Zdravo svima, zovem se Marko inace sam student. Imam problem sa karburatorom dellorto fhcd 20.16 koji se nalazi na motornoj prskalici. Motor pali samo pod punim gasom i ler gas je jak . Kada dodam pun gas on se prvo zagusi pa onda krene. Znaci kada dodam pola gasa on se ugasi. Kada sam probao da smanjim ler gas on se gasi. okretao sam onaj vijak za smesu, ali nista.
Da li znate sta je mozda problem?
Hvala
Problem sa dellorto karburatorom
slikaj
Nisam bas sad u mogucnosti da slikam, imam neki krs telefon. Ali to je bas ovakav karburator https://www.dellorto.co.uk/shop/dellorto-industrial-carburettors/complet....
Danas sam ponovo cackao i primetio da kada odvijem onaj sraf u sredini za dva kruga motor lepo radi na POLU saugu, dok se ponovo gusi bez sauga. Nije li to gusenje zbog previse goriva? Primetio sam i kada radim nekih 10 min na punom gasu da kada ugasim motor posle nece da upali , svecica ne baca struju. Smanjio sam razmak na svecici pa je poceo da baca po neku varnicu i onda je radio.
šraf koji se vidi je za ler i normalno je da se odvrtanjem smanjuje gas. rastavi karburator i izduvaj svaku, pa i najmanju rupicu kompresorom pa probaj onda
nisi rekao koje je boje svećica kad je izvadiš posle rada, ako je čađava onda je previše goriva ako je siva onda je na granici zaribavanja pa se pregreva i toplotna vrednost joj prekine varnicu dok se ne ohladi. boja treba da je svetlo braon, otprilike, relativno je to jer ne vidimo svi boje jednako.
motor, posle paljenja i zagrejan, NE SME da traži saug, tačka, nešto je začepljeno.
Gile hvala ti na odgovoru, zaboravio sam da kazem da je prskalica bila kod majstora ali nije uspeo da skine ceo karburator jer je puni nezgodno. Skinuo je donju casicu i izduvao kompresorom dizne odozdo. Evo slike svecice iz dva ugla.
Imam osecaj da sto vise zatvaram onaj sraf za smesu ona sto bolje radi i prima gas , ali samo pod polu sauh.
majstor koji nije uspeo da skine "ceo" karburator, uz dužno poštovanje, i nije majstor, svako polovično rešenje ima za rezultat to što imaš ti sada. svaki rad ima svoju cenu i naravno da ima više ili manje nezgodnih zahvata, ponekad kao da je fabrika namerno išla na štetu serisera ali ako se nešto mora onda se mora i svaka dalja diskusija na temu "karburator" je bespredmetna dok se ne usitni kao salata i sve dobro očisti i pregleda.
Sve to stoji, ali jedva sam i njega naso on je reko da je sve ocisceno. Problem je sto kod mene u leskovcu ovi servisi za motorne testere nece ni da pogledaju nista drugo. Ovi za motore isto.
Po tebi kakva je svecica? Je li siromasna ili prebogata smesa?
svećica nije čađava što znači da ne dobija mnogo goriva a da li vuče na sivo ili braon ne vidim sa slike, žao mi je.
Cim budem imao viska vremena uzecu alat koji imam i rasturicu sve polako. Primetrio sam da mi i kape mesavina iz karburatora.
Samo mi kazi da li trebam da skidam one dizne sto su ispod crnih cepica? Citam po forumima da to ne treba da se dira.
ništa što se nasilno mora rastavljati se ne rastavlja
Skinut je karburator , izduvao sam sve rupice. Nisam primetio da je prljav . Kada sam vracao onaj sraf za smesu sam odvio krug ipo od zavijenog polozaja. Ali opet isti problem. Na polu sauh radi odlicno, dok kada ga vratim i dodam gas kao da proguta knedlu pa krene, i onda radi dobro. I nije mi jasno zasto i vruc i ladan pali samo kad mu dam vise od pola gasa?
pokušaj da zavrneš šraf za smešu, motoro mora da se ugasi, ako to nije slučaj nisi rešio problem sa karburatorom, ukoliko se ugasi onda počni sa štelovanjem na 1/4 kruga pa na 1/2 pa polako naviše dok ne dobiješ zadovoljavajući odziv gasa
Kada ga zavijem skroz ugasi se. Znaci sad jos fino stelovanje i to je to. Hvala puno Gile.
Neki predlog? Za sta sluzi onaj sraf na sredini karburatora? I koliko treba biti odvijen?