Problem je sledeci,bez uvoda je da se ne bi oduzilo.Izduvna grana je pukla bas na spoju gde se spaja cetiri u jednu cev,neko je pokusao da to vari ,ali koliko je dugo izdrzalo ne znam ,e sad da li bi tu mogao da posluzi neki od tecnih metala? Ima li neko nekakvih iskustava sa tim problemom jer u pukotina nije velika mozda oko 1 mm.
izduvna grana,variti ili lepiti?
to se normalno zavaruje, ali je sposobnih varilaca koji će to kvalitetno odraditi taman toliko da ti odmah predlažem da tražiš drugu. za tečni metal na takvom mestu ne znam, u nedostatku boljeg možeš da probaš. nisi još odgovorio na pitanje od strane peradetlic, a za eksperiment sa tečnim metalom veoma je bitno da li je benzinac ili dizel: kod benzinca je normalno da već kod normalne vožnje izduvna grana svetli da pomisliš da si u čeličani.
Renault Laguna 1.6 16v znaci benzinac.
Kod tzv. tečnih metala je osnova epoksidna smola koja sadrži, kao pioce, čestice metala, tj. strugotinu.Takav spoj ne izdržava lelike temperature.
Izduvna grana je najčešće od livenog gvoždja, kako se kaže od gusa, a to se može variti.Doduše tehnologija je malo složenija i nije za ssm, jer materijal treba predgrevati, a i poseban je postupak hladjenja posle zavara.
Možda je najbolja varijanta posetiti neki auto optpad pa potražiti ispravan deo.
углавном може а фордове јако тешко а зашто не знам.није за ссм.боље половњак. течни метал не пије воду јер се пукотина наставља :nono .за ренџра пробај половњак,вероватно ни тако није јефтина..... 8-O
evo, zvuki se potrudio da napiše nešto više zavarivanju varijanti livenog željeza, što ja nisam smatrao da ima smisla pričati ovde... ljudi koji stvarno rade zavarivanje ovakvih materijala kod nas su uglavnom ljudi koji su radili u jednoj od nekolicine firmi gde je ova tehnologija bila kao dobar dan, i sada su već deceniju i više u penziji... ne mogu da se setim reda veličine cena nove grane za taj motor, ali ni ona nije preskupa, ako se dobro sećam... u svakom slučaju - jeftinije, brže i pouzdanije je zameniti polovnom ispravnom
слажем се потпуно да је друга грана решење,а пошто смо у обећаној земљи увек се прво проба неки буџ.зато и возим стојадина па делова за тепсију рибе колко оћеш и без потребе за довијањем. сума сумарум друга грана решава игранку.
jbt... toliko tepsija za ribu, a ja još uvek nemam pojma kako izgleda suši...
може и она верзија.....за по луле дувана.... :hh
Odoste bas daleko .Moze da se vari to znam,jer sam vario jednom prilikom blok motora za renault 4 i gledao sam kako radi i nije bas lako.Samo sam mislio da je tehnologija napredovala pa da su izmislili neke hemijske sastave da mogu da posluze i za lepljenje izduvnih grana.Celu temu sam i postavio jer sam procitao po forumima da ima tecni metal ( ili kako vec) koji izdrzava temperature do 1100 C. Da li neko zna nesto o tome?
Нема ништа од те варијанте са течним металима и слично . Или заваривање или половна грана .
pokusaj sa onim crvenim silikonom ( on je za temperature od oko 650 c, ali povrsina mora da ti bude suva i odmascena i da nezali silikon, od viska glava ne boli (cena tube je oko 200-300 din) koristi se prevashodno za dihtovanje kod delova automobila (pumpa za gorivo...). Mada sve ti je to privremeno resenje dok ne nadjes drugu granu. Ovo ti dodje ko flaster na ranu, stoji neko vreme pa moze i da otpadne.
Dakle polovna grana
Temperatura u izduvnoj grani dosta prevazilazi temperaturu od 650 stepeni, tako da silikon nema šta tu da traži.
