Caos svima.Molim nekog ko je iskusniji da mi omogne,naime imam problem sa opel omegom.nabija pritisak u sistem za hladjenje,pa izbacuje tecnost za hladjenje kroz expanzionu posudu.Da li je moguce da se to desava ako je propao dihtung na glavi motora?Ako jeste moze li mi neko reci na koliko se steze glava na omegi,motor je 2000cm3,izdanje je `97,eko tek,16 ventila.benzinac.Unapred hvala svima.
Problem sa opel Omegom
Moguce je da je do dihtunhga, samo kad skines glavu i odneses je na ravnanje obavezno odradi i hidro test, da se proveri za svaki slucaj da nije pukla glava
Ljudi veliko hvala!!!Kada uradim sto kazete javicu se.Ostajte mi u najboljem zdravlju i jos jednom veliko hvala.
Caos ljudi.Evo mene opet,naime nisam resio problem sa skidanjem glave i ravnanjem iste.Nije ni puknuta(hidro test je ok) a auto i dalje gura protisak u sistem za hladjenje.Ventilator se ukljucuje na nekih 95 stepeni,kada ukljucim grejanje kabine malo opadne temperatura ali se brzo podigne opet.Sve se to desava unutar nekih 15-20 min voznje i onda pocinje da gura vodu napolje na cepu expanzione posude.Promenio sam cep na posudi,ispitao termostate na hladnjaku da li rade i kako rade i to je ok.Da li je moguce da vodena pumpa ne radi ili bar da je nekako smanjen protok kroz sistem?Proverio sam i da li je neko crevo presavijeno ali nije.Izvadio sam termostat na glavi motora misleci da je on problem pa da ce motor sada malo duze da radi dok postigne tadnu temperaturu i da ce posle sve biti ok ali nije imalo nikakvog uticaja-motor se isto tako brzo zagreva i gura pritisak u sistem za hladjenje.U vodi nema prisustva ulj a u ulju nema vode tako da se ta dva elementa ne mesaju.Da li neko ima ideju ili neko iskustvo sta bi mogao biti uzrok ovoga sto mi se desava?Unapred veliko hvala za svaki savet ili ideju.
Da li imaš ugrađen plin u auto? Ako imaš, pomiriši unutrašnjost posude za vodu i vidi da li se oseća plin. Ja ne umem da ti pomognem, ali sam negde pročitao da kod plinskih uređaja može da propadne membrana u isparivaču i onda nastaju ovakvi problemi. Javiće se valjda neki majstor plinadžija.
Ukolko nemaš plin, onda je ovo ćorsokak.
Ne ,nemam gas u autu(bar ne u tom).To sto kazes za gas u vodi mislim da bas i nije tako jer kada se desi isticanje gasa iz cevovoda ili pucanje membrane u isparivacu dolazi do vrlo brzog smrzavanja isparivaca i auto staje jer nema na cega da ide(znam iz sopstvenog iskustva)
Mozda je negde zacepljen sistem za hladjenje pa zato stvori pritisak. Probaj da skines i dovodno i odvodno crevo sa hladnjaka i da isperes ceo sistem i hladnjak.
Ne ,nemam gas u autu(bar ne u tom).To sto kazes za gas u vodi mislim da bas i nije tako jer kada se desi isticanje gasa iz cevovoda ili pucanje membrane u isparivacu dolazi do vrlo brzog smrzavanja isparivaca i auto staje jer nema na cega da ide(znam iz sopstvenog iskustva)
Prenosim odgovor sa drugog foruma za sličan problem iako to kod tebe nije slučaj jer nemaš plin.
" Teoretski može, ako je oštećena membrana visokog pritiska ili kućište isparivača. Simptom se manifestuje samo dok motor radi na gas i jedno određeno vreme po prelasku na benzin.Prekontrolišite motor tako što nekoliko dana nećete prebacivati na gas (potrebno je neko vreme da se zaostali "balončići" propan-butana izluftiraju iz rashladne tečnosti preko prelivne posude)"
Inače, ovaj problem je i meni interesantan jer imam istu situaciju kao ti, ali imam i ugrađen plin. Ovih dana ću zameniti vodenu pumpu pa javljam svoje iskustvo, a delove za remont glave sam takođe poručio.
'ајде овако
спреми термометар који мери преко 100 степени, скини поклопац са посуде и кад почне да избацује воду измери температуру воде. Пази руке да не буде јаоооо!
