zanima ma kako se steluje sauk i da li se to uposte radi?Imam golfa II i u poslednje vreme mnogo dugo drzi sauk,obrtaji mi se penju i do 2000
Automatski sauk-golf II ?
da saug;-) benzinac 1.8
Hm, taj karburator ima tri vrste sauga, jedan je toplotni što ga kontroliše voda iz sistema za hlađenje, drugi je na vakuum i treći je električni. Najsigurnije je da se odvezeš do nekog majstora za karburatore jer se igrati sa njim u ssm verziji nije baš pametno. Jedan od ta tri te malo zeza, eh sad koji je to ovako na daljinu je fakat nemoguće skontati. Sorry but hebi ga.
meni se tako isto desili na jeti 1.8 benzin.kada sam odvezao kod majsora bio mi crkao na karburatoru dio zvani"LER GAS" KOJI KOSTA POLOVAN OKO 40 EURA.a moze da zeza i LANDA SONDA na izduvnoj grani koja regulise cijeli sistem a ona kosta nova oko 50 eura.otjeraj kod nekog majstora koji ima dijagnostiku i znaces sta je.
Dobro da sam naleteo na ovu temu. Javozim Jettu 1.6 benzinac+plin 1991 godiste. Imam problema sa elektronskim sauhom. Auto sam pre 2 meseca kupio sa tim kvarom na vakum pumpi kod karburatora vezana je zica koja fiksira vakum pumpu jer u suprotnom papucica za gas ode u patos i nabije mi pun gas. To je radilo po recima coveka od kog sam kupio i samo po sebi je prestalo pa ga je on fiksirao zicom. Jel moze neki savet kako to da se resi i koliko ce da kosta? vecina majstora kod kojih sam terao auto rekli su mi da promenim ceo karburator i resicu problem ali ja nemogu da nadjem isti karburator kao na mom autu.
Hvala
vozim Astru 1993 godiste,1.4 benzinac. Imam problem jer mi se povecava gas sam,znaci ja pustim papucicu za gas on se dere.Onda u nekom momentu pocne da se trese n pr.na crveno na semaforu.To sve se desava na plinu,na benzin radi dobro.
Da li je moguce da mi ne valja taj automatski saug, nekad cujem kad naglo stanem (opet na semafor) kako mu opada gas dok ne stigne do normale.
Ja sam problem resio sa 70 eura. Bio mi crko kompjuter koji kontrolise karburator i elektronski sauh i vakum pumpa. 35 eura sam platio kompjuter na otpadu i 15 eura za v.pumpu i naravno 20 majstoru za ruke. Sada radi ok.
Hvala na odgovoru,ali nisi me bas utesio.Ja sam se nadao da je neki sitan kvar a 70 evrica me ni malo ne veseli.
Danas sam dobio jedan predlog od prijatelja koji se malo razume, rekao mi je da skinem klemu s akumulatora i da se na taj nacin moze kod starijih modela resetovati racunar. To cu probati pa pisem ima li ikakvih rezultata
Da nije možda SAUG?
Napiši nam koji je motor i kubikaža pa ti možda i uspijemo pomoći.