Ne zelim da budem grub , ali svasta se pise po forumima pogotovo . Od te varijante sa "tecnim metalima " " super lepkovima " i silikonima nema nista .
I zbog temperature ali izbog vibracija .
Ili zavarivanje il polovna\nova grana
Ja ti kazah a ti radi kako oces
pre 5-6 godina sam vario granu na iveku (kamioncic) jos i danas se vozi. samo sto je treba skinuti sa motora, jer i da je ne znam kako pristupacno.
znam da bi bilo najbolje da se skine ,ali to mi je najteze ako je skinem uzecu polovnu i resen problem.Mislio sam da neko ima iskustava sa onim Bison lepkom 1000 C jer pise da je i za izduvne sisteme na automobilima.
Pokusaj covece mada sve to ti ne drzi vodu, sve je to privremeno. Moze da bude a ne mora da znaci. Pravac kod mehanicara ili kljuceve u ruke, skidaj granu i stavljaj neku drugu. ne igraj se sa autom. Masina je to...
ne tecni metal, niti bilo kakav lepak.znaci var ili ispravan deo,mada var ti mozda i ne odradi posao.
vidi ako imas katalizator, da se kojim slucajem nije raspalo sace i zacepilo auspuh.oce zato da produva negde ma grani ilidihtungu.
meni se to desilo na pezou 405, a kad sam zavario granu auto se mucio dok nije potpuno prestao da radi.
Evo samo da obavestim ,pokusao sam da zalepim sa onim bizon lepkom 1000 C stavio i staklenu vunu kao sto pise izdrzalo je mesec dana i opet isto .
Tako da sad trazim (kupujem) polovnu izduvnu granu pa ako neko ima u ponudi mozemo da se dogovorimo
laguna 1.6 16v 1999.
Pa bar u Bg i blizoj okolini ima jedno 5-6 otpada samo za renault. Na kraju krajeva imas renault forum gde ces garantovano naci ono sto trazis.
Evo samo da obavestim ,pokusao sam da zalepim sa onim bizon lepkom 1000 C stavio i staklenu vunu kao sto pise izdrzalo je mesec dana i opet isto.
Tako da sad trazim (kupujem) polovnu izduvnu granu pa ako neko ima u ponudi mozemo da se dogovorimo
laguna 1.6 16v 1999.
Pa lepo smo ti mi govorili, sve je to privremeno, eto za tih mesec dana si mogao da pronadjes neku dobru polovnu granu, dok ti je taj lepak drzao. da ti je auto star dvadeset i kusur godina pa da ga krpis onda i nekako ali ti krpis auto koji ima tek desetak godina, pa nije to fica. Ima 16v, extra auto samo se potrudi da ga odrzavas malo bolje.
Ja sam na primer pre mesec dana kupio Audi 90, iz 1990, 2.309 kubika, 5 klipa, 20 ventila. sada mu menjam sve sto je makar i malo iskrzano (da se razumemo nemam ja novac za bacanje, jedva krpim kraj s krajem i pritom imam bebu od nepunih 6 meseci ali zelim da ga sredim kompletno da narednih par godina nemam problema)
Ono sto ne mogu da priustim novo ja kupim polovno od nekog stranca a veruj da je i kvalitetnije to nego novo tursko.
Pojavili se i kineski auto delovi. Blagi užas !
Imao sam prilike da vidim homokinetički zglob za Opel Kedeta made in PRC (Kina). Osovina zgloba je bila van ose 2mm !!! Verovali ili ne !!!
Kad je kupac vratio u radnju, prodavac je samo rekao : pa šta se čudiš, to je kinesko i nema garanciju.
праве и хладњак за стојадина,не дај ти боже.... :tup
Is to je jos gore
Poceli su da rade i delove za ruska vozilia sa sve natpisom
"Made in USSR "
Da covek ne poveruje
koji auto????
http://peradetlic.hupont.hu/
http://kreativnost.4umer.com/