Imam problem sa chrsler stratusom v6 2000 godiste.Na leru auto lepo radi i prima gas ali kada se ubaci u brzinu,lose vuce i nema snage.Isto je i na plinu i na benzinu.Zamenjene su svecice,kablovi,ravodnik...ali nikako nema snage.Posto sam iz Novog Sada ako neko zna nekog majstora za americka vozila neka ga preporuci,ili mi da neki koristan savet,unapred hvala.
chrysler
Ma gde kod njih,oni deru a nista ne dobijam,sem pranja auta za 5000 dinara.Kog god majstora pitam kaze da nebi da cacka nista.
Onda nema druge nego da teras auto u Djurdjevo . :hh :hh
Mislis da neko tamo radi ovaj program?Nije mi ni problem a ni daleko da odem ako ima neke nade da se resi problem.
Da niste mozda pomesali kablove prilikom zamene?
Nisam jer su u Obrenovcu u servisu sve uradili.Orginal nove kablove i platinum svecice.
Nisam jer su u Obrenovcu u servisu sve uradili.Orginal nove kablove i platinum svecice.
Auto je presao 254000 i to sam uraduio jer je sve vec bilo na redu da se menja zbog dotrajalosti,svecice istrosene,kabal jedan probio,naprsla kapa.nakon svih menjanja,auto jedva da malo bolje ide.
Proveri pritisak u cilindrima da bi se znalo mehaničko stanje motora,pa tek onda ići dalje.
Tu i nastaje problem jer niko u NS ne radi amerikance.
Jedino sto mozes sam da pogledas, bez posebnog alata, jeste da li mesa ulje ili vodu. Pogledaj da li na sipci za ulje ima bele tecnosti, nesto kao mleko ili da li izduvni gasovi imaju plavicastu boju i da li se zadrzavaju u vazduhu duze. Problem, takodje, moze da nastane ako je filter ulja ili goriva zapusen pa gusi motor, ali sve je to nagadjanje bez vise informacija...
Motor je ok,ne trosi ulje,nema nikakvog posebnog dima u boji sem normalnog sagorevanja.Nije pomesao nista,ulje je zuto kao da je sad sipano.Do 2000 hiljade obrtaja ide ok ali kada se da gas naglo na benzinu,trokira i pravi kao neke eksplozije,tako da nemogu nista da ocenim u cemu je stvar.A ni na plinu nece nista bolje da radi ali nepravi te eksplozije.Mislim da creva za vodu nadima,medjutim kada krenes u voznju na otvorenom spusta temperaturu do minimuma.
trosi li vodu,i ima li termostat
Mozda je katalizator zapušen.
Vodu ne trosi,mislim da ima terrmostat koji svoj posao obavlja valjano,kad temperatura prodje polovinu pali se ventilator ali kada je na otvorenom temperatura pada do kraja i hladno je u vozilu.Neznam kod njega gde se ispusta vazduh iz hladnjaka,creva.A katalizator neznam ni da li ima ili je izvadjen.Kako to da vidim sam.
Vodu ne trosi,mislim da ima terrmostat koji svoj posao obavlja valjano,kad temperatura prodje polovinu pali se ventilator ali kada je na otvorenom temperatura pada do kraja i hladno je u vozilu.Neznam kod njega gde se ispusta vazduh iz hladnjaka,creva.A katalizator neznam ni da li ima ili je izvadjen.Kako to da vidim sam.
Brkaš termostat i termo prekidač. Termo prekidač pali ventilator, a termostat ( termoventil ) otvara i zatvara protok vode između motora i hladnjaka te na taj način osigurava radnu temperaturu motora , koja mora u svim uvjetima biti ista. Ako tebi radna temperatura u vožnji pada i nemaš grijanje, to ti je siguran znak da ti je termoventil zablokirao u otvorenom položaju, te na taj način ti antifriz stalno cirkulira kroz hladnjak, koji ga zbog toga previše ohladi.
kako to sam da vidim,zamenim?
chrysler wrote:Vodu ne trosi,mislim da ima terrmostat koji svoj posao obavlja valjano,kad temperatura prodje polovinu pali se ventilator ali kada je na otvorenom temperatura pada do kraja i hladno je u vozilu.Neznam kod njega gde se ispusta vazduh iz hladnjaka,creva.A katalizator neznam ni da li ima ili je izvadjen.Kako to da vidim sam.
Brkaš termostat i termo prekidač. Termo prekidač pali ventilator, a termostat ( termoventil ) otvara i zatvara protok vode između motora i hladnjaka te na taj način osigurava radnu temperaturu motora , koja mora u svim uvjetima biti ista. Ako tebi radna temperatura u vožnji pada i nemaš grijanje, to ti je siguran znak da ti je termoventil zablokirao u otvorenom položaju, te na taj način ti antifriz stalno cirkulira kroz hladnjak, koji ga zbog toga previše ohladi.
Što se tiće ovog kvara na motoru, vrlo lako je moguće da ti je zapušen katalizator, ali to da bi utvrdio isti trebaš skinuti sa vozila i onda ćeš u unutrašnjosti istog vidjeti keramičko saće, a ako su rupice na saču poštopane onda je isti zapušen i moraš ga zamjeniti novim. Stari nemoj da baciš jer za njega možeš dobiti oko 50 eura od dilera koji ih šalju na reciklažu.
kako to sam da vidim,zamenim?
Mozda je katalizator zapušen.
da, ili protokomer vazduha neradi kako treba. Postoji mogučnost da su zapušeni brizgači, tj. sito-prečistač na samom priključku instalacije sa brizgaljkom.Proveriti brizgaljke u nekom "karburator" servisu..ili ko se već bavi stim...
Sada mi je najbitnije naci nekog ko u NS radi chryslera
Ispustanje vazduha, nakog potpunog ispustanja i ponovnog punjenja rashladnog sistema tecnoscu, je prosto. Samo sipas tecnosti, u pravilnoj razmeri voda-antifriz, koliko stane a kad ne moze vise onda startujes motor i sacekas dok pumpa ne povuce vodu i onda samo nastavljas da dosipas. Vidi samo koliko ti staje tecnosti u hladnjak da ne bi napravio pogresnu smesu i samim tim veliko sranje kad dodje minus...
A sto se tice katalizatora ja bi, kao sto je vec receno ukoliko je neispravan, prodao stari i samo kupio prelaz koji prave majstori koji ti stedi i novac a i povecava snagu, jer motor ima nesto bolji protok gasova bez katalizatora.
Sada mi je najbitnije naci nekog ko u NS radi chryslera
koga god sam pitao,samo kaze nebi ja to.
Ako dolaziš u Bg pa da svratiš da probamo da ga popravimo?
Neznam kada cu na tu stranu,veruj mi da sam umoran od ovog auta,da mogu zamenio bi ga ili dao posto zasto.Kako da te nadjem ako krenem na tu stranu.
Ja sam na Karaburmi. Koji deo Bg najbolje znaš?
Znam gde je Karaburma,jel ti imas neki servis ili radionicu,mogu te naci.Naravno posle ovih praznika.
Imam radionicu. Kad bude potrebno lako ćeš me naći. Ako treba sačekaću te negde.
Vazi druze,samop da ovi praznici prodju.
Pa u Novom Sadu imas dilera za ta vozila , najbolje ce te oni uputiti na neki servis . Pogledaj OVDE
https://www.facebook.com/tenzor1/
https://tenzorisanje.wordpress.com/
https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw