e ovako,,,rec je o modelu AL-KO BKS 35/35 .nece da upali...posle nosenja testere na popravku(popucale su joj cape jer su plasticne)probao sam da upalim motornu testeru,,,,onaj konopac za paljenje se jako tesko vuce i nema sanse da upali.Inace covek koji je popravljao tvrdi da je uspeo da je upali,,,Pa me zanima sta treba uraditi pre paljenja motorne testere(koja inace nije paljena 2 godine)ima ulje i gorivo.Ako moze neko da mi objasni postupak paljenja.unapred zahvalan!
alko motorna testera nece da upali...pomoc!!!hitno!!!!
kako to da uradim?ja sam pokusao da je upalim....iskidao sam cape...stavio sam sad nove...mozda saug stavim na on,,,,ali opet isto
Postupak paljenja na hladno (dakle prvi put u toku dana) : Staviš prekidač na kontakt ( sa 0 na 1), povučeš polugu za saug do kraja i staviš dodavač gasa u režim polugasa. Ove komande su rešene na različit način na raznim testerama. Polugas je upravo što reč kaže= leptir za gas u karburatoru je na pola otvoren, Povučena poluga za saug= leptir sauga je zatvoren do kraja. U vovom režimu povučeš kanap za startovanje 3-4 puta maxsimalno. Treba da motor upali na 1 sekundu (varijanta A) ili neće da upali (varijanta B). Bilo da se desi varijanta A ili B isključiš saug, mašina ostaje na polugasu i ponoviš paljenje. Sada pose do 3 potezanja obično upali i isključiš polugas da se motor spusti na ler gas i sada je spreman za rad. Kada povlačiš kanap prvo lagano i kratko da osetiš kako ti plastični zubi zakače magnet i onda bez zaleta naglo povučeš na gore. Testere generalno pale na pola kanapa ukoliko je paljenje elektronsko. Naravno možda ima neki problem pa sve ov ne važi. Ovo sa paljenjem je grozno za objasniti ali kad ukačiš... PS probaj YOUTUBE tu ima edukativnih filmića da to naučiš.
Ako ti je problem kod paljenja mozda je i presisala ako si radio sa njom jel i kod mene nekada hoce da presisa ali vidis svecicu probas da je ocistis.
Pa zavisi to od dosta toga...moze da bude svasta...ono osnovno je da ocistis filter i svecicu pa pokusas...