Problem je sledeći na veš mašini neće bubanj da se okreć tj čuje se motor kako radi i centrifugira ali bubanj stoji u mestu,sve ostalo radi.Ovaj problem mi se desio i pre par dana ali nakon otvaranja filtera i vraćanja nazad mašina je proradila.Danas isti problem.
Problem sa vešmašinom
Zlatane hvala na brzom odgovoru,dakle ne vrti samo klati bubanj i ne izbacuje svu vodu već samo deo.Inače mašina je relativno nova,korištena je samo godinu dana u pitanju je GorenjeVA 61061.Mašina je kupljena pre 4 godine i tada je korištena godinu dana nakon čega je stajala do pre tri meseca.
Imas banalan problem.Nedaj da te preveslaju,menjaju modul-programator i kojesta.Proklizala je konusna rascepljena caura na osovini bubnja koja fiksira tanjirastu remenicu za istu.Moze da se nabudzi ali sad vec ima da se kupi i nije skupa.
Kad si spomenuo da je radila poslije čišćenja filtera odmah sam pretpostavio o čemu se radi,isključi je iz napajanja strujom,izvadi filter,otvori poklopac i na presostatima(pretpostavljam da imaš dva) skini dolazno crijevo (debljine cigarete) i produvaj ga ustima,po zvuku ćeš odrediti imali u njemu vode ili zrak ide slobodno,ako ima vode trebalo bi da izađe na donoj tački,tj,filteru.Kad se uvjeriš da zrak ide slobodno sledeći korak je crijevo za izbacivanje vode,na kraju namotaj neke krpice tako da ako nemaš čim možeš ustima produvati nazad,isto važi kao i za crijevo od presostata,ako je sve ok tj.zrak ide slobodno onda ćemo vidjeti dalje a ako zrak ne ide onda ispod bubnja prepipaj rukama gumena crijeva da u njima nije nešto zastalo poput čarape i sl.Novije gorenjke ubacuju plastičnu kuglu u gumeno koljeno koje izlazi odmah iz bubnja kao neki predfilter što je meni glupo i često stvara zastoje na tom mjestu.Ako je odvod prljave vode spojen na originalni sifon takođe se može desiti da dođe do začepljenja istog,i jedan od najvećih problema je nepravilno postavljeno odvodno crijevo prljave vode,ili je postavljeno previsoko ili iz nekog razloga produžavano ili ga čak mašina priklješti znači sve su to faktori koje moraš pregledati,slažem se što je kolega napisao iznad mene ali prvo da rješimo problem izbacivanja vode.
Zlatane šta je to presostat
Presostat je indikator koji meri nivo vode u prostoru za pranje veša.Obično je okruglog oblika crne boje i spojen je tankim plastičnim cevčicama.
Malo pregledaj na početku teme gdje imaš objašnjenja o svim djelovima mašine a evo par slika kako izgledaju pojedini
Pa lepo objasnjenje gospodine Zlatane.Sto mu nerece da pogleda kais na masini mozda se olabavio ili tako nesto?.Poooz
Nije se olabavio kais nego proklizala konusna rascepljena spojnica na osovini,aman ljudi!Imao sam to vec nekoliko puta,i prvi put sam jedva skontao sta je jer indicira na svasta.
Hvala svima na zalaganju problem je rešen.Pošto je mašina bila još u garanciji došao je momak iz gorenje servisa i sve namestio za 5 minuta.Naime ognjeni je izgleda u pravu,šraf na bubnju koji drži kaiš se odvio i kaiš je spao.Majstor je zamenio neki sitan deo koji šraf steže i preko kojega ide kaiš i rekao da se mašina nekoristi jedan dan.
Pozdrav
To sto je rekao da se masina ne koristi jedan dan je zato sto je sraf namazao nekim sporovezujucim lepkom za metal.Odvrtanje tog srafa je uzrok proklizavanja konusne caure.To je lose konstrukcijsko resenje jer taj sraf nema drugo osiguranje osim tog lepka i masina tezi da ga odvrne kad okrece u tu stranu narocito kad je opterecena.Ha-ha, jos sam u formi!
Ha-ha, jos sam u formi!
Svaka čast majstore. :+
Pozdrav za Ogenjnog zmaja. I ja sam imao isti problem (Gorenje WA 61061), kada je spao kaiš koji povezuje bubanj i motor. Došli iz servisa, pritegnuli šraf i otišli. Posle toga mi se šraf još jednom odvrnuo, ali nisam čekao servis, nego sam sam rešio problem sa francuskim ključem. A slažem se da je samo konstruktivno rešenje preko kojeg ide kaiš koji spaja motor i bubanj, jako glupo odrađeno.
Neko je za to konstrukcijsko resenje uzeo velike pare,(mozda cak i nagradu dobio),a najcrnje je sto je napravljeno i provaljano na stotine hiljada masina pa i vise(i dan danas ih prave) sa tom zajebancijom bez alternative.Sto rece onaj Makedonac- bice dobra tepsija za picu od te remenice.
P.S.Ako ja budem i dalje ovoliko pleo po Gorenju moze se desiti da dobijem od njih ili tuzbu ili sluzbu(posao)
Neko je za to konstrukcijsko resenje uzeo velike pare,(mozda cak i nagradu dobio),a najcrnje je sto je napravljeno i provaljano na stotine hiljada masina pa i vise(i dan danas ih prave) sa tom zajebancijom bez alternative.Sto rece onaj Makedonac- bice dobra tepsija za picu od te remenice.
P.S.Ako ja budem i dalje ovoliko pleo po Gorenju moze se desiti da dobijem od njih ili tuzbu ili sluzbu(posao)
Prvo će da ti ponude službu, ne bi li te ućutkali. A za tužbu će se premišljati, pa odustati jer će ukapirati da će izgubiti
Neko je za to konstrukcijsko resenje uzeo velike pare,(mozda cak i nagradu dobio),a najcrnje je sto je napravljeno i provaljano na stotine hiljada masina pa i vise(i dan danas ih prave) sa tom zajebancijom bez alternative.Sto rece onaj Makedonac- bice dobra tepsija za picu od te remenice.
P.S.Ako ja budem i dalje ovoliko pleo po Gorenju moze se desiti da dobijem od njih ili tuzbu ili sluzbu(posao)
Ako te tuže, ja ću da svedočim u tvoju korist. Nego, posle 4 godine mi je riknuo grejač na WA 61061. Danas su ga zamenili novim. Eeee, kad se setim one moje stare Gorenje mašine (PS 664 bio . Vrh, vrhova. Šta da ti kažem. Na njoj ne pamtim kada je riknuo grejač.
A slažem se za tepsiju. Taman za picu.
Hvala vam svima na opisanom resenju. Jos jedna masina uspesno popravljena zahvaljujuci vasim savetima.
Pozdrav,
Rade
Hvala vam svima na opisanom resenju. Jos jedna masina uspesno popravljena zahvaljujuci vasim savetima.
Pozdrav,
Rade
Još jedan poen za "službu" :hh
Ljudi , imam problem sa ovom istom masinom WA 61061 a broblem je u tome sto mi se stalno SKIDA kajis ili kako vec sa onoga kruga sto vrti e sad mi recite kako to da regulisem koliko treba da bude zategnut onaj sraf i da li treba da je opusten ili total stegnutt. . ..
Unaprijed HVALA za pomoc ~!!!
Šraf treba da je zategnut fest a kaiš ko tambura!
Mene interesuje pumpa na ves masini__?prije je radila ok ali sada pravi dosta bukeprilikom centrifuge , otvarao sam filter i malo odvijacem okretao propeler i vidjeo sam da ima lufta na njemu..pa pitanje za majstore dali u toj pumpi imaju lezajevi ili piksne i moguli se mjenjati?
