jel neka mudrost promeniti tkzv. peti kocioni cilinder na yugu 55? ,,kada prikocim zadnji kraj auta mi se zanese u levo,,pretpostavljam da je kocioni cilinder u pitanju
kocnice
тебе зеза десна страна зато и вуче улево.провери боље сва четири точка. 8-O
zadnji cilindri se uvaek menjaju u paru,oba jer ko zna kakav je drugi.
jeftinije je tako jedan posao i miran si,komad se kreće negde oko 400 dinara,ako nisi vičan tome bolje otiđi kod majstora da on to uradi,ruke za to su negde oko 1500 dinara
Zamenu kočionih cilindara ne može ni majstor da uradi sam.Treba mu pomoćnik da bi se "izluftirao" kočioni sistem, posle zamene cilindara.Posle takve intervencije obavezno treba zamenini i kočiono ulje, jer je inače higroskopno i treba ga periodično menjati, ako čovek želi da ima pouzdane kočnice.
znaci izmenjam zadnje cilindre i miran sam,,mislim ne ja vec majstor:) u pravu ste,,delovi za yugica su relativno dzabaka,,hvala na dobronamernim savetima:):
Ovako drushtvo:Menjana nova kleshta,cilindri zadnji creva zadnja (metalna i gumena )Izbacen korektor(5cilindar),izbacen vazduh itdE sada pomagajte sta da radim jel polude??Hvala unapred
što izbaci peti cilindar
i u kakvom je stanju sajla od ručne oće i ona da pravi cirkus a da je sve u redu
Ovako drushtvo:Menjana nova kleshta,cilindri zadnji creva zadnja (metalna i gumena )Izbacen korektor(5cilindar),izbacen vazduh itdE sada pomagajte sta da radim jel polude??Hvala unapred
Tvoj post ne sadrzi objasnjenje zasto si menjao (koji je bio kvar) ni sadasnju situaciju sta ne valja tj. kako se ponasa posle menjanja tih delova.
Napisi malo detaljnije da bi ti neko odgovorio.
dodato:
Tek sad vidim u naslovu "Desna strana ne koci kako treba, leva kopa"
Mozda nisi dobro ispustio vazduh na desnom prednjem tocku ili gumeno crevo na njemu nije dobro ... koje je auto u ptanju ?
Izbacen korektor(5cilindar)
To nikako nemoj da radis! Ne zove se bezveze "korektor kocenja"! Kad njega nema, sva 4 kociona cilindra dobijaju isti pritisak tecnosti i zadnji kraj bezi u stranu!
Yugo 45 je u pitanju.Znaci da kupim novi korektor i ima da koci(Polude,neznam vishe shta daradim)Zamenjena su :Creva(Gumena SVA)Bakarne cevi pozadi i cilindar na desnoj strani koja ne koci,klesta nova,pakne su i dalje ok.Tako da ne znam vise,nikada nisam imao toliko problema sa kocnicama.
Sajla je isto ok
Nije vishe ni bitno,ja drugacije ne umem da objasnim,Nece desna strana da koci i tjt.
Cilindri se obično menjaju u paru, a ne samo jedan, da li je proverena ispravnost glavnog kočionog cilinda, .Pakne, takodje mogu da prave problem ako su zamašćene ili su delo lošeg proizvodjača.Osim toga treba proveriti dimenzije doboša, kao i to da nije doboš deformisan.
Nisam proveravao,reko novo pa mora da je dobro,nego kako drug da ja proverim taj glavni kocioni??
Ja kada ga stisnem on se cuje da pravi pritisak ulja unutra.E sada mi vi objasnite kako drugacije da proverim njegovu ispravnost??
Probaj da ponovo odzracis sistem. Nekad i nova creva nisu dobra, desava se. Proveri (al' ne mozes sam) kad nagazis kocnicu da li taj problematicni cilindar siri pakne. Ako ne, onda prekontrolisi crevo a i kako ti je sad spojeno kad nema korektora? "T" racvom obicno prespajaju "majstori" kad skinu korektor i onda se desava da kociona tecnost istim pritiskom ddeluje na sva 4 cilindra sto i nije bas dobro.
Probacu i tako,ja sam menjao sa t rachvom
Probacu da vidim da li siri pakn.Pozz
Jeste kočioni cilindar, ali ne "peti" već levi.
Nije nikakva mudrost, ali treba znanja i iskustva. Ako to nikad nisi radio, nemoj da radiš sam, tj. valjalo bi da je pored tebe neko ko zna kako se to radi.
Kočioni cilindar zadnjih kočnica se ne servisira, već se menja ceo. Nije skup, ima ga u svim radnjama autodelova.
Ne zaboravi da na kraju mora da se izbaci vazduh iz sistema.