Imam problem sa motorom za hidropak mnofaznim.
Prilikom ukljucivanja motor zuji ali nece da se pokrene kako treba , pomeranjem propelera na motoru on pocinje da radi kako teba sve dok ne iskljuci. menjao sam kondezator i ista prica.
Dali je motor u kvaru tj pregoreo ili lager ili nesto slicno?
Motor za hidrofor
Не ваља ти центрифугални прекидач.
Bilo bi dobro nacrtati čoveku šemu tog prekidača da bi se lakše snašao, ako misli sam da se upusti u popravku.
центрифугални прекидач је у мотору на осовини а на страни до вентилатора. Кондезатор се једним крајем повезује на један крај тог прекидача а другим на прикључак главног намотаја а други крај прекидача се веже на помоћни намотај.
ИСКЉУЧИТИ напајање мотора и омметром треба да на контактима центрифугалног прекидача који излазе из мотора има кратку везу.
Ако је нема: пукла опруга прекидача или изгорели контакти или заглавио прекидач у отвореном положају.
Ако сам растура мотор на страни испод вентилатора су завртњи којима је прекидач причвршћен за поклопац (деклу) мотора. прво њих одвије па тек онда скида поклопац. У супротном - сломљен прекидач
Možda ti je bolje da odneseš motor do električara ili viklera.
Imam problem sa motorom za hidropak mnofaznim.
Prilikom ukljucivanja motor zuji ali nece da se pokrene kako treba , pomeranjem propelera na motoru on pocinje da radi kako teba sve dok ne iskljuci. menjao sam kondezator i ista prica.
Dali je motor u kvaru tj pregoreo ili lager ili nesto slicno?
oće nekad i kontakt na utikaču da zeza proveri kabal kojim dolazi struja do motora daj je sve povezano da slučajno koji kontakt nije olabavio ili je u prekidu masa onda se nekad monofazni motor tako ponaša
Не ваља ти центрифугални прекидач.
Gotovo sam siguran da centrifugalnog prekidača ovdi nema,to su imale stare "elektrokovina "pumpe a monofazni "sever" i "končar" su bez centrifugalnog,dakle sa jednim kondenzatorom (ili dva koji se sabiraju).Godila bi bilo kakva slika pa će damo "dijagnozu" :hh
Meni sve govori da je kondenzator,jesili siguran da je taj ispravan i da odgovara vrijednosti originalnog,nevjerujem da ima centrifugalni prekidač.
Jedno je siguno-nesto nije u redu sa pomoćnom fazom, jer motor neće sam da krene, a posle normalno radi. Može da bude sve od gore navedenog. Metodom eliminacije vidi šta nije pa ćeš znati i šta je uzrok ovoga.
Imam hidrofor NEPTUN HW 810 star 3 godine iz Nemacke. Pukla mi je plastika koja zatvara motor. Da li neko zna gde to mogu da nadjem?
Hvala!
Daj sliku i lokaciju,"brate" :hh
NEMAM SLIKU .IMAS LI FIKSNI DA TI OBJASNIM?
Koja plastika , ako je palstični poklopac ventilatora nije problem, izmeri dimenzije i možeš naći približno takav od rugih proizviđača na buvljaku. Ako je pukao poklopac motora nema ti spasa jedino da naručiš iz Nemačke od proizviđača deo jer svaka fabrika pravi drugačije poklopce.
To je ustvari međudekla između pumpe i motora.Sigurno ju je rastočio led.
ja ipak mislim da su mu otisli lezajevi. on nece da krene bez pomoci, zaribalo, nema snage sam, a kad to vec menjas onda promeni i semeringe. onda si uradio polu generalnu na motoru i miran par godina
taj deo zatvara motor sa strane, na njemu su otvori za dovod vode.....
led je sigurno. baš me je iznenadio .
velika slova na forumu se tretiraju kao vikanje ,koristiti mala slova pravilo foruma.urednik.
Da li neko možda zna koji kondenzator ide na elektromotor Elektrokovina 1.1 kW, tip mot EKSA 90 S 2, tip pumpe VCE 55 T? Hvala unapred.
Mislim da je 20 mf
Bolje pozovi nekog majstora da ti pregleda motor. U toj izvedbi ima nekoliko varijanti motora tj sa stalno uključenim kondezatorom i sa moto-start kondezatorom.
ubi me hidrofor,severova devetka
dobio sam hidrofor,remontovao ga i probao sve ok bilo,medjutim kada sam ga sada namontirao i povezao nece da radi kako treba ,tesko okrece vuce dosta struje i izbije osigurac
dok sam ga radio probao sam i sve je bilo ok,ali tada nisam povezivao uzemljenje,sada sa uzemljenjem pravi problem.kada otkazim uzemljenje radi bez ikakvih problema,sta da radim?
nigde ne udara struja,normalno radi ali se plasim da ne ubije struja nekog.sta moze da bude problem?
skinuo sam stator,zice i izolacija deluju ok,kao i lak na zicama,nista ne smrdi....
Naj verovatnije je moto probio. Trebalo bi om-metrom izmeriti otpore i videti imali proboja , to što ne vidiš da je neka žica nagorela neznači da nije negde proboj.
Može da bude još jedna stvar.Usled vlage zna da probije preko bakelitnog klemberta pa pa napravi ugljenisani put ka masi ili između radnog i pomoćnog...a ugljenik je dobar provodnik i crne boje kao i sam klembert kod devetke...
Moguće je da je probio rotor na jednom od namotaja i kad dodje u taj položaj ne može da krene.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..