Da li dobijam više snage ako stavim sportski filter za vazduh?I šta još može da se uradi da se dobije 2-3 konja više(Škoda Favorit 135l) a da je sve u SSM varijanti?
Više snage
Ja sam čuo od nekih majstora da postoje šire dizne sa kojima se dovodi više goriva u motor.E sad, koliko je to istina?
Pozdrav
Sa širom diznom koliko ja znam ne bi ništa postigao osim veće potrošnje goriva (ili čak gušenje motora usled viška goriva u cilindrima). Šira dizna (ili jači i veći karburator) se stavlja pri friziranju motora tj. bušenje bloka i ubacivanje većih cilindara (povećanje kubikaže) obrada glave i siceva ventila kao i zamjena istih, olakšavalje zamajca...............itd.... mislim da ovo što sam nabrojao izlazi iz ssm
Hahaha , kakva veca snaga sa sportskim filterom , dobices mozda zvuk , vise prljavstine u motor , i ako je neki kvalitetniji moze da se ociste (tako da duze traje od obicnog), tako da je to jedina prednost,
Hahaha , kakva veca snaga sa sportskim filterom , dobices mozda zvuk , vise prljavstine u motor , i ako je neki kvalitetniji moze da se ociste (tako da duze traje od obicnog), tako da je to jedina prednost,
izvini!!! čime se ti baviš!? možda bi mogao po nešto da naučiš ili pročitaš prije nego što nešto ovako lupiš!!! :tup :tup :tup
Tvrdnje o broju "dobijenih" konjskih snaga drugačijim filterom za vazduh i sportskim auspuhom (!?) su sasvim proizvoljne, i ničim dokazane.
Najčešće, kad se na običan motor (iz serijske proizvodnje) namesti sportski auspuh dobije se mnogo buke, i ništa više ! Ovo važi i za mopede, i za motocikle i za automobile.
Peđa ako pročitaš moj prvi odgovor vidjećeš da sam napisao da neće osjetiti baš tu snagu koju dobija (a dobiće je sigurno jer se radi o škodi favorit, a njen motor je klasika sa karburatorom na koji umjesto fabričkog filtera ide pečurka). sa HP filterima se dobija veći i lakši protok vazduha samim tim i više kiseonika i naravno bolje sagorijevanje i brži odziv na pritiskanje papučice gasa ali opet ponavljam to nije toliko jako da čovjek osjeti!!! Da bi se osjetilo nešto jače na serijskom automobilu potrebno je mnogo više rada i izmjena a to izlazi iz ssm varijante .
nadam se da me sada razumiješ
Jel su ti sportski filteri univerzalni (za sva kola).
Ja sam našo jedan ovakav
Ne zelim nikoga da vredjam , ali nisam ja taj koji ovde lupa.
Ti filteri moze da pomognu motorima koji su doradjivani i kojima fabricki filter nije dovoljan , na serijskom motoru ne , drugo i sam fabricki filter i kuciste ne konstruise neki dundjer poput mene ili tebe ili neznam koga vec , vec inzinjer i uvek je protok filtera veci nego sto motoru treba vazduha u bilo kom rezimu rada, tako da motor u normalnim uslovima usisava vazduh koliko mu treba bez obzira koji filter ima.
Drugo posto vidim da te zanima cime se bavim , slucajno sam automehanicar.
I ti pre nego sto lupis nesto procitaj neku knjigu o osnovama kako radi motor i slicno , a to sto pisu na T&S forumu i slicnima , trecina toga moze samo na paklenim ulicama , i jos po nekom filmu i naravno na NFS
Pozdrav
Čuo sam od nekih likova tu u komšiluku da taj filter daje 2-3 konja više.Zato sam i pitao
Ne zelim nikoga da vredjam , ali nisam ja taj koji ovde lupa.
Ti filteri moze da pomognu motorima koji su doradjivani i kojima fabricki filter nije dovoljan , na serijskom motoru ne , drugo i sam fabricki filter i kuciste ne konstruise neki dundjer poput mene ili tebe ili neznam koga vec , vec inzinjer i uvek je protok filtera veci nego sto motoru treba vazduha u bilo kom rezimu rada, tako da motor u normalnim uslovima usisava vazduh koliko mu treba bez obzira koji filter ima.
Drugo posto vidim da te zanima cime se bavim , slucajno sam automehanicar.
I ti pre nego sto lupis nesto procitaj neku knjigu o osnovama kako radi motor i slicno , a to sto pisu na T&S forumu i slicnima , trecina toga moze samo na paklenim ulicama , i jos po nekom filmu i naravno na NFS
Pozdrav
A ja još manje želim nekog da vrijeđam... a ti prijatelju "automehaničaru" možeš slobodno da dođeš kod mene u moju automehaničarsku-limarsku-lakirersku i autoelektričarsku radnju na praksu pa i nešto literature da ti dam da pročitaš. A slučajno se iz hobija bavim friziranjem starih motora i izvlačenjem maksimuma iz nih. I nemam namjeru a ni vremena sa tobom da polemišem jer ti kao što vidim već sve sam znaš.
Jel su ti sportski filteri univerzalni (za sva kola).
Nisu isti. Zavisi od grla karburatora. Na primer KN filteri na kutiji imaju ispisano na koja vozila idu. A ovaj sa slike prvi put vidim i iskreno liči mi na neku pijačnu verziju što ti nikako ne bih preporučio da uzimaš, već ako želiš da uzmeš onda gledaj da je to neki provjeren proizvođač KN, Fluitek, Yed....
Izvini , u pravu si , KN daje 5 KS sad sam procitao na TS forumu
Pozz
Sa raznim dodacima tipa filteri moze se dobiti prilicno magaraca a ne konja.
Tema pod kljuc pa u smece jer ce biti previse Čuningovanih automobila na ulicama.
Pozdrav
Automobil će imati više snage ako mu staviš sportski filter za vazduh... možeš još da staviš i sportski auspuh u ssm varijanti i sa tim bi dobio nekih 6-7 konja više samo što to i nebi osjetio nešto pri vožnji kao što očekuješ...