Kada skrecem malo ostrije ulevo motor gubi snagu, a cesto se i ugasi. Kada skrecem lagano, ili udesno (bilo da je ostrije ili lakse) nista se ne desava. To se desava samo na gasu. Da li neko znao o cemu se radi. Probao sam da idem kod nekoliko majstora koji su probali da stelovanjem rese problem, ali nije pomoglo.
Motor gubi snagu i gasi se pri skretanju ulevo - samo na gasu??
Ja sam imao slican problem samo sto se meni gasio i levo i desno, resio sam problem tako sto sam skinuo neko crevo koje mu sluzi za uvlacenje vazduha vazduha. To crevo je bilo sprovedeno uiznad tocka i nakaceno na karoseriju. Skinuo sam ga skroz i vec godinu dana nemam problema sa tim. Valjda ne moze da primi toliko vazduha koliko mu treba a kad skines crevo prima vazduh direktno.
Majstori obicno taj problem sa crevom ili usisom za vazduh resavaju ravljenjem sesirica preko rupe za usis ili lepljenjem izolirke tako da delimicno ogranici uvlacenje (pazljivo oko lepljenja, da motor ne uvuce izolir traku, ja vise volim prvu opciju).
Druga opcija, moguce je da neka struja od nekog od plinskih ventila kaci karoseriju negde, pa se gasi auto. Ja sam pre par godina imao problem, da mi se auto gasio (doduse i na benzin i plin), pri skretanju na desno zato sto je kabl od bobine bio duzi pa je kacio kos u nekim situacijama ostrijeg skretanja. Prvo se nista negativno nije desavalo, pa kad se zica malo ogulika, onda je bobina u takvim trenucima bacala varnicu na masu umesto na kapu. Pa, po analogiji tome nagadajam da ako neka (obicno plava) zica od nekog od plinskih ventila kaci masu ili plus ka prekidacu ili neka zica od releja (ako je injection) ili neka druga znacajna zica, kaci masu u nekim situacijama to bi mogao da bude problem. Proveri i da spone ne kace nesto dok okreces volan, jednom sam video da je spona (letva) sazvakala crevo za gorivo koje koje nije pogodno fiksirano.
Pozdrav,
Sale
kod mene se gasio u petoj pri velikoj brzini kad se izbaci na ler, pomeri crevo za dovod vazduha tako da vetar ne ulazi direktno u otvor i stvar resena
Znam da se pumpa za servo aktivira pri punom okrertu volana koja tada izbacuje vazduh iz sistema... Vredi pogledati jel ako nesto nije u redu sa tom pumpom moze oduzeti snagu motora i mozda ga cak i ugasiti...