POZDRAV hteo sam da zamenim antifriz na puntu 2, ali nisam to nikad radio sam pa neznam kako da uradim, ako neko zna neka mi pomogne bicu mu zahvalan na pomoci imam kod kuce antifriz neotvoren od prosle godine pa nebi isao kod majstora jel oni oce svoj da prodaju a stacu sa onim onda
ZAMENA ANTIFRIZA NA PUNTU 2
ako je u pitanju aluminijumski blok , klasican antifriz se ne sipa , nego kupis bas za taj blok
TO JE TO odlicno ostaje da sutra to i probam da uradim . HVALA VELIKO i POZDRAV
A kako da znam dali je aluminijumski sad mi zakomplicira taman sam mislio da sam resio problem a ono opet nastavak price
pa pogledaj malo po netu ...... nisam bas strucan sa fiatima ....moj nick ti to sam kaze hehe
A kako da otvorim moze pomoc
jel moze neko da objasni proceduru zamene antifriza za yugo 55 ? Najvise me buni odzracivanje , gde i kako odzraciti ?
kakvo crno ozracivanje????? ne radi se to na jugu , procedura ti je ista kao na puntu gore opisanom
jel moze neko da objasni proceduru zamene antifriza za yugo 55 ? Najvise me buni odzracivanje , gde i kako odzraciti ?
skineš čep sa hladnjaka i prelivne boce
ispod izduvne grane imaš šraf na bloku motora ključ trinaest odvrneš i iscuri voda
posle vratiš šraf i naspeš antifriz i vratiš čepove
upališ motor i ostaviš da radi par minuta i dospeš da imaš nivo ako fali i to ti je za yuga 55 cela nauka
Uradih sve kao sto pera rece i nije neka nauka za onog ko zna ali ko ne zna ... Sad se desava da gornje crevo gde je rashladni sistem povezan sa motorom je vrelooo samo tako a donje hladno i podize se temperatura . :?
Kratko sam ga vozio i stekao utisak da nabija jak pritisak na cep hladnjaka. kasnije sam otvorio cep hladnjaka i pritisak se oslobodio stvarno . Nesto nije ok . ? ? ?
Najverovatnije da nije "otvorio " termostat . Trebalo bi da termometar reaguje tako sto se temepratura podize pa da po otvaranju termostata malo spadne i ostane na tom nivou .
треба укључити и грејање како би цео систем био у функцији
Na mom puntu prve serije benzin motor 1.1
Prvo skines donje crevo sa hladnjaka da istocis vodu i kad se ocedi vratis crevo i sipas pripremljenu mesavinu antifriza Paraflu plavi original Fiatov i vode pola,pola(u moj staje 4,5l).
Kad sipas vodu do vrha odvrnes plasticni leptir cep koji se nalazi na gornjem desnom cosku hladnjaka da izadje vazduh i ad izadje zavrnes cep i dodas tecnost.
Na crevu koje ide iz motora u kabinu takodje ima ventil ovaj put za stafciger koji isto odvrnes da izadje vazduh i naravno dospes tecnost.
Upalis auto da se ugreje dok ne upali ventilator opet odvrnes ventile da izadje vazduh prekontrolises da li negde curi dolijes tecnost i vozis sledece dve zime.
naravno ovo sve moze da bude i drugacije ali i ne mora razile postoje kod benzin/dizel varijanti ima klimu nema klimu itd...