Posedujem 2 lezaja 30311 ali potrebna su mi dva kucista za njih sa mazalicom .Da li je isplatljivije kupiti ih i gde ,po kojoj ceni,ili ih praviti kod nekog strugara.Na slici je izgled
kuciste lezaja 30311
Mislim da nemas racuna da pravis tako nesto. Takve lezajeve za precnik osovine 15mm sam nasao na Novobeogradskom buvljaku za 450 din. po komadu. Imaju i za precnik 17, 20 i, cini mi se. 25mm. .
spoljni precnik ovog lezaja je 120mm a za osovinu 55 mm debljina je 31.5mm
malo sam se nespretno izrazio...Na buvljaku je cena od 450 din bila za lezaj sa kucistem...Inace mogu da se naruce i za vece precnike osovine...
Hvala puno i srecna nova 2012
Video sam ovu sliku kućišta koju je okačio mjogi i ostale komentare pa sam hteo da pitam nešto u vezi s tim pošto sam totalni laik kada je u pitanju mašinstvo.
Da li ovo kućište koje je predviđeno za lager sa unutrašnjom merom od npr 20 mm omogućava da se u ovo kućište sa lagerom umetne osovina od 20 mm bez prethodne mašinske obrade na nadmeru već se ubaci osovina od čelične šipke izrađena u toleranciji sa prečnikom od 20 mm i onda dodatno učvrsti onim inbus vijcima koji se vide na slici kućišta.
Valjda razumete šta sam hteo da pitam.
Izvinjavam se unapred.
Srećna nova godina
Upravo je tako kao što kažeš"žika 1" s tim da ovo kućište i sferni oblik spoljne košuljice ležaja omogućavaju da se ležaj sam namesti u osu...
Nisam vidjao do sada ovakva kućišta već ona obična koja zahtevaju da se osovina obradi nad nadmeru pa onda da se useču kanali za zeger osigurač kako ležaj ne bi skliznuo levo ili desno.
Ovo je epohalno za mene. Ne moram više da se natežem sa majstorima. Kada bi mi još neko "preveo" oznaku kućišta sa lagerom u koji se može umetnuti osovina od 20 mm da bi tražio dalje...
Hvala još jednom ognjeni zmaju na brzom odgovoru
Pozz svima
Ma kakvo pravljenje,to celo kućište zajedno s ležajem košta 5-6 €
Ve-ka majstor, popravlja sve osim karaktera-nema delova(Ve-ka nije kvalifikacija nego skraćeno ime)