Ако ти јетемпература испод 100 степени мотор не кува него је пукла хилзна у неком цилиндру и кад се загреје мотор туда дува компресију у водене канале.
Ако ти је зимус заледио мотор па си га таквог палио могуће је да си поломио пера на пумпи. то је варијанта ако први тест да температуру 100 степени.
Има и трећа могућност-у стилу "хирург заборавио газу у пацијенту" - при скидању главе педантни мајстор комадима крпе зачепио водене канале у блоку да не би нешто упало па једно крпче отишло дубоко и није га извадио па сад не да води да прође.
Крени да пробаш редом или терај неком мајстору ; -8
ja sam imao prošle god. sličan problem kod mene je hladnjak bio zasićen
kupovinom novog rešen problem
Da dodam još jedno moguće rešenje problema koje je zasnovano na sopstvenom iskustvu. Kod mene se ispostavilo da je neispravan senzor temperature koji stoji na glavi motora i koji je brljavio pa nije uvek davao signal za uključenje ventilatora. Zamenom istog, problem je otklonjen. A zamalo da skidam glavu koju sam već jednom skidao zbog iste stvari.
Ljudi VELIKO HVALA za svaki savet i ideju koju sam ovde dobio,Problem je resen tako sto sam zamenio hladnjak(doduse polovnim ali radi).Jos jednom VELIKO HVALA DOBRIM LJUDIMA KOJI SU MI POMOGLI.
zdravo svima...
molio bi vas za pomoc,vec duze vrijeme imam isi problem,samo je u pitanju peugeot 406 tdi,znaci uradio sam glavu motora i hidro test,jer je mijesao ulje i vodu...to je uradjeno,ali auto se i dalje grije i stvara pritisak u rasladnom sistemu,mijenjao sam termostat,stavio novi hladnjak mijenjao posudu za vodu,ali se sve isto desava...opet sam radio glavu,mijenjao dihtung,ali nije uzrok bila glava,sada vise ne mijesa ulje i vodu,ali i dalje nabija pritisak,pa jel moguce da je nesto zaprljano,pa da stvara pritisak,imam osjecaj da ako budem vozio ovako jos 5 dana da ce mi sve popucati ispod haube
...HVALA
Na crevima ima negde jedan sraf za obezvazdushavanje kod mene je bio slican problem 10 majstora i na kraju sam otiso u servis u bugarskoj ,tip mi je za dva minuta sredio auto,ni jedan majstor nije video da na crevu ima mali srafic za izbacivanje vazduha,ali to je kod zatvorenih sistema problem
nazalost ja znam za to,kod mene imaju dva i ozracio sam ga 100 puta,interesuje me koje su sanse da je vodena pumpa uzrok svega,jer mi se stvarno glava vise ne skida...
nemoze da bude vodna pumpa jedino ostaje da ocistis hladnjak ili da ga promenis
Caos ljudi opet.Sto se tice hladjenja motora sada je sve u redu,ali nesto opet nije u redu:naime jako me zanima odakle motor dobije signal i sta je to sto salje napon na svecice?Pre 4 dana sam parkirao auto ispred zgrade,najnormalnije izasao iz njega,a uvece nije hteo da upali ni za lek.Nikako nije hteo ni na guranje niti anlaserom.Proverio sam kais i dosao do zakljucka da je preskocio (posto se oznake nikako ne poklapaju).Podesio sam kais i opet nije hteo da pali.Proverio sam ima li varnice na svecicama i NISTA. Zamenio sam svecice,kablove i opet nista . nikakvog traga varnici na svecicama.Zanima me sta se moglo desiti sa varnicom,kuda ode kada ne ide tamo gde treba?
Ima mnogo mogućnosti koji mogu prouzrokovati izostanak varnice.Sve zavisi koji je sistem paljenja, klasičan, elektronski itd.Bilo bi dugo nabrajati sve mogućnosti.
Elektronski je sistem paljenja a motor je 2000cm3 100 KW 16 ventila ecotec.
Dobar dan imam jedan zanimljiv problem sa opel omegom dizel 2300 kubika 89 god. Auto pali i radi motor digne temperaturu i pocne da izbacuje vodu iz posude, motor vruc a hladnjak hladan totalno, termostat nema izvadjen, nije pomesao ulje i vodu, ne gura kompresiju u vodeni prostor. Hladnjak proveren nije zacepio, creva za vodu prohodna. Dali neko ima ideju sta moze da bude, meni ne pada vise nista na pamet. Hvala unapred
Proveri sigurno je provrtela vodena pumpa,ne gura vodu,imas li grejanje u autu.
