Pozdrav svim forumašima,
moj ljubimac HYUNDAI ELANTRA ima mali problem. 2001 godište, 1.6 motor benzin.
Simptomi su sledeći ( i meni jako zbunjujući ):
Kada vozim pri konstantnim obrtajima, oko 2000, dešava se da automobil blago utihne, kao da izgubi snagu na nekih pola sekunde. Pratio sam duže vreme da vidim da li postoji neki određeni uslov da se ovo dogodi i isto se ponaša bez obzira na kojoj pumpi sipam gorivo ili koje je godišnje doba, da li je motor hladan ili vruć.
Naravno svremena na vreme automobil radi savršeno. :roll
Problem nestaje kada ga vozim malo brže tj. pri visokim obrtajima. Bitno je samo da nisu konstantni obrtaji.
I još jedan problem kada vozim sporo i poželim da skrenem, moja navika je da u krivini pritisnem kvačilo, ubacim u drugu brzinu i pri izlasku iz krivine polako ubrzavam, držim kvačilo većim delom krivine ( raskrsnica ). E u momentu kada je automobil dostigao neki minimum u brzini jednostavno se ugasi. :nes2
To sve ne bi bio problem, već kad se ugasi blokira volan, servo prestane da deluje i ja jedva uspem da okrenem volan koliko je potrebno, dok moja žena nema teoretske šanse da ga okrene.
Po meni to prestavlja ozbiljan problem, slupaće se tako. :nono
Sad sa se ja jako raspisao, ali sam hteo što detaljnije da opišem problem.
Da li neko ima neku ideju šta bi to moglo biti?
Svakako idem kod majstora, ali ne bih želeo da me oderu. 8-O
Volim da se spremim unapred za pitanja.
Inače sam iz Bečeja pa i ako znate nekog dobrog majstora uputite me.
Taman da zaboravim.
Rađen je veliki servis nedavno gde su zamenjeni svi kaiši, svećice, filteri, ulje...
hvala unapred na odgovorima!
Moj savet naviku promeni i auto nikad ne rskvacuj u krivini.Ako ti se ugasi auto u brzini mozes da vladas s njim. Sto se tice kvara proveri katalizator. Ako je zapusen trebalo bi da osetis po mirisu izduva jer smrdi na pokvarena kuvana jaja.