Samo obavezno postaviti i horizontalne i vertikalne cd profile da se srafi ploca skroz u krug, jer koliko vidim masa majstora samo postavlja cd po jednoj dimenziji i samo bandazira spojeve ploca koji lebde. To vrlo lako ispuca samo od sebe, pogotovo ako se neko nasloni na takav zid.
Objedinjena tema Sistemi suve gradnje Gips-karton ploce
Ако је реч о звучној изолацији одна постоје апсорбери који се постављају испод металних делова конструкције и постоје посебна еластична сидра преко којих не може да се пренесу вибрације. Нигде не сме да буде крута веза између акустичке препреке и носећих зидова, а ако се води рачуна о акустици онда се и приликом градње морају предвидети акустички дисконтинуитети приликом градње носећих елемената, јер као што је познато бетон и челик су изванредни преносиоци звука. Брзина простирања звука у челику је 5000 метара у секунди.
BOSSKE wrote:misliš na ovaj slučaj. https://dodaj.rs/images/20210326_161606.jpgSamo obavezno postaviti i horizontalne i vertikalne cd profile da se srafi ploca skroz u krug, jer koliko vidim masa majstora samo postavlja cd po jednoj dimenziji i samo bandazira spojeve ploca koji lebde. To vrlo lako ispuca samo od sebe, pogotovo ako se neko nasloni na takav zid.
Haha bas na to mislim, i jos me likovi ubjedjuju kako se to ne radi, kako drzi fug masa to sve da ne popuca. Slatko sam se nasmijao. Doduse nije to usamljen slucaj...
A kako postaviti horizontalne profile kad nema fabrickih elemenata niti se na cw profil ista moze postaviti horizontalno ?
Kako mislis da se ne mogu postaviti cd profili horizontalno na vertikalne, pa isijeku se na male duzine, po 2cm duze od raspona vertikala i zasijeku se sa krajeva i rasire limovi kao usi, koji se srafe za vertikalni cd, mada ne mora ni to da se radi, dovoljno je da se cd profil zasrafi za obje ploce po horizontali bez vezivanja sa vertikalnom konstrukcijom. Ovako bez toga, naslonis se na plocu, i sta je drzi da ne pukne, milimetar fug mase i bandaz traka.
Da ne moze da se postavi cd na cd pod 90 stepeni, a ima vise nacina vezivanja, pa kako bi se rjesavali otvori za vrata i prozore za pregradne zidove, police i slicno
Koliki je maksimalni zazor na spoju dve gk table koji se može tolerisati, tj. normalno ispuniti i bandažirati? I kako popuniti prevelike zazore?
Beshla,
daj nalimaj sliku.
Kod " Fermacel( mavčno vlaknene ploče) i slično " mora biti fuga bar 4-6 mm. Kolika je tačna širina fuge u potpunosti zavisi koliko je debelina plošče.
Kod klasičnih GK plošča imaš " podubljenje " na stranicama; te se stikuju skupa. Kada sam praviš podubljenje ( odrežeš čošak plošče ) oda kakav 2 mm fuge, da se utopi gips ( fugen fuler).
Prvi put postavljam klasične gk table (12,5 mm) i kada sam skalperom zasecao ivice, malo sam preterao dok se ruka nije uvežbala. Negde razmak ide i do 5mm.
Ништа то неће сметати, све то Ригипс попуни, тј. Фуген филер.
Pozdrav, planiram pregrađivanje sobe gipsanim pločama pa mi je potreban savet.
Kako bi to izgledalo tj kako sam zamislio i kako bi krajnji rezultat izgledao može se videti na slici u prilogu.
Ovde gde je belo trebalo bi da dođu harmonika vrata sa klizačima i taj dovratak bi trebao da se učvrsti sa UA profilima kao što je označeno na slici.
Međutim pošto su UA profili dosta skupi /~2000 din 75/3m) dobio sam savet da umesto alu profila iskoristim drvo za montažu gips ploča, tj da ceo profil napravim od drveta.
Znam da drvo "radi" ali ako ne postoji ni jedna druga opcija onda drvo ostaje kao jedini izbor,
U tom slučaju koje bi veličina štafni za profile trebalo i kako bi to sve onda izgledalo što se tiče montaže?
Da li se koriste isti šrafovi za pričvršćivanje drveta za betonski zid kao i kod alu profila
Hvala
.
Pozdrav svima...
imam sledeći problem.. Treba da napravim mali rigips zid u L. (pravim plakar za veš mašinu i bojler) Ako uspem zakačiću i sliku. Dimenzije su oko 100 x 220 + drugi krak oko 40x100 (ispod treba da montiram neka vrata). Mislio sam da će to sve da mi odradi majstor, koji mi je renovirao kupatilo, ali se ispostavilo da to nije deo pogodbe.. nije važno, besplatne škole i tako ničemu ne valjaju... Još uvek nisam rekao gospođi da smo izduvali za taj zid, jer sam onda ugasio, i tako je sve izašlo više nego što smo planirali...
u čemu je probelm?
Stavio bih poprečno alu profile gore, dole i na sredini na većem zidu, jedan uspravni alu koji bih vezao za naspramni betonski zid, jedan uspravni na sredini i na kraj drvenu gredicu. Drvenu zato što na nju planiram da zakačim vrata od univera za taj plakar. Drugi, manji zid se vezuje za ovaj veći, sve od aluprofila, osim što bi on imao drvenu gredicu na kraju za vrata... da li se to čini kao logičan plan?
Verujem da je najsigurnije da alu profile ušrafim dirketno u zid, pod, plafon tiplovima, da tu nema lepljenja... Ima li ko da pozajmi (Beograd) hilti za tih 15 rupa, častim piće i toplu ljudsku reč...
da li mi je možda jeftinije da ceo ram napravim od drvenih gredica dimenzija 5x5 npr?
Hvala na svakom savetu...
Evo slike...
Dakle, sa leve strane treba da postavim taj veći zid, ispred će ići kraći od plafona do vidine vrata... I drvene gredice bi išle napred kao stubovi...
p.s. da ne otvaram novu temu. treba da napravim i plakar 200 x 230 i razmišljam o kliznim vratima. Imate li preporuku za nosače/klizače za vrata?
Interesantno ali gde god sam video da je rađena zvučna izolacija (ugostiteljski ubjekti u prizemlju stambene zgrade) obavezno je išlo drvo kao podkonstrukcija a ne metalni profili. Znači na beton tanji sloj stiropora pa vazdušni sloj pa tvrdopresovana kamena vuna pa GK ploča.
https://dodaj.rs/images/20210326_161406.jpg