U pitanju je golf 2 1.3 '86 na njemu je ugradjen karburator od zastave 101,posto je na njegovom otisao vakum.E sada prvo nisam zadovoljan potrosnjom koja je na otvorenom 9-11l a u gradu ne smem ni da razmisljam i to na benzin.To i ne bi bio problem da bar vuce kako treba pogotovo na uzdbrdici se gusi.Treba mi savet da li ce znaci da se ciste dizne
Golf2 problem karburator
Mnogi stavljaju na Golfove Keceve karburatore i u principu to funkcionise. E sad zavisi u kom je stanju taj karburator, pa zatim koji je karburator, zastavini karburatori su radjeni sa razlicitim precnicima difuzora i ako ti je zapao onaj sa najmanjim IMP MGV10 to je 21mm (ako se ne varam) nije ni cudo sto se vuce a trosi jer stiskas papucicu gasa da bi auto isao...
Samo ciscenje dizni "nista" ne vredi il rapariraj ceo karb. il ne diraj nista!
Ako ti je stavljen gore navedeni karburator menjaj ga, barem su jeftini zastavini i to trazi IPM 32 MGV 12 - difuzor 22 il MGV1 difuzor 24 - al ovaj se tesko nalazi i skup je...
Takodje na potrosnju veoma utice stanje kape, ruke, kablova, svecica i naravno podesenost ugla paljenja...
problem je u tome da smanjis plin do kraja i onda pokusas da ga ustelujes,mora da radi i na plin i na benzin,jer kako si izlozio problem ja sumljam na bogatu smesu,siguran sam 100% da je problem u tome jer sam ih ugradio na desetine od verzije 1.1,1.3,1.6 i svi fukcionisu exstra i ni jedan ne trosi,e ovako sad moras probati na benzin,ako pali prima gas bez problema ima snagu onda moras plin da prestelujes,ako neradi na benzin,onda moras prestelovati paljenje na idealno,i onda ako neradi na benzin,ispitas dovod,pumpu,i naravno ceo karburator otvoris procistis dizne i operes karburator,postavis filtere,i probas ako i tad neradi ceo set za kecev karburator kosta oko 1500din .u tom setu imas dizne,gumice,digtunge,i mebrane,zamenis to i mora potrosnja na benzinu da bude manja ispod 8l,e onda resavas plin,ali u obzir mora da se uzme zamena svecica i da se pregleda paljenje,pozzzz
Neznam dal sam napomenuo ali ja vozim samo na benzin i napokon sam se smilovao i otisao u karburator servis.Kao sto je neko spomenuo najveci problem je bio difuzor mora da bude 22 mi je odmah rekao majstor i prosirio,zamenio membrane i dihtung i oprao ga valjda nitrom.Sada ko da vozim drugi auto,posto sutra idem do sela cu da vidim dal ce da smanji potrosnju!Hvala svima na pomoci!
Ja sam u nasledstvu dobio jako dobro ocuvanu Ladu Rivu 1300 5-ka, sa predjenih 53000 km, ona je u super stanju sto se tice limarije (za ne poverovati) i motora, pa bih stoga je ostavio kao uspomenu na meni drage osobe, jer znam da ne mogu dobiti velike pare za nju kada bih je prodao. Elem, takodje bi je i malo vozio, i vozim je, registrovana je, ide super ima elektronsko paljenje i sl. Ali sam primetio da trosi dobro, kada kazem dobro mislim na 12-13l (mislim na benzin) u gradu i 10-11l na otvorenom. Do sada sam se raspitivao i rekli su mi da bi dosta dobro bilo postaviti na istu kečev karburator preko reducir ploče. Pa me sada interesuje Vaše mišljenje, dakle kakav bi bio odnos potrošnja / snaga / maksimalna brzina!? Ja recimo sam prošli vikend išao do sela (okolina Blaca 260km u jednom pravcu, inače sam iz Beograda), autoputem do Pojata i "ganjao" sam je nekih 120 - 130 km/h. Potrošiila je oko 28,5l u jednom pravcu!_ Pozdrav......
Ja sam u nasledstvu dobio jako dobro ocuvanu Ladu Rivu 1300 5-ka, sa predjenih 53000 km, ona je u super stanju sto se tice limarije (za ne poverovati) i motora, pa bih stoga je ostavio kao uspomenu na meni drage osobe, jer znam da ne mogu dobiti velike pare za nju kada bih je prodao. Elem, takodje bi je i malo vozio, i vozim je, registrovana je, ide super ima elektronsko paljenje i sl. Ali sam primetio da trosi dobro, kada kazem dobro mislim na 12-13l (mislim na benzin) u gradu i 10-11l na otvorenom. Do sada sam se raspitivao i rekli su mi da bi dosta dobro bilo postaviti na istu kečev karburator preko reducir ploče. Pa me sada interesuje Vaše mišljenje, dakle kakav bi bio odnos potrošnja / snaga / maksimalna brzina!? Ja recimo sam prošli vikend išao do sela (okolina Blaca 260km u jednom pravcu, inače sam iz Beograda), autoputem do Pojata i "ganjao" sam je nekih 120 - 130 km/h. Potrošiila je oko 28,5l u jednom pravcu!_ Pozdrav......
Mozda je malo izgubio na snazi,evo ja sam isao za selo nekih 70 km potrosio mi je nekih 6-6,5l benzina opusteno je isao 120km/h.Ako se odlucis za kecev karburator obavezno ga prvo sredi u karburator servis.Pozz
Zdravo svima. Imam problem sa potrosnjom ulja na golfu 2, vozim ga vec 9 meseci a sad od pocetka marta se javlja taj problem, uz sve aditive koji su mi bili preporuceni, Vas savet ili misljenje?
Питање је колико је километара прешао тај мотор и како је вожен и одржаван? Ако је прешао више десетина хиљада километара можда је то разлог повећане потрошње уља, а може бити и разлог форсирања и прегревања мотора што доводи до пуцања карика, а тиме и до повећане потрошње уља.Мерењем компресије се доста лако може установити кондиција мотрора.
Kazu majstori kompresija je ok, vozi se normalno bez prekopotrebnih izvlacenja i sl
Kod mene je prosao oko 12000km menjano ulje na svakih 5000km
ako izbacuje plav dim na auspuh onda ti je motor u losem stanju ili gumice na ventilima ... ako ne onda negde pusta ulje na neki semering pogledaj ispod auta da li ima mrlja od ulja..
Imam samo jedan savet, sa kojim će se složiti većina, bar se nadam: Vratite na motor od Vašeg vozila fabrički karburator, polovan, repariran, ali ispravan. I, kraj priče. Bićete zadovoljniji tako, nego sa nečim što nije predviđeno za taj motor, za tu zapreminu motora i za karakteristike smeše. Pozdrav!
Genijalac je samo nik, nije karakterna osobina!