dali je moguca zamena k-glave na audiju 80 2.0 sa karburatorom ,sta je sve potrebno da bi se izvrsila ugradnja kar... ili vece neceg drugog.
Imam problema prilikom palenja ujutro teze upali moram ga zadrzati na gasu da odradi minut ili dva.topal radi dobro mada se desi da ponekad doda sam ler gas pojaca pa smanji ,bojim se zime ako ko ima broj majstora u b.l za k glavu bio bi zahvalan
popravak ,stelovanje k-glave
objasni mi napon na brizgaljki odakle dobija a termo prekidac daje masu kad je hladan ili.i kako se steluje k-glava hvala
Pozdrav,
I savet ako nije kasno. K-glavu ne menjaj ni za svoju! To se "vozilo" na Messerschmitt-u i radi veoma dobro samo hoce da se rasteluje.
Evo par smernica za stelovanje potpuno mehanicke K-glave (Golf 2 GT 1.8 8v, ali sve su iste), uz pomoc skice dole:
- Popustiti vijak u centru kruzne ploce
- Pozicionirati plocu tako da u 'vaznoj tacki' njena gornja ivica dodiruje gornju ivicu 'valjka', posto se ona pomeri tokom vremena pogresno se dozira gorivo u odnosu na vazduh koji dolazi do usisa sto prouzrokuje deo tvojih problema
- Dobro zategnuti vijak (a da ne pukne) i da se ne pomeri ploca
- Tokom vremena i opruga izgubi malo svoja svojstva tako da je potrebno lagano je deformisati (zategnuti) kako bi dovoljno brzo vracala plocu po oduzimanju gasa.
Posle svega ovoga obavezno je stelovanje ler gasa i smese, a za to ti je potreban neko sa sluhom klavirstimera ili neko ko ima analizator izduvnih gasova.
Sa srecom,
E evo ovako. Imam passat 1.8. sa K - glavom. Prije nekoliko dana su poceli problemi sa autom. Tocnije auto trza kad ide i nekako i ide dok ne prede pola gasa onda pocinju problemi. Auto pali od prve i sto se toga tice OK je. Stavio sam nove svjecice, ali nakon 2 dana sam ih skino da pregledam i one su za 2 dana citave crne al bas crne a daju struju. Molim vas ako ima neko ko zna sta bi moglo biti nek mi sto prije javi jer je dosta hitno... HVALA unaprijed.
Ne bi trebalo da je kvar na K glavi, Nego pogledaj diznu koja se nalazi na usisnoj grani , da li dobija napon kada pocnes da startas auto, ako ne dobija nikako napon onda je tu problem. Napon dobija sa alnasera i traje toliko dok upalis auto(12v). takodje nek ti neko pogleda senzor temperature motora, a sam mozes pogledati da li je crijevo gumeno za dovod vazduha ispravno ili je negdje suplje.
K glavu moze podesiti, odnosno CO gas, bilo ko ko ima analizator gasa od majstora.