cao da li neko moze da pomogne promenio sam dizne i uspeo da upalim auto ali ne dobija gas preko 4000 rpm i nema snage da ga pokrenem kad popustam kvacilo hoce da se ugasi znam da su zajebani zbog te k glave ali valjda ih je neko provalio hvala
problem sa golfom 1.8 k glava
nije mozda korektno,da na ovaj nacin resis problem,ali je zato najpametniji. Montiras karburator,skines el. pumpu goriva,montiras mehanicku,i vise ti netreba ni kompijuter ni k glava,samo cista mehanika,malo manje konja ali nema sta da se pokvari a jeftina popravka i kao trajno resenje dobra
Da, potpuno se slazem sa ovim predlogom, mada i tu ima posla...pogotovo skinuti "K usisnu granu"sa glave na vozilu!!..., prepravka nosaca plovka u rezervoaru gde ima jos jedna pomocna pumpa koju treba otkaciti i postaviti cev sa sitom.Ima prepravke i sa prelivnim vodom goriva.
Sad , da se vratim na prvobitno pitanje .Treba da proveris pritisak u sistemu koji treba da iznosi 5-6 bara .Dizne mehanichke otvaraju izmedju 3.5-4 bar.
Ukoliko je pritisak goriva ok moguce je da protokomer vazduha zaglavljuje ili je neispravan.Postoji ventil za "uzgrevanje' koji se nalazi na bloku motora koji takodje moze biti neispravan..Sve u svemu ukoliko nemozes da otklonis kvar sa postojecim delovima najbolje je da uvazis stav da ga vratis na "karburator" jer tako ces resiti sve nevolje koje pravi K-jetronic. Bitno je da kompletiras sve potrebne delove za tu prepravku a ima ih na trzistu polovnih komponenata.
potrebni delovi za prepravku:
Benzinska pumpa
Usisna grana sa zaptivacem
Karburator sa adekvatnom plocom(nosacem)
sajla gasa kompatibilna
kutija filtera vazduha sa filterom
Creva za gorivo + selne.
prijatelju
teraj ti to kod nekog dobrog mehanicara. Badava si ubacio nove dizne ako pre paljenja nisi oprao rezervoar i zamenio filter goriva. Uleti neki trun i dizna opet gotova. da ti nije mozda problem oko paljenja? ako si i to dirao. Proveri svecice i kablove pa onda redom.
Ima tu dosta stvari koje mogu biti problem (pricam iz iskustva jer vozim audi 90, 2.300 kubika sa k glavom)
dizne kada se rade obavezno bosista mora da ispita i pritisak pumpe i po tom pritisku steluje i dizne ili pumpu. Skupa je to investicija ali ako hoces da ga odradis kako treba to ti je postupak.
K glavu ti ne bih preporucio da izbacujes i da ubacis karburator, to su i meni preporucivali ali nikako.
i jos jedna stvar, ko god da ti kaze da zna da steluje k glavu bezi od njega, taj nema veze sa nicim i sigurno je neki priuceni majstor. Cim nabije inbus kljuc u nju i pocne da vrti oprosti se od nje. Radice ona neko vreme dobro ali ubrzo ces imati ponovo problema.
Prvo idi kod nekog dobrog mehanicara koji zna svoj posao pa onda kod bosiste da to sve usteluje.
Nadam se da sam ti bar malo pomogao.
Jos da dodam ima tu jos neka sita i ko zna kakvih sve gluposti oko usisa i ubrizgavanja goriva, pa step motor (ler motor) sve to treba da se proveri i ocisti.
moj ti je savjet dobar majstor za k glavu.znam jer sam imao problema sa tim .te nevalja pumpa visokog ptitiska. ta nevaljaju svječice te kablovi itd dok nisam našao pravog majstora za to.ako si oko sarajeva blizu javi se.
E evo problema... Auto je 1800 kubika sa K glavom ( jetronic) prije par dana je poceo da trza i nece da ide nikako preko 3000 obrtaja do tada nekako i moze, pali od prve sto se toga tice, stavio sam nove svjecice al za 5 ana su one sve crne. Auto nema plin. Kad treba nekuda uzbrdo da ide samo ga gusi al ne samo uzbrdo vec dok prede pola gasa nebitno gdje i to se isto desava i u leru. Molim vas da mi neko pomogne ko zna otprilike sta bi moglo bit. Hvala unaprijed.
Na K -glavi ima povratni ventil(na povratnom vodu) pa ga odvrni tj. taj sraf holender. Videces podloske. Dodavaj podloske istog precnika, debljine pola milimetra.One sabijaju oprugu ,koja opet diktira kolicinu vracenog benzina. Tako ces dobiti veci pritisak u sistemu, i najverovatnije resiti problem-ako vec nisi. Dalje, ako je neko cackao , i menjao malu pumpu u rezervoaru, i njen konektor, pogledaj da ne vrti kontra smer.(obrnuti polovi u konektoru)
Meni je auto radio dobro, i kad diskonektujem malu pumpu. Samo se velika pumpa mucila vise.
Na Medaku ima covek, koji je radio remont pumpi, zna sve u vezi tog problema- poznaje k-problematiku u sitna crevca. Nadji broj na net-u ,pozovi -dace savet.
Dizne ti pasuju od mercedesa 190 e, a bile su jeftinije.
Karburator ne savetujem, imao ,trosi puno, u odnosu na ubrizgavanje, a i ne ide. Ma i karb ume da brljavi da poludis..
A da neko proveri gumena crijeva da ne vuce negdje fals vazduh?
nije mozda korektno,da na ovaj nacin resis problem,ali je zato najpametniji. Montiras karburator,skines el. pumpu goriva,montiras mehanicku,i vise ti netreba ni kompijuter ni k glava,samo cista mehanika,malo manje konja ali nema sta da se pokvari a jeftina popravka i kao trajno resenje dobra