Menjao sam pre mesec dana dobose i gurtne ili plocice kako ih vec zovu.
Problem koji imam je sledeci : u krivini mi se cuje neki zvuk kao po sini , mislim da dolazi iz zanjih tockova , sta bi to moglo biti ? Nekad ovaj zvuk ne postoji a nekad se ukljuci , cuje ? Majstor nije znao da mi resi ovaj problem .
fiat punto 2 - dobos kocnice
Na mom vozilu dobos ima zljeb ,kad se montira u taj zljeb ulazi onaj lim na kome se montiraju kocnice ,hidraulicni klip i t.d. taj zljeb sluzi za zastitu od kamenja , blata . Pri promeni kocnica , majstori neki put greskom udare/saviju taj lim na kraju , tako da pri skretanju dobos se pomera i dotacinje lim. Moze biti i da se pakne ne oslobode dovoljno od dobosa (stelovanje).U dosta slucajeva kabal za rucnu kocnicu moze da zaglavi pa neda kocnici da se vrati tako da lize po dobosu . Kad se montiraju paknovi , obicno postoje 3 tacke na kome naleze kocnica. Te 3 tacke treba da su ciste i podmazane sa mascu , a na paknovima ta 3 mesta treba da su glatka da bi kocnica mogla da kliza bez problema. Postoje tu jos mogucih problema : zaprljani klipovi , zapuseno hidra. crevo i sve se to svodi na dedovoljno vracanje/oslobadjanje kocnica od dobosa. Kad god sam menjao kocnice i koristio univerzalne delove koji nisu original uvek sam imao problema posle izvesnog vremena . Kupio sam novo vozilo i covek mi je rekao na servisu da ne stavljam kocnice koje nisu original jer nisu istog sastava i ostecuju rotore ili dobose i naravno ne koce kako treba.
Мислио сам на унутрашњу страну добоша на коју належе кочиона облога пакне, да мора бити глатка и без оштећења, рисева и жљебова.
Izvinite postovani kolega Zvukoljube. Zaboravih da potvrdim vas odgovor . Tacno je to sto ste napomenuli ,pa sam dodao jos mogucih problema na koje treba obratiti paznju.Zaboravih da dodam i lager. Treba i njega proveriti. Svi mi probamo da ustedimo sa minimalnim ulaganjem ali jedan kvar dovodi do drugog. Automobili su rupa bez dna.
Каква је унутрашња површина добоша где належе пакна? Ако има рисева са стране по ивици нејвероватније је ту проблем, а може да буде и лош квалитет кочионе пакне.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..