Kao i sto naslov kaze, vec duzi period imam problema sa visokom temperaturom motora. promenio sam i termostat i termodavac i termoprekidac ali ne istovremeno.
Na kraju sam dosao do zakljucka da mi je zapusen hladnjak a mozda je i jos nesto od vec zamenjenog otkazalo usled "kvaliteta" na trzistu.
U pitanju je volvo 440, 91. god., benzinac-plin 1,7 kubika, motor od renoa 21.
U motoru imam sipan antifriz alu-protekt+ koji se prodaje na lukoilovim pumpama. U ovim danima velikog minusa sam imao problem da u voznji imam visoku temperaturu motora skoro u crvenom delu skale a hladnjak ladan (da ne kazem leden, sumljam zaledjen usled slabe propustljivosti i zapusenosti). Termostat sam zamenio pre par meseci "Vernetov". Morao sam par puta da stajem na autoputu dok se ne spusti temp. na neku razumnu visinu. Posle par stajanja i rada motora u mestu kao da je najzad hladnjak odmrzao i temp. se regulisala ali je hladnjak u donjem delu bio hladan i dalje.
Ja sumnjam da je hladnjak zapusen i potreban mi je savet koju tecnost za ciscenje hladnjaka da sipam u rashladni sistem ako se slazete samnom da je to u pitanju. Trenutrno sam nasao "likvi mol" tecnost od 500,00 rsd i "abro" od 250,00 rsd.
Unapred zahvalan.
problem sa rashladnim sistemom
Tu je jedino malo cena problem oko 15.000,00 rsd nov, za auto star 20 god.
nesto malo majstora komentarise ovu temu
Pozdrav,vidi ovako ima majstora koji rade hladnjake,otvore ga isperu i to radi osim ako nije truo.
Takvi simptomi koje navodis ukazuju na termostat, hladnjak se prvo greje u gornjem delu dok je termostat zatvoren gornje crevo je uvek toplo a donje hladno dok termostat ne otvori i propusti toplu vodu.
Proveri i vodenu pumpu,ne znam odakle si,ali ako si u beogradu javi se da ti dam tek od majstora koji radi hladnjake.
hladnjak je aluminijum / plastika, termostat je zamenjen pre 2-3 meseca i vodenu pumpu sam promenio pre godinu dana mada peraja su mesingana i osim semeringa-lezaja na njoj nema sta da ode, evo sad zadnjih dana kako je toplije temperatura ne prelazi polovinu.
pre nego sto sam uvideo da je hladnjak donja trecina hladan a gornje dve tople hladnjak je bio ceo leden a i temperatura vazduha je bila u minusu, neznam vise sta se desava, probao bih sa ovim tecnostima ali ne znam koji su rezultati njihovog dejstva
inace sam iz cuprije
Pozdrav svim forumasima,zamolio bih vas za pomoc ako se neko razume, imam problema udario sam auto honda civic 87 god i ne mogu nigde da nadjem hladnjak za nju
a hvata se od golfa 2 ulazi,samo je razlika kod mene na hladnjaku ima cep i odlivni sud a na golfu ima prelivni sud i nema cep. da li ja smem da prepravim hladnjak na autu sa zatvorenog na otvoreni sistem ili obrnuto ,nzm koji je moj sistem. hvala svima unapred.
probaj da vozis bez termostata neko vreme,ako se hladnjak zagreva onda je do termostata,ili nisi ispustio vazduh posto ti je zatvoren sistem,moras svaki put da ispustas vazduh jer su zatvoreni sistemi vrlo skatljivi prilikom svakog cackanja oko istog,ali ako ti je auto radio dobro pre nego sto si sipao antifriz probaj da mu ispustis vazduh iz sistema
Sve ti je lepo rekao yugenda45, ako ti je hladan hladnjak najverovatnije il ne otvara termostat il zeza pumpa (ako je dobro grejanje u kolima nije do pumpe posto vrti vodu kroz mali hladnjak tj. grejac kabine) i moze biti da imas 'vazdusni cep'...
A ciscenje hladnjaka moze tim sredstvima ali nista dok ga ne skines i isperes i 'guras' vodu u kontra smeru...hoce od tih stvari da se zapusi grejac kabine...pogledaj dali u posudi za vodu, zagrebi srafcigerom dno i vidi dali ima mulja
Kao i sto naslov kaze, vec duzi period imam problema sa visokom temperaturom motora. promenio sam i termostat i termodavac i termoprekidac ali ne istovremeno.
Na kraju sam dosao do zakljucka da mi je zapusen hladnjak a mozda je i jos nesto od vec zamenjenog otkazalo usled "kvaliteta" na trzistu.
U pitanju je volvo 440, 91. god., benzinac-plin 1,7 kubika, motor od renoa 21.
U motoru imam sipan antifriz alu-protekt+ koji se prodaje na lukoilovim pumpama. U ovim danima velikog minusa sam imao problem da u voznji imam visoku temperaturu motora skoro u crvenom delu skale a hladnjak ladan (da ne kazem leden, sumljam zaledjen usled slabe propustljivosti i zapusenosti).
nebi komentarisao ali bih te upozorio na nesto -kazes hladnjak hladan a sta je vruce-to te pitam jer i pokazivanje temperature moze da bude netacno sto se cesto desava
moj ti savet novi hladnjak i bićeš miran
sve ostalo je privremeno rešenje
http://peradetlic.hupont.hu/
http://kreativnost.4umer.com/