnogo vise kilometara nego na plinu. isao sam na dijagnostiku tamo nista ne pokazuje da ima neki kvar na kompjuteru.
imam opel korsu c imam problem odjednom mi vise ne pokazuje predjenu kilometrazu jednostavno se ugasilo...da li je moguce da taj mali ekrancic crkne ili sta je vec?
Losi konakti
Skini sve kontatakte sa kompa i naprskaj kotakt sprejom ili sa wd40 ako nemas kontakt sprej
skini oplatu oko brave pa isprati kabl od senzora kljuca do kompa i sve kontakte rastavi i naprskaj kontakt sprejom
Imao sam sa puntom isti problem pa su mi majstori trazili 100e da to srede resenja su bila od promene brave promene kompa flesovanje kompa i slicno
WD40 je resio problem evo vec 4 godine