Lovato.
Velika ja potrosnja a auto vuce do nekih 3000 super a posle ne ide nikako, ja sam tu odvrtao srafove zavrtao rastelovao sve, sigurno. Potrosnja 17,18L.
Da napomenem membrane su dobre. Pa ako neko moze postupacno da mi opise kako da to lepo nastelujem.
Fiat croma 2.0 sa karburatorom, uredjaj je elektronac nije vakum. Hvala. Jednogrli karb.
i evo slika da vidite da mi objasnite kako koj sraf da podesim
pomoca za stelovanje auto gasa?
0. cist filter, nove svecice, zazor na njima za 0.1mm manji od fabrickog, paljenje elektronsko, silikonski kablovi, razvodnik na -2 stepena od standardnog. antifriz u sistemu do vrha, bez vazdushnih chepova. zagrejan motor na radnu temperaturu, posle voznje.
1. dodati malo ler gas preko srafa na karbu.
2. sraf na isparivacu zavrtati dok ne pocne da se gasi, a potom odvrtati dok god podize broj obrtaja. kad prestane da podize broj obrtaja, vratiti malo i naci granicu. to je sto se tice srafa na isparivacu.
3. smiriti ler gas na normalnu obrtazu.
4. dodati gas na oko 3000 obrtaja u minuti (ili - obrtaza oko koje se najcesce vozi) i truditi se da se leptir pri sledecem koraku ne pomera!
5. odvrtati gas na glavnoj slavini na crevu koje ide u karb dok god se obrtaji povecavaju. kad prestane da podize broj obrtaja, vratiti malo i naci granicu. ovde obeleziti sraf na slavini (bela farba, flomaster...) kao nulti polozaj. odvrnuti jos pola kruga i to bi trebalo da je to.
6. probati pri punom gasu u poslednjem stepenu prenosa da li, kad se oduzme gas, usporava ili ubrzava.
6a. ako usporava, velike su sanse da je sve dobro podeseno. ako ubrzava pri oduzimanju - previse je zavrnuta slavina, presiromashna smesha. odvrnuti za jos pola kruga.
6b. ako se previse dere pri ubrzavanjima a takodje ubrza kad mu se pri najvecem opterecenju oduzme gas - previse je odvrnuta slavina, prebogata smesha. zavrnuti pola kruga pa probati ponovo.
7. na kraju ponoviti stelovanje ler gasa (zapamtiti tacan polozaj ako treba da se vrati u isti) i to je cela nauka.
*ako se promeni bilo koji faktor iz nulte tacke sledi ponovo sve ispocetka. pogotovo ako se promeni filter za vazduh.
**ovo najvise vazi za jednogrle karburator venturi gasne sisteme, za dvogrle malo teze ali svodi se na isto ako se ugradi racva sa jednom slavinom. u tom slucaju drugo grlo vuce gas tek kad se otvori. mnogo bolja varijanta, naravno.
zelim vam svima uspeshno stelovanje vasheg gasnog sistema
pozdrav
metalni sraf na isparivacu ti je ler i njeg zatvori do kraja,plasticni sraf na isparivacu je vazduh,to otprilike moras kad radi motor da ustelujes,a glavni plinski zategni do kraja pa popustaj po pola kruga malo po malo i resices problem sigorno