imam volva 460 i odjedanput bez ikakvog razloga je poceo da blokira na 130 km/h inakon zime sam ga odvezao na podno pranje i od tada je opet sve bilo normalno.sta je to bilo?
Pravi majstor mi treba- volvo 460 1.9 tdi,66 kw,95 god
motor je poceo da blokira na 130,nije mogao brze da ide.i nakon podnog pranja opet je normalno isao
Mislim da tebi gatara (dobra) treba . . . A ne majstor . . .
Zaista nevidim nikakvu vezu, a ni logicki da povezem kakve veze ima podno pranje sa "blokadom" motora...
Takodje tvoje pitanje je opet traljavo: motor je poceo da blokira na 130,nije mogao brze da ide ???
130 tebi nije brzo? I kako bas na 130 da 'blokira' ???
i ja nevidim nikakvu vezu ali to se desilo i jos niko nije znao sta je bilo.pa mnogo sam na auto putu i treba mi brze auto kod prestizanja.ali sada je opet sve normalno,samo me interesuje sta je bilo.
imam volva 460 i odjedanput bez ikakvog razloga je poceo da blokira na 130 km/h inakon zime sam ga odvezao na podno pranje i od tada je opet sve bilo normalno.sta je to bilo?
@pravoslavac,dali pod "podnim pranjem" podrazumevate pranje unutrašnjosti automobila?
Ako je to u pitanju,dali je postojala mogućnost da se npr. podvukao tapacirung ili neko drugo "strano telo" između papučice gasa i graničnika tj. da bukvalno fizički niste mogli dati veći gas,pa je automobil dostizao "samo" 130 ...
Možda malo naivno rešenje ali sve je moguće
Evo i ja da dodam neku rec o mogucem kvaru .
Pre jedno 25 godiina drugar mog caleta je imao slican problem koji je resilo jedno dobro pranje .
E problem je bio sledeci : Taj caletov drugar je imao traktor star oko 6 meseci koji je odjednom ostao bez kvacila . Kolko god da stisnes pedalu ono nije odvajalo . Kvar je bio proste prirode na patosu traktora je bilo oko 10 cm osusenog blata pa pedala kvacila nije imala ni 1/5 hoda , to je bio kvar.
Tako da je Duboreckova teorija nejverovatnija moguca
motor je poceo da blokira na 130,nije mogao brze da ide.i nakon podnog pranja opet je normalno isao
Krvolok te je već pitao za detalje o autu, na šta nisi odgovorio. Ako nisi došao da zezaš ljude, daj više podataka.
Ovako, ostaje samo da bacamo karte ili gledamo u pasulj, a ne verujem da to neko zna na ovom forumu.
volvo 460 1.9 tdi,66 kw,95 god.mislio sam na vanjsko podno praje od soli.a untra nije nista bilo,cak sam i vadio tepih i ja sam mislio da je to
Pa onda je verovatno korozija, nastala od soli, ograničila kretanje papučice za gas i posle pranja je osovinica opet imala normalno kretanje.Toliko od mene da se pridružim ostalim "gatarama".
eeeee, ja to zovem "svemirskim" kvarovima mada verovatno postoje i "strucnije" reci kad ni milicija ne zna sta je problem.
eeeee, ja to zovem "svemirskim" kvarovima mada verovatno postoje i "strucnije" reci kad ni milicija ne zna sta je problem.
Pa to se onda kaže da su prste umešali mali zeleni Gremlini
Ama jok, sve su to amerikanci krivi... Garant... U'apsise "dr Dabica" , on je bi to odgonetnuo u 3 ipo milisekunde uz pomoc kvantnog pajsera . . .
kako vidim ovde su ljudi vedra duha uvek spremni na salu, kod mene je bio slican problem ( 1.9 tdi 66kw. 96 god ,pasat b4) zapusen je bio interkuler, nije dobijao dovoljno vazduha pa se gusio na vecem broju obrtaja, mozda je i kod tebe bio isti slucaj pa kada si ga oprao resio problem,kod dizela vodi racuna da na vreme menjas filter za vazduh inace poveca potrosnju a smanji snagu
da ali u manjim brzinama do pete broj obrtaja je isao do maksimale,ali u petoj nije htio do kraja
Nije bas lako u petoj nabiti maksimalan broj obrtaja. U tome je i fora sa brzinama :tup
da ali kako sad u petoj ide maksimalno ko i u manjim brzinama.Kazem auto nije htjelo brze da ide,a ubrzanje je normalno bilo do 130 i dalje nije htjelo
!!!!
Koliko vremenski dugo ti je pravio problem, i da li je bila povećana potrošnja goriva?
trajalo je oko 4 mijeseca i nije vise trosilo sve je bilo normalno.Ali dobro sad je to proslost,vidim da sam sve zbunio,ali tako je bilo.Hvala svima i kad mi se opet to desi idem direkt u volvo servis,mozda oni budu znali.
ja mislim da je to sa podnim pranjem ili cista koincidencija ili je prilikom pranja skinuta neka prljavstina sa nekog kontakta. taj simptom gubitka gasa na oko 130 km/h je najcesce neispravan mjerac protoka zraka ili slab spoj na kontaktnom dzeku.
trajalo je oko 4 mijeseca i nije vise trosilo sve je bilo normalno.Ali dobro sad je to proslost,vidim da sam sve zbunio,ali tako je bilo.Hvala svima i kad mi se opet to desi idem direkt u volvo servis,mozda oni budu znali.
Ma, ne smeta što zi zbunio. Sledeći put samo daj više podataka u startu.
A, nije loše da imamo i neku "glavolomku" oko koje ćemo da naprežemo vijuge. Čisto radi mentalne kondicije.
I ja imam volva 460 ali je kod mene benzinac 1.7.Imao sam problema sa njim i blokirao mi je i često se znao ugasit odmah nakon paljenja.Problem sam riješio tako što sam pregledao alarm.Ovi auti imaju alarm i blokadu motora .Imaju takođe i centralnu bravu sa daljinskim upravljanjem.Ako nešto nije u redu sa alarmom onda se dešavaju ovakvi simptomi.Eto pogledaj ovo što sam ti raekao bilo bi mi drago ako sam pomogao.
Fino...
Aj se sad saberi ili oduzmi, pa lepo pitaj sta te zanima, to jest kazi sta te muci...
Ko blokira sta blokira, kada , kako, koji ti je motor, jel dizel, il' na gas...
Daj malo pojasni problem...