postovani majstori i svi koji se tako osecate nadam se da mi mozete pomoci?
Imamo saxo 1.5d '99 i pre neki dan je poceo da se ponasa cudno! Upali pa se ugasi, pa malo verglam pa opet upali pa u voznji od jednom dobije gas. Danas sam promenio filter goriva i cekam da se napuni akumulator da vidim dali ce upaliti ako se to ne desi interesuje me da li iko moze da mi kaze sta bi mogao biti problem?
saxo 1.5d
Druze prvo teraj auto na dijagnostiku,tako ces znati na cemu si.Kad ti majstor iscita greske postavi ih ovde pa cemo ti reci sta je problem.Ovako napamet mozemo samo da nagadjamo ...
Pa to je Citroen! Vau, u tim godinama! A da li si ga održavao po knjizi? sigurno kako da ne! Napisaše bolji od mene: vozi na dijagnostiku i nadaj se srećnoj zvezdi.
To ide drugačije:
Prvo donesu čašu hladne vode i kocku šećera pa tek onda ide RAČUN! Prve dve stavke su besplatne i služe da se povratiš k svesti da bi platio.
ima tu jos gluposti koje mi nisu jasne, ali svakako idem sutra na dijagnostiku. Elem, koliko se ja secam kroz dovodno crevo za gorivo ne moze se vratiti gorivo u rezervoar, ili se ne secam dobro? Ako kojim slucajem mesa ulje, zar ne bi trebalo da se manifestuje na auspuhu? A cini mi se da bi i nivo ulja na pokazivacu u tom slucaju trebao drasticno da opadne? Kad dobijem "rentgen" rado cu podeliti sa Vama dijagnozu a do tad svima po pivo da se odmorimo!
Kod dizela u gorivu učestvuju u problemima: filter i PUMPA visokog pritiska. Prvo košta malo a drugo MNOGO.
To sa mešanjem ulja tako ide ali na benzincu. Hvala za pivo, menjam za bozu više odgovara mojoj bistrini.
Ako ima jos zainteresovanih kojima je interesantan saxo za sada je zamenjen nepovratni ventil i detektovana neispravnost bosh pumpe! (dizne), too be continued...
Nepovratni ventil pretpostavljam ne košta mnogo. Pumpa visokog pritiska ili brizgaljke? To bolji od mene će reći šta dalje. Bitno je da je počelo...
Pozdrav,
Poznajem vrlo dobro taj motor. Poznata mu je boljka na filteru za dizel. Uvlaci vazduh na dizni koja se nalazi na drzacu od filtera. Ako je jos neko zainteresovan mogu dodatno objasniti
loše vesti... vreme za kod majstora je u rubrici "dođi juče"... ne vozi to, jer potencijalno ćeš morati da tražiš drugi motor... a da li ti već sada treba, reći će ti majstor...
iako su mogući i drugi uzroci, ti drugi uzroci su kranje retki, tako da je veoma verovatno da ti velika količina motornog ulja prodire u cilindre: karike, sređivanje glave, event. obrada bloka... na kraju je obično i ono "... i vi šta ćete da popijete?"