Kako napraviti četvorotaktni benzinski agregat 6.5 konja da radi na plin jel dovoljno dovesti plin sa regulatorom protoka na usis zraka ili treba još nešto?
Benzinski agregat na plin
Питао сам на ЦБЦ (CBC) форуму и ево шта рече мајстор гасаџија:
"Treba mu isto što i viljuškaru, boca koja ima ventil za gasnu fazu, isparivač to jest reduktor i način mešanja vazduha i plina.. što bi reklo mikser"
Мало сам прогуглао због помињања виљушкара па нађох да они раде на пропан-бутан а не на ТНГ као аутомобили.
Такође сам поставио додатно питање везано за загревање испаривача па ће ваљда бити и одговора.
Иначе, имам уграђен гас у колима али се баш ништа не разумем и све препуштам мајстору.
Taj je strucaN sad bi kazo koliko .... Nijedan motor ( a da ja znam ) ne radi na tecnu fazu vec na smesu gasne faze i vazduha . Inace su sve to "propan butani " samo je razlika u gde se nalazi uronska cev u samoj boci . Tj da li do isparivaca dolazi gasna ili tecna faza , a onda u samom isparivacu prelazi u gasnu fazu i takva ide u karburator ,ili kod novijih motora u tzv Sekvent ili u usisnu granu .
Usput receno i u boci u vozilu i u boci za domacinstvo se nalazi tecna faza , ko ne veruje nek promucka kucnu bocu
Sistem je isti kao i za motorna vozila .Ako se radi o agregatu sa karburatorom treba vam tzv medjuploca ,a takodje morate resiti i zagrevanje isparivaca ,sto je poprilican poduhvat ako se radi o vazdusno hladjenom motoru .
https://www.facebook.com/tenzor1/
https://tenzorisanje.wordpress.com/
https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw