Audi A4 2002god negde krade struju

10 poruka / 0 new
Poslednja poruka
kepul
kepul's picture
Offline
Registrovan dana: 17/12/2012
Poruke:

Pozdrav
Imam Audi a4 dizel 2002god. Desava mi se da u nepravilnim vremenskim periodima u toku noci potpuno isprazni akumulator. Nekad za 10 dana, nekada za 20 dana, nema pravila.Akumulator je nov i reklamirao sam ga dva puta i uvek je ispravan. Punjenje je u redu, proverio sam i to. Kada ga ugasim ne mogu uopste da vidim da li negde nesto ostane ukljuceno u autu. Da li neko nesto zna sta dalje da pogledam?

Hvala

Carlos
Carlos's picture
Offline
Registrovan dana: 25/01/2010
Poruke:

Откачи му једну клему, вежи пробну лампу редно и онда провери да ли нешто случајно остаје укључено.
Ако пробна лампа светли јако онда вуче више, ако слабо онда је нормално мада морам да напоменем да је боље измерити унимером.

kepul
kepul's picture
Offline
Registrovan dana: 17/12/2012
Poruke:

Uradio sam to unimerom i ne vuce nigde struju.

rizibizi
rizibizi's picture
Offline
Registrovan dana: 11/04/2011
Poruke:

meni jen bio neispravan prekidač u gepeku pa je tamo svjetlilo svjetlo i praznilo bateriju.

Vukoje.B
Vukoje.B's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 13/11/2009
Poruke:

U mom slučaju epilog slične priče je bio odlazak kod majstora koji je otkrio da je jedan od relea "zalepio" (nije rekao koji) i nekontrolisano trošio struju.

Pre toga sam samostalno instrumentom izmerio potrošnju od 0,5A i (pogrešno) zaključio da je to normalno, pripisavši to alarmu, instrument tabli, CD-u i još koječemu.
Tek mi je električar rekao da je normalna potrošnja ugašenog auta tek nekoliko mA!

Preporučujem ti da ipak odvezeš kola kod auto-električara, koji će lepo sve da ispita: od punjenja akumulatora, preko potrošnje do instalacije.
Tako ćeš istovremeno imati iskontrolisanu i proverenu kompletnu instalaciju i otklonjen uzrok pražnjenja.

Ništa ne ostavljam nezavrš

paice
paice's picture
Offline
Registrovan dana: 03/06/2010
Poruke:

Normalna potrošnja, kod novijh kola sa elektronikom, je 30-50mA. I ništa više od toga!!! Veoma lako takav kvar se nadje kada se veže unimer (kao ampermetar-na red) i počne se sa vadjenjem osigurača. Onog trenutka kad se izgubi struja, treba pogledati za šta je taj osigurač. Treba malo vremena, ali je efikasno. Ima još jedan način, posebnim ampermetarom koji se stavlja umesto osigurača, ali to je baš majstorski uredjaj. I unimerom se lako nadje "divlja struja".

kepul
kepul's picture
Offline
Registrovan dana: 17/12/2012
Poruke:

Hvala na odgovorima svim clanovima.
Nemam nesto poverenja u "majstore" pa pokusavam nesto sto mogu sam da uradim. Ako ne uspem sa jos par stvari ipak cu otici u neki servis..

SaleB
SaleB's picture
Offline
Registrovan dana: 19/01/2010
Poruke:

Kao sto su ljudi vec rekli, proveri instrumentom. 45min posle zakljucavanja struja sa akumulatora ne sme da predje 50mA ili 0.05A. Pronalazenje konkretnog problema moze da bude vrlo skupa avantura ako se povremeno desava.

U konkretnom slucaju ja sumnjam na brave. Ako je auto obijan nakada, moglo je da dodje do ostecenja mehanizma brave, a i ako nije, brava gepeka i brava vozacevih vrata hoce posle nekog vremena da strada od potresa izazvanih zatvaranjem. Posledica je da elektronika ne dobije potvrdu o uspesnom zakljucavanju.

Naravno ne moraju brave da budu moze i nesto trece da bude, relej grajaca recimo (ako je dizel) ili alarm ako je nadogradjen.

Ne bih mogao da dam preciznije smernice, jer prosto ni sam ne znas kad ce se sledeci put desiti. Cupanje osiguraca ti nece pomoci, ako u trenutku kada proveravas auto vuce propisanu kolicinu struje, s druge strane postoje potrosaci koji nisu vezani preko onih malih osiguraca u kabini i gepeku (ako postoje).

Pozdrav

Jovke
Jovke's picture
Offline
Registrovan dana: 23/06/2013
Poruke:

Unimer moraš da povežeš kao ampermetar, ali za najveću struju koju možeš da nađeš na njemu, obično je to položaj 10A ili 20A. I pipalice moraš da staviš u rupe za merenje veće struje, najverovatnije samo crvenu pipalicu. Nakon toga povezuješ instrument redno na akumulator, skineš jednu klemu i jednu pipalicu spojiš sa njom a drugu sa akumulatorom na mesto odakle si skinuo klemu. Tako ćeš izmeriti struju, držiš tako priključen unimer i onda vadiš osigurače jedan po jedan dok ne naiđeš na onaj koji kada ga izvadiš vrednost struje padne ili bude nula. Uređaj koji je na njega priključen ti vuče struju.

Možeš pogledati uputstvo i ovde: http://www.youtube.com/watch?v=yFCT-YZbU5o

botr
botr's picture
Offline
Registrovan dana: 30/08/2012
Poruke:

Proveri radio.