Negde sam već napisao:kad sam ja odustao od popravke tih novih pumpi,onda znate kolko je sati!
Normalno da ima neka vrsta kliznog ležaja i neka vrsta dihtovanja ali veruj mi popravka je neizvesna i ne isplati se.kod nas ta pumpa nova košta 5€ pa ti sad vidi!
vrlo brzo i ovaj forum će biti beskoristan,svjetska kriza oborila je cijene svega pa se nekad ni sitne poravke ne isplate
zmaju,hajmo sad ovako,mi svi pokušavamo na ovaj način uštediti ljudima neku paru a zaboravljamo u biti svrhu ovog foruma,hajde da odsad savjetujemo kako da urade same ili sami pa nek oni odluče šta je jeftinije,nekad te košta ali kad sam uradiš pomaže u svakom pogledu
A jesil' ti Zlatane popravljao kadgod tu pumpicu?Al da ne računamo da je skidanje gumice za kosu sa propelera popravka ili remont pumpe?Ja sam poznat po tome što popravljam totalno neisplative stvari(recimo,remontujem čop-čop iz inata ,zato što ima namernu fabričku grešku,da se nikad više tu ne pokvari).Ja ne pokušavam da uštedim ljudima koju paru nego gomilu živaca jer se pumpa definitivno ne može popravit u SSM varijanti kad se razloka zadnji klizni ležaj,koji je ustvari samo slepa rupa u plastici,ili kad ode dihtovanje u vidu o-ringa na osovinici koje se teško može nabaviti!Pozdrav...
Napominjem da se sve ovo što sam rekao odnosi na novi tip pumpica za veš mašine koji Talijani štancuju za sve ,a što se tiče starog tipa;i ja sam ih remontovao pa čak pravio mali biznis od toga!
dobro ti je pitanje jesam li popravljao,jesam sve što se može popraviti popravljao sam a ove nove pumpe kako ti reče i ne gledam,izuzev kad se mora,vjerujte mi svi da imam jaču i kvalitetniju pumpu na akvarijumu ove su nove za jednokratnu upotrebu,prve pumpe su imale piksne od bronze,kasnije ubacuju čelične i kasnije znamo,sve što može poslužiti u roku garancije,ovde se često spominje problem sa gorenje mašinama i njihovim propustima od remenica pa preko dijelova sa strane,sasvim normalno treba se dobro iskeziti i kupiti gorenjku koja je pravljena za EU a ne ove koje štancaju za nas sa trećerazrednim djelovima,opet kažem ako postoji šansa da se nešto popravi i pokaže drugima tu sam i slikom i rječima
da zahvalim svim forumasima koji su mi pomogli..kvar otklonjen pumpa nova i sada masina radi ok..
hvala!!!!!!!!!1
Ajd' da postavim novu temu za razmisljanje ovde, jer mi deluje da je naslov odgovarajuci
Ves masina Elin, digitalni programator, odlozeni star, pranje svih mogucih materijala, ali kako god je isprogramiram kad perem sareni ves, ona sve zivo zguzva tako da sad peglam i ono sto nikad nisam morala.
Ludim od toga, i uvek namestam centrifugu na najmanji ponudjen broj obrtaja (400) i temperaturu na 30 stepeni, ali opet se desi isto : kompletno guzvanje kao da je sve sto perem od papira.
Sta je tu uzrok?
Pa otprilike znaš i sama:preveliki obrtaji+prevelika temparatura=gužvanje.Treba proveriti da li je to stvarnih 400 ob/min i 30 stepeni jer elektronika zna da pobrljavi.
imam veliki problem moja masina je samsung p 853 ona je jednostavno prestala da radi displej je poceo da trepce i kraj nikako nece da startuje kao da nema struje u njoj a struja dolazi ali displej ne radi POMOC majstori
Ako vrti znači nije spao remen,a dali izbaci svu vodu jer ako ne izbaci onda pod težinom veša motor nema snage da okreće već proklizava,provjeri sve pa se javi