golf 4 1.4 kad upalim auto bez gasa radi na 900obrt,a kad turiram i onda pustim pedalu obrtaji ne spadaju ispod 2500obrt.molim dali zna neko gde je problem?ja mislim da je oko automatskog sauha,ali nisam siguran.pozdrav.
golf 4 1.4 ne smanjue se gas .
ne verujem da to čudo uopšte ima automatski sauh - komp se brine o motoru.
falširanje vazduha negde na crevima, prljavo kućište leptira...
mislio sam na elektronskog sauha.izvadio sam kuciste leptira i ocistio sam ga dobro .a na njemu je plasticna kutiica a u njoj je sklop od zupcanika ,termo opruga,potenciometar klizac i electronika .koju ne razumem se u to.vratio sam nazad i nista.Sada kako kazes ti potrazi cu dali ima negde falsiranje vazduha na crevima ,ali gde je tacno da trazim?pozdrav
nadam se da nisi dirao sklopove ispod plasticnog poklopca!
kuciste leptira se cisti od naslaga garezi i ulja koje prave probleme kada je leptir skoro zatvoren, sporedni efekti su zbunjen kompjuter pa cak i prijavljivanje greske - ispravnosti senzora pritiska u usisnoj grani... pregledaj sva creva na usisnoj grani, arocito njihove prikljucke, stegnutost selni, itd...
ne lutaj i ne diraj nista napamet,kod tih motora je boljka ta dozer klapna koju si ti rastavljao,i najvjerovatnije je ona stradala. ali ipak odvezi auto na dijagnostiku da bi bio siguran.
tacno je druze .bio sam kod majstora i 100 posto je do klapne ,i kaze polovna kosta 100eur.ali tesko se nalazi .E sad posto auto nie bio paljen 3 meseca ja mislim da u clapni od prasine i od vlage stvorila se naslaga i sada nema dobar contakt .ili do elektronike.Sta mislis ti dali bi moglo to da se popravi i kako .pozdrav. bravo za diagnozu...
ta klapna se ne moze popraviti(ili ja to ne znam) a od stajanja njoj ne moze biti nista jer osnova kvara je u elektronskoj plocici ili motoricu ler gasa a to je hermeticki zatvoreno i vlaga i prasina tesko da moze doci. rjesenje je zamjena. ako ti bude problem naci,skini kataloski broj s klapne,moguce da imam ja a i ako nemam mogu ti je rijesiti,samo ne znam odakle si i kako da ti je dobacim.(ja je mogu rijesiti otprilike do 50-70 eura)
verojatno je da je do motoricu .skinuo sam plas.poklopac i ugradio klapnu,uplio sam i vidim motoricu nema snage da pokrene zupcanike i rukom sam podgurnuo zupcanik i onda se motor smirio.jedan prijatelj rekao mi da van grada kod nas ima neko ko prodaje polovne delove za golf4 .ako ne nadjem tamo dogovorit ce mo se kako da mi je dobacis.inace sam iz skoplja mkd.malo smo daleko.pozdrav.
Ako su zaribali zupcanici ,cini mi se da motor ne bi vrteo ,a vrteo bi ako su neki istrosili zube.
Da je moj auto ja bi to rasturio i probao da popravim, u svakom slucaju mozes probusiti rupicu od 2-3mm u pravcu tih zupcanika pa naprskati wd, pa belu mast u spreju .posle zacepi tu rupicu s malo silikona.Moze da pomogne ,a ne moze da skodi.
E, sad ako ti se prvo dajui pare, ti mozes naci i polovni i novi, a polovni je mozda na korak do tvog.
ja mislim da je do mali motorcic ler gasa kao da nema snage kao da podskace,jer kad prstima okrenem zupcanike lesno idu.a taj motorcic je plombiran i ne moze se da se izvadi i da proverim dali ima neke cetkice ili neki lezaeve.i nema mu spasa i najbolje je da izbacim celu klapnu i ugradim drugu.pronasao sam gde ima samo treba da je uzmem 50eur.pozdrav i hvala.
Ali ipak ,kad stavis drugu klapnu ,pokusaj ovu da rasturis da vidis taj motorcic, pa ako popravis trebace nekom, a iznaces za ubuduce, a mogao bi da nam javis ,da znamo i mi.
Pozdrav
stavio sam drugu klapnu i problem isti motor radi na oko 2500 obrt.i poceo sam da trazim oko vakuma i creva ,a za to posocio me foreigner -zasluzan clan i kad vidim na kraju creva vakuma prljav mali deo .potrazio sam na engleske stranice delove motora golfa i otkrio sam da je to filter vakuma oprao sam ga benzinom u tegli i produvao sam ga kompresorom i ugradio i kad upalim motor radi kao prije normalno,na 900obrt.smiren,prede,eto to je bio problem,pa ko ima OVAKAV PROBLEM NEK OCISTI MALI FILTRIC I DA NE LUTA.HVALA NA SARADNJI I POZDRAV.
ima li neko ko moze da mi pomogne ?