Pozdrav,
Situacija je sledeca pre godinu dana dobili smo Yugo 65, motor DMB 1300, elektronsko paljenje, dvogrlni karburator sa vodenim sauhom... Elem auto je upocetku trosio 15L/100, tokom istrazivanja primetili smo da je busan rezervoar, isti zamenjen, nakon toga potrosnja smanjena na citavih 13L/100. Tokom ove zime potrosnja je krenula da raste, prvo na 20L/100, da bi dosla cak i do 25L/100. Pre 7 dana zamenjen karburator skinut ovaj sa vodenim sauhom, stavljen Weber dvogrlni 30/32 s mehanickim sauhom, nastelovani ventili, zamenjene svecice.. Medjutim za vikend testiramo auto, sipamo pun rezervoar do vrha, i krenemo da se vozikamo, pitom ne prelazim "3000 o/m", znaci vozio sam ga ko najgori penzioner, i u toku voznje primetimo da kazaljka rezervoara pada i dodje do pola . Odemo na pumpu posle 100km i slogiramo se . Sipali smo 19l. Primetili smo da toplota motora ne moze ni u ludom besu da dodje do radne temperature, i ako dodje malo duzi otvoren put i kazaljka padne do plavog.
Jel ima neko neki savet , ideju , ili upaljac )
ako ne dize temperaturu, onda je termostat u pitanju.... verovatno da ga i nema, jer kad on zaglavi onda dize temperaturu preko radne..otvorite kuciste i pogledajte da li uopste ima termostat..a sto se tice potrosnje ako lepo pali i vuce onda je jos negde problem sa pustanjem goriva...proverite creva da li su sva zategnuta ili da li je neko puklo pa pusta gorivo...