Majstor mi je menjao dihtung na glavu i karike i od tada cini mi se dosta teze pali.
Naime problem je sledeci:
Grejaci su ispravni
Auto tesko pali cim malo stoji.Stavio sam providna creva da vidim sta se dogadja.Kada auto radi crevo za dovod nafte je puno ali za odvod viska goriva ima kroz sebe sitne mehurice.
Kada auto ugasim javljaju se mehurici koji idu prema rezervoaru i na dovodnom i na odvodnom crevu.Stavio sam nove bakarne platne na bos pumpi na oba creva.Stavljao sam crevo da bos pumpa vuce direkno gorivo iz kante koja stoji na asfaltu.Isto sam radio i sa odvodnim crevom,stavljao ga u kantu.Mehurici idu prema kanti.Stezao sam selne,menjao ih ali nista.
Stavio sam nepovratni ventil na dovodnom crevu i nema mehurica ali i dalje ima na odvodnom crevu.
Ispada da bos pumpa ostaje bez goriva i onda treba dugo verglanje da upali.Kada ga ugasim i odmah upalim,pali odmah ali cim stoji minut a i to je mnogo pali ali sa verglanjem.
Molim da mi kazete sta dalje da probam i sta da radim.
Unapred zahvaljujem!
Pozdrav svima!
zaisgurno je problem u bos pumpi tj njenom dihtovanju.
problem se najcesce javlja na semerinzima ili platnicama, i moze da bude bilo gdje u sistemu, provjeriti treba zategnutost ventila ogranicavaca pritiska ili kako ga zovu ventil za regulaciju pritiska, nalazi se na pumpi sa lijeve strane do motora, ima trouglastu kapicu za odvrtanje.
takodje provjeriti zategnutost crijeva visokog pritiska, kao i centralni sraf izmedju izvoda cijevi visokog pritiska, gdje se steluje paljenje.