Dobri ljudi,ko tacno zna da li su Ficin i Peglicin menjac isti sto se zvona menjaca tice? Ako nisu da li je moguce u Peglicu da se ubaci Ficin menjac?Pa svako ima svoje bubice pa i ja svoje. Ubacio bi u Peglicu Neki od Fiatovih motora sa vodenim hladjenjem,za koje sam siguran da pasu na Ficin menjac ali neznam da li moze na Peglicin? Ako menjaci nisu identicni da li je kome poznato sta moze da se na Peglicin menjac nakaci osim Fiat Panda 30 . i steyer-puch 500-600ccm Pozdrav
Fica i Peglica
Na peglin menjac ne pase ficin motor, Ficin menjac moze da se stavi u peglu iste su poluosovine isti je razmak tockova i nosaci su slicni tako da su prepravke minimalne.
Ficin motor je duzi od peglinog i za njega nema mesta u motornom prostoru morao bi pomeras zadnji vezni lim ugradjujes hladnjak provlacis creva sto nije ni malo jednostavno, ali sve moze ima cak jedna pegla sa yugo motorom od 55ks ali ta akcija mnogo kosta sa neizvestnim ishodom. Takve prepravke zahtevaju i atest
Po meni najbolji nacin da friziras peglu je da na postojeci motor 650ccm stavis glavu motora i karburator od pande 30ks i time dobijas motror sa 30ks. Jedina razlika tog pandinog i peglinog motora su glava i karburator. Na taj nacin izbegavas atest i promenu broja motora saobracajne dozvole .....
Prosunjaj po Poljskim forumima oni su napravili umetnost od friziranja pegli
Pegla moj prvi auto i vecna ljubav
Dobro ,dragi ljudi. Vi potvrdiste moje pretpostavke. Ne bih da friziram Peglicu,sa 25 na 30 KS,mada je to najjevtinija varijanta,ali se tih 5 KS skoro i ne osecaju a pegla onda trosi 10-ak litara na 100km.U svakom slucaju sam veoma zahvalan na vasj pomoci.Svako dobro.
Jos bih vas zamolio. Kako da dodjemo do te pegle sa 55 KS,to jest vlasnika da nam pojasni kako je ugradio grejanje,da li mu je hladnjak napred i tako to? Kolika mu je potrosnja i da li je napred stavio diskove od 850 specijala,to jest poboljsao kocioni sistem. Hvala unapred
nemogu da verujem da se jos vozi to cudo.
Vozi se i to u Austriji
Moze motor od apn 4 :hh Salu na stranu, ne znam ni koliko mesta ima pozadi za neki drugi motor (a da nije od kultivatora). Na kraju krajeva gledao sam kako su ljudi radili prirubnu redukcioniu plocu od materijala debljine 10mm, pa mozes da razmislis i o tome