Cao svima..
Imam skodu favorit 91 god. Pre jedno dve godine sam radio generalnu i od tad je pocela nenormalno da se greje a u zadnjih par meseci je i izbacivala vodu na posudi. Bila je kod mejstora pre neki dan i uradjena je glava motora i sad ne izbacuje vodu ali i dalje jako brzo dize temperaturu... Ako neko imao slicnih problem aneka salje neko resenje... PozZ
Skoda se jako brzo greje...
ja sam imao prošle nedelje kod mene hladnjak otišao
uzeo nov i radi bez problema
prvo smo mislili termodavač ili termostat al bio hladnjak u pitanju auto 10 god. star
Menjao sam i termostat i termodavac Stavio da ranije pali ventilator. Jedino nisam dirao hladjnak... Jel ako ima kamenca jel moze da se cisti ili mora da se menja?
može da se čisti ali izdrži god-dve ja sam stavio nov da me ne boli glava leto tek dolazi a biće i 40c kad budem išao na put
Hvala na savetima... POZ
jhjhjhjh
Pa bila je kod majstora i sad se kao manje greje ali meni je opet to sumljivo,jer je mi se cini da nije normalno. meni kazaljka za temp stoji na pola belog polja ili malo gore nekad kad vozim po gradu... VAn grada se malo spusti ali meni to nesta jos smrdi,mislim da se ipak previse greje..
Kazaljka treba da stoji na pocetku belog a radna temperatura je 75 stepeni.Sve preko toga ne valja.Jel si pogledao rele?Gledaj sledece:Creva, pumpu za vodu(ne znam gde se nalazi), termostat, proveri kad pali ventilator.Kod mene ventilator pali na 90 stepeni.Rele pogledaj obavezno, mene je to je*****o celu godinu.A kamenac ako ga ima je nastao od obicne vode sa cesme.Nek ti neko ocisti hladnjak pa sipaj DESTILOVANU VODU.Mozda dihtung ne valja pa mesa ulje i vodu i zato dize temperaturu.Meni majstor kada je gledao termostat stavljao ga je na sporet :? .A tako se NE PROVERAVA.Ringla kad se zagreje ima 100+ stepeni.Mozes i ovo da uradis.Zagrej vodu na 70-80 stepeni i ubaci termostat.Ako se ne otvori onda ne valja :tup .Javi sta si uradio!
Pozdrav!
Da li se neko od vas setio da opere hladnjak spolja?
Pre neki dan mi izbaci freon iz klime. Odem kod majstora, on izmeri pritisak u sistemu, a ono pokaže 19 bara, i to sa manjkom freona. Opere spolja hladnjak klime axelom i ispere običnim crevom. Pritisak u sistemu pao na 12 bara jer je hladnjak prodisao.
BRAVO NAKAMURA!!! Uopšte mi to nije trenutno palo na pamet a veoma čest uzročnik slabog hlađenja posebno kod vozila koja se često kreću makadamskim ili bilo kakvim neasfaltiranim putem.
Pa javi dal' je pomoglo
Ma nije meni potrebno nego sam ja zaboravio da mu navedem da i to može da bude jedan od razloga...al zašto smo tu nego da se dopunjujemo ))
Vazda bilo ...kod pravih ljudi
Nisam jos nista radio,nema se vremena,sutra cu da probam ako bog da... Pa cu da probam i to..
Sve mi ovo mirise na lose odradjenu zamenu dihtunga glave,ili je glava dobila po repu.Treba proveriti termostat,termodavac i ventilator da li se pali.Imao sam Skodu 16 godina i za to vreme sam promenuo 4 dihtunga glave.Jednostavno dobar motor,samo mu je dihtung boljkam i mora da se zamena odradi profesionalno.Imace kad je sve u redu retko kad se pali ventilator hladnjaka, iznimno kod veoma visokih temperatura i gradske voznje.Pozdrav
Sve mi ovo mirise na lose odradjenu zamenu dihtunga glave,ili je glava dobila po repu.Treba proveriti termostat,termodavac i ventilator da li se pali.Imao sam Skodu 16 godina i za to vreme sam promenuo 4 dihtunga glave.Jednostavno dobar motor,samo mu je dihtung boljkam i mora da se zamena odradi profesionalno.Imace kad je sve u redu retko kad se pali ventilator hladnjaka, iznimno kod veoma visokih temperatura i gradske voznje.Pozdrav
Tako je.Obavezno proveri dihtung, jer ako mesa ulje i vodu moze doci do ostecenja cilindara i karika, to i sam znas.Posle generalna i odose 200E.
Narode maler,crkla vodena pumpa i to u sred grada,pisao je kao lud... No,promenjena je i sada ispada da je vodenja pumpa bila pri kraju,jer se manje greje. Mada ne odustajem od toga da skinem hladnjak kad sam vec poceo. Nadamo se da ce sada biti u redu... A sto se tice glave ona je radjena pre nedelju dana,tako da to otpada....
Pozdrav svima....
Radjena je glava,ali da li je ispitana na pritisak,osim toga,ovaj motor ima tzv.mokre kosuljice pa i tu moze doci do propustanja u donjem delu ili u gornjem.Cini mi se da cilindri moraju viriti ravnomerno sva cetiri 1,2mm iznad bloka da bi dihtung kad se stegne dobro dihtovao.Zato je naoko jednostavna zamena dihtunga nije jednostavna.Mozda je i pumpa otisla zato sto se pregrejavao pa je riknuo semering.Ali stvarno ne bih zeleo da pametujem,vec da pomognem ako mogu iz iskustva jer sam sa takvom Skodom presao oko 600 000 km.Pozdrav
Evo mene opet. Skinut je hladnjak i ociscen mada nije ni bio prljav,i izvadio sam termostat i mnogo se bolje ponasa tokom gradske voznje. A sto se tice glave radjeno je u ovlascenom servisu tako da su valjda dobro uradili...
Imam jos jedno pitanje koje nema veze sa temom. Da li je neko probao da ubaci u skodu favorit kompletnu plastiku sa kontrolnom tablom,prekidacima,kasetom za stvari i sve ostalo iz skode felicije?
Ja bi to da probam ali hocu prvo da cujem neke savete...
Hvala...
Vjerovatno termo-prekidač ili termostat a ako nisi do sada mijenjao hladnjak moguće je da se vremenom nakupio kamenac u njemu pa je lošija cirkulacija a i teže hlađenje motora...
pozz