Pozdrav forumasi imam jednu busilicu koja ne vrti to jest vrti ali jako polako pa posle izvesnog vremena pocne da dimi.E sad posto je starija i nema nikakva nalepnica na njoj zanimame da li neko moze da je prepozna ako je ima i da mi kaze koja je marka i koja serija tacno da vidim da li se uopste isplati popravljati je.
Pomoc oko tacne marke i serije busilice
Iskreno i ja mislim da jeste posto je otac koristio dugo i on sam kaze da misli da je iskrina ali kao sto rekoh treba mi tacan model.
Искра 100%, јер имам једну такву, била је и у комплету Клип Клап које је Искра продавала за хобисте.
Sad mi jos samo tacan model fali.
Imam ja istu takvu, jeste klip klap, i ima isti problem kao tvoja. Naci cu je i napisati tacan model. Nigdje u Republici Srpskoj nisam nasao da rijesim problem za iole razuman novac. Slao u neki servis u Mostar kod bivseg servisera Iskre, nosio kod elektricara na RiTe gdje vinkluju motore, i nista. Objasnjenje otisao rotor...
Da, i ja mislim da je rotor a vinklovanje istog je sigurno 3000-5000 hiljada dinara za koju mozes uzeti istu ispravnu al reko da probam da vidim da li mogu da je vratim u zivot.
Vinklovanje u radionici RiTe nije toliko Medjutim, rekli su mi da je ne mogu izbalansirati kako treba. Najvise mi je zao kruzne testere iz kompleta koja stoji neiskoristena i skoro nova.
Ima tu nekoliko mogućih uzroka.
- Možda je neki lager zaribao. Da li se lako okreće rukom?
- Možda je do kolektora. Treba rasklopiti i proveriti kolektor i četkice...
Dosta se tesko okrece rasklopio sam je vidim da su cetkice u redu ali kad je ukljucim vrti ali jako sporo i pocne da dimi nakon izvesnog vremena i bude jako vruca.
Iskra V V 502 l 520w
Ako se teško okreće rukom, najeverovatnije je zaribao neki ležaj.
Ja bih krenuo odatle. Treba rasklopiti motor i videti u kakvom su stanju ležajevi.
Tako staroj bušilici bi svakako prijala zamena ležajeva, bez obzira da li ima još neki problem ili ne.
Kad je već rasklopljen motor, treba omski ispitati kolektor i svakako ga ošmirglati. Ima na netu gomila uputstava kako se to radi.
Najbolje pogledaj ovo video uputstvo.
Skoro sam ubeđen da će to da je oporaviše.
Moja je stara 30 godina jednom sam joj viklovo rotor davno dođe uz nju cikular, ubodna pila i brusilica jako kvalitetne mašine (Y)
Znali neko kako bi skinuo ovaj futer nema nikakvog na osovini šerafa probao stavljati komad armaturne žice savijeno na L u čeljust i tukao drvenim čekičem udesno pa ulijevo ali ništa ne pomaže. Napominjem da na osovini nema onog dijela da se može prihvatiti ključem...
Код неких скил бушилица уместо навоја је конус.
Reci mi molim te ako je konus kako se to onda skida i da li se taj konus vidi imalo?
Da budem iskren mislio sam ovaj futer skinuti i staviti onaj samostezajući jer mi je onda puno lakše i brže mijenjati burgije ali u prodavnici sam vidio takav futer za samo 10 KM, međutim ti su futeri sa navojem, znači ako bi u mene bio sa konusom onda mi to ne paše... jedino ako ima ovih bušilica sa samozatezajućim futerom original...
Треба је раставити и избити футер.Ја не бих ставио самостежући футер јер нема никакву предност а има лоше стезање тј. зна да попусти.Не дирати ништа ако футер добро стеже, кључ је закон.
Deluje mi kao da je ISKRA, mozda gresim, sacekajmo da se jos neko javi....