Поздрав свима;
Направио бих неку врсту дизалице којом бих могао да бок аутомобила дигнем више него што то дозвољавају дизалице које се добију уз ауто.Рецимо,кад радим заштиту пода пуно је комфорније шприцати пластобит са стране него из канала кад вам цури на главу.Има ли неко идеју,нацрт,итд?
Dizalica za auto
за почетак свари ће ти закомпликовати распон рупа између шрафова,за заставине моделе је 98мм,за опела је 100мм,за форда ако се добро сећам 110мм за оне са пет шрафова не знам.може се направити доста једноставна варијанта са дебелозидном цеви мислим да сам правио од 40пута40.довољно је да ослониш само предњи точак и може се подићи једна страна кола.док нисам ископао канал са бочним испустима тако сам мењао прагове на колима .да не дужим може се направити али је доста ризична направа уколико не поставиш адекватне потпорнике након подизања.временом се човек опусти па "заборави на безбедност".иако сам имао отворе за осигураче приликом подизања и спуштања једном приликом их нисам постављао и ауто је бубнуо на земљу.сва срећа па нико није повређен,а све је прошло са мањом материјалном штетом.ја тај алат још увек имам али ти га нећу приказати јер уколико неко погрешно растумачи може изгубити главу. :nono .размисли о копању канала или набавци ауто дизалице.
@maradona;paaaa,i to je nešto.Ipak bih voleo da vidim princip rada tog tvog izuma.
до краја недеље ћу окачити фотку подигнутог аута или послати на пп :bye2
ево како изгледа али ОКАНИТЕ СЕ ЋОРАВА ПОСЛА :tup.виде се и рупе за осигураче приликом дизања и спуштања :tup
Vidi se da si se potrudio,ali u pravu si-kanal sa džepovima je ipak sigurniji.
zato postoje prevrtači za automobile ja ih imam kod burazera univerzalne rupe su na njemu prevrće od fiće do bmw-a audija i ša ja znam nema auta u ulici koji nismo na njemu prevrnuli samo treba četri ljudine (junačine) i sve se prevrće
да будем искрен,ово сам направио јер ме је невоља натерала,кад мораш да радиш а намаш чим.па муке завлачења испод кола и наравно никакве помоћи па"у се и у своје кљусе"добра страна ове играчке је што је лако преносива (постоје још два бака за ослањање дигнутог аута),није поребна ничија помоћ за подизање,цела операција подизања траје пар минута и можеш подићи ауто и "у врх баште да ти не смета".то је оно што је предност а недостатака има и више него што мислиш (нпр лоше затвориш врата са супротне стране,па да видиш невољу,па бубне нешто што је било испод седишта у прозор врата и да не набрајам све могуће и немогуће бисере који те могу стрефити) ,А О ГЛАВИ НА РАМЕНИМА И ДА НЕ ПРИЧАМ.да не давим више надам се да сам помогао :bye2
Kako se dizalica kači za auto?Sa slike se ne vidi dobro,pretpostavljam da si napravio neku prirubnicu za spajanje sa glavčinom točka?To mi izgleda kao jedino mesto na autu koje je dovoljno čvrsto da bi se mogao prevrnuti a da se ne ošteti lim ili farba!?
на стругу сам извадио срце фелне(неке мере распона рупа написах,значи треба ти више врсти фелни које би користио у зависности од типа аута),затим дебелозидну округлу цев заварио за срце фелне.битно је да централни отвор фелне упадне у цев и да на цевки извадиш четири правоугаона отвора како би срце фелне могао да зашрафиш на главчину предњег точка.места за вар има јако мало па ВАР МОРА БИТИ ЈАК И ПЕРФЕКТАН ЈЕР ОН НОСИ ЦЕЛУ ТЕЖИНУ АУТОМОБИЛА.на свим улошцима(срце фелне+цевка)су исте мере како би се могли мењати по потреби.на насадном месту код илаза из "дизалице "је "скрозирана"рупа од 14мм кроз коју сам поставио ЧЕЛИЧНИ ШРАФ 10.9 .значи извадиш шраф,замениш уметак ,вратиш шраф.волан мора бити закључан,ручна повучена,врата позатварана,ОБА ТОЧКА СА СУПРОТНЕ СТРАНЕ МОРАЈУ БИТИ ПОТКЛОЦНАНА СА ОБЕ СТРАНЕ.након скидања предњег точка положену дизалицу монтираш на главчину точка СВА ЧЕТИРИ(ПЕТ)ШРАФА.након тогаусправиш дизалицу и нагнеш је према себи за одређен угао(то зависи колико желиш да подигнеш ауто)како приступиш подизању аута тако ти се ослобађају рупе за осигураче(виде се на слици)ТАКО ИХ ПОСТАВЉАШ.пошто се ауто подиже,мења се угао имеђу главчине и подлоге дизалица прелази из почетног угла у вертикалу а затим се нагиње ка ауту.кад постигнеш жељену висину подбаци бакове испод кола,попусти дизалицу да ауто легне на њих И НЕ ВАДИ ОСИГУРАЧЕ ИЗ ДИЗАЛИЦЕ.спуштање иде обрнутим редоследом.СВЕ ОВО НЕЋЕШ МОЋИ ДА ОДРАДИШ АКО ЛОШЕ ИЗВАРИШ ЦЕВ ЗА СРЦЕ ФЕЛНЕ.временом се чекрк истроши па зато ПАЗИ НА ЗУБЕ ЧЕКРКА ЈЕР КАД СЕ МАЛО ПОЈЕДУ АУТО ПАДА ДА ЛИ ПРИ ПОДИЗАЊУ ИЛИ ПРИ СПУШТАЊУ. ИСТО СЕ МОЖЕ ДЕСИТИ АКО ЈЕ ЧЕКРК ЛОШЕГ КВАЛИТЕТА,АКО СУ СЛАБИ ОСТАЛИ ЕЛЕМЕНТИ ИЛИ СУ ЛОШИ ИЛИ СЛАБИ ОСТАЛИ ВАРОВИ.ДИЗЛИЦА НИЈЕ ЗА ИЗРАДУ У ССМ ВАРИЈАНТИ И ХОБИ АЛАТОМ.УКОЛИКО ЈЕ ПРАВИТЕ РАДИТЕ ТО НА СОПТВЕНУ ОДГОВОРНОСТ.
Bilo je takvih ideja u nekom časopisu koje sam davno čitao.Ne sećam se koji je bio ali se ideja sastoji u sledećem.Skinu se točkovi sa jedne strane automobila, namesto točka pričvrste se ploče (flanšne) koje na sebi imaju rupe prema istom rasteru kao i rupe na felni (točku).Te ploče su pričvršćene na rukavcu koje se može obrtati za odedjeni ugao, a sve je pričvršćeno na ram koji je sposoban da nosi težinu automobila.Na taj način je moguće zarotirati ceo automobil oko duže stranice za ugao od 90 stepeni na primer što obezbedjuje konforan rad prilikom antikorozivne zaštite.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..