kad ga palim treba 3 puta da verglam pa 4 da upali u toku vaznje kad treba da skrenem negde ili da stane hoce das e ugasi a kad je u mestu dobro radi i kad se ohladi posle voznje tesko se upali presisa valjda....sta se desava tu?
Yugo 55
benzin
ne kontam sta mu je moram satalno na gasu da ga drzim?
pumpa za benzin, karburator... za jugića i jedno i drugo koštaju taman toliko da 'ladno možeš da zameniš oboje, bez gubljenja vremena na traženje šta je tačno... što se tiče nestabilnog rada, držanja gasa... možeš da grupi priključiš i paljenje (kapa-ruka-kablovi-svećice)
Mnogo faktora utiče na rad tih motora,prvo da li je u tog juga elektronsko paljenje ili su klasična platinska dugmad,
sledeći faktori:kontakti kablova na bobini,karburator,tzv"špric dizna"na karburatoru,prelivanje karburatora,kablovi za svjećice,
razvodna kapa na razvodniku paljenja,tzv"razvodna ruka",vlaga u razvodniku paljenja,automatski regulator ugla predpaljenja u lošem stanju(klasični razvodnik)
centralni grafitni štapić na kapi razvodnika,svjećie,zamašćene svećice,...........itd
Nekada sam 80-tih vozio popularnog"stojadina"i znao sam ga"kako dise"
Izvinjavam se: da li je karburator ikada očišćen? Veoma sličan problem sam imao - rešeno: trunje u emulzionoj cevčici i dozatoru praznog hoda. Tkođe i trunje u igličastom ventilu.
Proveri prvo diznu za ler gas koja se lako skida sa strane.
Ako nije to moras skinuti poklopac karburatora i pregledati nivo a naravno i detaljno ocistiti karburator. Glavna dizna za benzin ti je u dnu lonceta a emulziona cevcica se nalazi ispod dizne za vazduh koju moras prvo odsrafiti pa izvaditi cevcicu.
Ako nivo nije dobar zameni iglicasti ventil i podesi plovak da bude kako treba.
Posle ovoga proveri koliko mozes i sistem za paljenje kako su ti vec rekli u prethodnim odgovorima a za samo podesavanje pretpaljenja najbolje poseti nekog majstora da nasteluje stroboskopom.
Vozis ga na benzin ili plin ?