Mada u pitanju je vodena pumpa 99.9%
Pozdrav narode i ja imam isti problem na Fronteri 2.3disel kao Zorans17.Meni se desava da mi brzo podigne temperaturu i pocne da kuva.Creva budu kao kamen,cak mi se desavalo i da spadne crevo sa hladnjaka,pa sam na cep od posude podglavljivao nesto da moze da duva.Predpostavljam da mi je otisao dihtung glave, jer se pojavi po neki mehur u posudi i cudan miris izlazi iz posude kao da su dimni gasovi.Ne mesa mi vodu i ulje i nema "majoneza" na meracu ni na cepu gde sipam ulje.Hladnjak mi je totalno hladan,termostat sam izvadio.Predpostavljam da sam zajebao dihtung glave jer nisam primetio da mi ne radi visko pa je auto prokuvao 2-3 puta.Da i grejanje mi je jako slabo,greje ali ni blizu kako je grejalo.Svak savet bi mi dobro dosao jer sam vec poludeo zbog ovoga,dodje mi da je zapalim.
Isti problem na fronteri samo kad upalim odmah mi izbacuje paru na posudu, klobukove i grgoce, a nije ni zagrijan. Kad se zagrije pocinje izbacivati vodu iz posude. Posuda je pukla oko cepa od pritiska i odakle dobiva pritisak. Vezao sam crijevo zicom za hladnjak da se ne svlaci. Ne mijesa vodu i ulje. Skidana glava motora, dihtung zamijenjen, nije ispitana glava da li je pukla. Izvadjen je i termostat, crijeva nisu zacepljena, jedino hladnjak ne znam kako ocistiti. Skidana vodena pumpa izgleda uredu. Uglavnom isti simptomi kao u SRKYVA, ne znam vise sta cu napisat, ako je neko rijesio problem neka napise. Jedino me interesuje 2.2 motor da li moze na mjenjac 2.3 tdi. cuo sam da su bolji motori. I unaprijed HVALA.
Da li ste otklonili problem na fronteri i ako jeste da li bi ste mi odg. pozzz
Pozdrav dobri narode, imam problem sa postizanjem radne temperature motora. Da pojasnim slucaj malo detaljnije.
Skala za temperaturu pokazuje stalno 75 stepeni kada se auto zagreje i ni makac preko toga. Visko ventilator je menjan pre 2-3 god i stavljen je verovatno od dizela (2.3 TD) posto sam video da su peraja bila veca pa su skracivana, neka su i okrnjena. Navodno je radio. Od kad ga ja vozim duva kao helikopter. Citajuce razne forume i postove odradio sam mu test sa rolnom novina, kada je upaljen hladan auto,trebalo bi da se zaustavi ventilator bez puno otpora,on je pocepao novine kao svinja masan dzak. Mislio sam da ga je neko blokirao medjutim nije jer moze da se okrene kada je ugasen auto, ventilator se okrece, kajisevi se ne pomeraju. Proverim creva gornje vruce, donje mlako. Kontam da je verovatno zaglavio termostat te ga juce promenim i stavim nov. Stanje se malo popravilo, ali u sustini isto. Malo je podigao temperaturu za mozda 2 stepena. U crevima takodje nije ista temperatura jer ne moze da otvori termostat, nema dovoljnu temperaturu. Grejanje u kabini radi. Moje misljenje je da ga onaj ventilator mnogo duva pa ne moze da zagreje motor da bi otvorio termosat. U sustini to je dobro u neku ruku jer necu moci da pregrejem motor. Sa druge strane mi smeta buka koju stvara ventilator, motor ne postize radnu temperaturu sto nije dobro, vrti bespotrebno jer taj auto vecinom vozim po autoputu, i vrti se brzo koliko i motor, smanjuje snagu, pumpa trpi nepotrebno opterecenje, povecava potrosnju.
Molim Vase misljenje ako je imao neko nekog iskustva.
vrlo moguce da je dihtung,skini obavezno poravnaj i promeni gumice ventila.
glava se steže u četri etape:
1) 25 nm
2) 90 stepeni
3) 90 stepeni
4) 90 stepeni
ako imaš još neko pitanje viči
Slusaj mene i radi kako znas
0642249546