{rpblem se sastoji u tome sto svaki put lad uhvatim za bravu on spusti staklo za cca 2,5cm ali ga nevraca automacki kao sto je to ranije radio vec staklo ostaje u toj poziciji svako sledece otvaranje vrata tj. hvatanje za bravu vrata spusta staklo za istu duzinu. To isto se desava i sa suvozacevim vratima. U poslednje vreme mi ukljucuje sva cetri zmigavca sam od sebe bez obzira dali auto radi ili neradi tj. dali ga vozim ili stoji u mestu. Pa me zanima dali mi neko moze pomoci oko problema unapre yahvalan! :tup
Jaguar 2001 Jaguar XK-8 Series problem sa elektronikom
nemoj s tim da se igras, odradi to u servisu.
da ti nije problem vezan za mobilni,cuo sam da se slicne stvari desavaju na novijim autima,komsija mi je pricao da je slucajno pri javljanju na mob pritisnuo tipku i da su se sva stakla spustila na,mislim da je rekao na novom VW polo.ako su mene navlacili onda i ja tebe navlacim,ali moguce je da je do nekih frekvencija ili kodova,mozda grijesim...
Takvi problemi se znaju desavati od smetnji koje mogu proizvoditi:
1. Naknadno ugradjena xenon svjetla
2. Nestrucno ugradjen (energetski kablovi preblizu signalnih kablova ili elektronike) Radio/CD Player, pojacalo, DVD...
3. Naknadno (nestrucno) ugradjen alarm ili centralno zakljucavanje
4. Bilo kakav elektricni/elektronski naknadno ugradjivani uredjaj
5. A mozda je i sam kontrolni modul iz cista mira poblesavio
a desavaju se i druge stvari, kao sto je na primer zbog leda, ili zbog nekog drugog preotperecenja kontroler podizaca presao u ono sto bi racunardzije rekle 'safe mode'. procedura 'resetovanja' je po pravilu jednostavna i dostupna krisniku bez odlaska u servis (moze da bidne ali ne mora da znaci). kao sto rece inferno, ako nemas korisnicko uputstvo a vozilo, izguglaj malo, ako to ne pomogne - pravac ovlasceni servis. sve ostalo ces skupo platiti. pozz.
evo i ovde
drago mi je da si resio problem i da sam ti bar malo pomogao
kasno se ukljucih, al'bar da kazem i ja neku pametnu-mozda nekom pomogne!
koristio sam jedno vreme bmw kupe, nebitno godiste, oprema i motor, al'samo da vam kazem da je bio bordo metalik, elem, posto vrata nisu imala ram za gornji deo prozora, prilikom otvaranja istih staklo se spusti malko dole,i tako ostaje dok su vrata otvorena,a kad se zatvore staklo se podigne i vrati u leziste.U jednom momentu je prozor prestao da se vraca kad se zatvore vrata...da ne duzim, od majstora do majstora, i na kraju resenje nadje moj drugar(koga sam sreo sasvim slucajno), naime, problem je bio u samoj bravi automobila, tj u onom tockicu koji se okrece prilikom zatvaranja vrata, e TO se razlabavilo, i vrata nisu registrovala da su zatvorena pa se zato prozor nije dizao, uz pomoc obicnog kljuca sam to dotegao-snagom prosecnog coveka, i sve je normalno funkcionisalo.
poz
Problemi sa prekidacima u bravi vrata su cesti kada vozilo malo 'ostari'. iako sama brava najcesce funkcionise besprekorno, zazori usled habanja plasticnih delova (osovinica i polugica na komandama i prekidacima brave) znaju da zagorcaju zivot samo tako... vrlo cesto nema drugog leka nego zamena brave, mada ponekad privremeno odrade posao ovakva ili onakva 'budzenja'... jbg, kad moramo tako
POstoji procedura podesavanja podizaca stakla,znaci moras ih ustelovati odnosno isprogamirati ,e sada ne znam caku za tvoj auto,ali potrezi na netu ,recimo u goole ukucaj ime tvog auta i forum pa vidi sat ti daje ....