imam yugica 45,i izludeh vise od problema sa dovodom goriva,cas radi cas ne radi,vuce pumpa ko luda pa kad se krene na malo duze 3,4brzina on pocne da stuca i ugasise,posle sledeceg verglanja on opet upali pa se ugasi,sacekam jedno 5min a on ko nov upali krene 200metar i opet isto,gasi se i tako,na leru moze da radi i 5h ali kad se krene kao da je nesto naopako,nova pumpa,creva,ama sve je novo i opet tj isti problem,pokusacu da povecam nivo goriva ono sa iglicom sto pricaju ljudi,ali ja sumnjam u to sve me opet vraca na pumpu za gorivo,i trn sam povecao za 0,14,mm i exstra radi prvo paljenje a kasnije prosto se ugasi
yugo 45 gubitak nivoa goriva,
Za početak probaj najjednostavnije- skini čep rezervoara pa probaj bez njega da ga provozaš. Možda ti se pravi vakuum u rezervoaru. Ako bez čepa radi dobro, onda ćeš morati da zameniš odušno crevo na rezervoaru ili da ga pročistiš nekom žicom.
probao sam to sa cepom, na novoj italijanskoj pumpi je pra vio vakum nije valjao ventil,reklamirao sam pumpu,dali su mi novu,za saa radi savrseno,interesuje me sta mislite o [roduzenju sipkice ac pumpe za milimetar ili milimetar ipo,i kakva iskustva imate sa tim
Morža preliva karburator ?
Opss,nisam čitao zadnji post,riješio si problem
ne preliva karburator,resio problem u pumpi kupio sam losu,pa su mi dali novu,
sta mislite o [roduzenju sipkice ac pumpe za milimetar ili milimetar ipo,i kakva iskustva imate sa tim
Ta šipkica se vremenom troši i nju bi trebalo zameniti fabričkom.
Ubaci plin i resio si sve probleme...
Htedoh i ja da ti napisem zameni sipkicu obavezno, a kazi mi kada se ugasi, jesi li proveravao dali ima goriva u karburatoru? mozes tako sto ces skinuti poklopac filtera vazduha i gledati dok dajes gas dali sprica ona ajnspric dizna gorivo...
I dali si 100% siguran da ti je do goriva?
Ja bih ti savetovao da proveris struju i to prvo kondezator na paljenju tj. zameni ga...ne verujem da je skuplji od 200din...ukoliko nemas el.paljenje...
napravio sam ga ,problem je bio u novoj pumpi nije propustao,i sipkica je produzena za 0,14mm i za koliko sam je produzio toliko se pojela u delu mototora de je ekcentar sto mrda sipkicu,pa sam stavio fabricku novu,zamenio pumpu,stavio filter za benzin,zamenio kondezatore na paljenju,bobinu,(LADINU)novu,platine ja mislim da je mala privreda,i radi kao nov,za plin mislim da jos nije potrebno bar dok nepredjem 1000km,posto mi je nov motor,hilznovan,novi klipovi i karike,radilica odlicna i lageri,lanac nisam menjao,ali boze moi nije yugo za trke ,sto kaze sojic za svrckanje po gradu,ko nekad ficko, hvala svima na kom,dosta mi je pomoglo jer mi je ovo prva 45-ica koju sam licno rasklopio sklopio i napravio,i mogu da kazem da osnovci mogu da popravljaju yugica jer je prost za sve vrste popravke,prost ko pasulj. HVALA SVIMA
i drago mi je sto je uopste neko komentarisao jugica,bitno je da nas jos uvek ima oni koji ako nista vise postujemo ono sto imamo.pridruzite se
https://www.facebook.com/pages/Yugo-fun-club-muzika-i-zezanje/3358374303...
Bolje voziti dobrog juga nego otplacivati kredit za nekog klia ,206-icu, korsu ili fiestu pokupljenu sa evropskih otpada, nedaj boze da se nesto pokvari ili da te neko udari ode pola plate...ili cela...
sve sam probao ko da je urocen taj moi yugic