Imam mali problem , da bi ga upalio moram da ponovim grejanje sa grejačima bar dva tri puta . Posle toga upali bez problema. Da li grejači mogu da oslabe ili samo da crknu . Da li moram da ih skidam da bi ih proverio ili ima neka fora druga . I na kraju još jedno pitanje , jedan od prijatelja mi je spomenuo da pored ova četiri grajača postoji još jedan grejač , ako postoji gde se on nalazi ?
Zaboravio sam još ovo da dodam , auto sam kupio u martu mesecu , nije tada bilo mrazeva ali je palio bez problema , sada je toplije pa ih pravi . Inače bio je kod majstora koji je rekao da je motor solidan , takođe su ovi u auto centru prilokom tehničkog merili izduvne glasove i rekli d aima odlično sagorevanje .
Pasat 1.6d
Hvala na odgovoru . Malo pre sam došao od majstora koji je inače moj kolega sa posla i vozač . Gore sam spomenuo da sam auto kupio u martu mesecu . Tako smo se slatko smejali do suza mojoj muci ,skinemo mi sevi i poskidamo sve grejače .Ali prvo da dodam da je auto u tri popodne upalio jako lepo , a jutros se baš mučio ali je ipak upalio .Uzmemo ispravljač i proverimo grejače jedan po jedan , svaki u roku od par sekundi užari vrh . Znači rade . Gledamo s emi i pijemo pivo i dođemo do zaključka motor je na izdisaju ali on kaže ma nebi mi upalio lepo ni malo pre . Ode on do auta i ja već počnem da prebrojavam se sa ušteđevinom i koliko će da me košta generalna , kad evo ti njego i pita mrtav ozbiljan :Ti imaš automacki sauk reče ?da , da potvrdim ja pa nemam nikakve poluge u kabini ond aje automacki sauk .E Ku.... ti moj imaš automacki saok nemaš nikakav eno ti poluga na na pumpi nema nikakvu sajlu i nemaš nikakav sauk .
Sada je ostao da on ujutru kupi neku sajlu i da mi montira na tu polugicu salu i da je provede do kabine gde inače smo pronašli rupu od sauka gde je nekada bio .
Pitanje za tebe da li je to moguć problem jutros je bilo 10 stepeni da je zbog toga palio malo lošije . Mada mi nije jasno pre mesec dana je isto bilo ladno i palio je bez problema ? Da li je moguće da je ta polugica bila samo zakačena ili zaglavleana i da sam ja vozio non stop sa saukom , i da je ona u međuvremenu se otkačila i pala i otvorila taj "Sauk" ?
Da dodam da se ja u auto ne bakćem čim ima više od 4 šrafa da se odviju a to je zamena točka .
nisi mi napisao koje je godiste auto. saug kod tih motora nema nikakve veze sa dobrim ili losim paljenjem jer on mora i bez njeg upaliti samo se zna desiti u tom slucaju da trese dok se ne zagrije. problem moze biti i u pretegnutim ventilima ako je glava obicna a ne samostelujuca. desi se da vremenom ventili 'potonu' u glavu i onda kada su hladni ostanu malo otvoreni pa nece da upali. trebalo bi dakle provjeriti zazore ventila ako su stelujuci ventili.
Auto je 1985 godište . U cvetu mladosti .Ma kod njega bi sve bilo normalno osim da je sve uredu .Auto je palio sve dok nije malo zahladnelo , mad aje i tada upalio ali teže i što ti kažeš osećao sam d aviše trese nego kada se zagreje . Sajla još nije nameštena pošto nisam mogao d anađem nigde da kupim čekam da dođe nedelja i čuveni Pančevački Buvljak .
Tamo ću d anađem .
Ovako prijatelju...ja posjedujem golf2 1.6d 1985 god. i on ima isti motor kao tvoj pasat. Sauh ti nema mnogo veze sa paljenjem osim kao što reče mahdi samo malo jače će da trese dok se ne ugrije. Sa mojeg gledišta ili ti je oslabio akumulator (min.65Ah) ili anlaser.
Grijac radi ili ne radi,mada postoji mogucnost da pogresno grije,tj.da grije donji dio grejnog tijela umjesto vrha,mada to ne bi uticalo na ovoj temperaturi na paljenje. ako zelis provjeriti grijace bez skidanja moras osloboditi bakarnu vezu izmedju grijaca i dovod plusa ,(dakle skinuti sve kablove sa grijaca). lakse ti je ako skines crijeva visokog pritiska sa bosch pumpe. zatim uzni jedan komad zice i stavi jedan kraj na plus klemu na akumulatoru a drugim ovlas dodiruj vrhove grijaca. ako zavarnici, grijac radi ako ne onda ga mijenjaj. na tvom automobilu postoje samo 4 grijaca,ali postoji poseban osigurac za grijace koji se nalazi na limu iznad servo aparata kocnica(60-80A). postoji mogucnost i da relej od grijaca zakaze,pa pokusaj za prvo paljenje direktno ugrijati,sto znaci zicu na plus klemu a drugi kraj na bakarnu vezu na grijacima i drzati 15-ak sec i onda paliti odmah. javi rezultat da rjesavamo dalje